AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Ååååå, jeg har så lyst til å operere. Jeg er nok ikke alene om det. Har noen klinikker å anbefale? Eller noen dere ikke anbefaler? Jeg vil operere både øvre og nedre øyelokk. Ser at det ikke er så vanlig. Har noen erfaring med det? Og hva med panneheving, eventuelt i kombinasjon med øyelokkirurgi? Har noen dårlige erfaringer og angrer? Hva skal man passe på? Anonymkode: e5fb2...d9b
Hater det!! Skrevet 20. oktober 2019 #2 Skrevet 20. oktober 2019 Åååå fine du!! 1.Lov meg at du leser deg opp på hvilken funksjon øyelokkene dine har.. 2. Snakk med flere klinikken, ikke velg etter lav pris.. 3.Lage en liste med spørsmål, spør også hva som skjer hvis der går galt? Hvilke rettigheter har du osv? 4. Ta med bilder på hvordan du så ut/ønsker å bli sende ut. 5. Få en forventings avklaring. Jeg har gjort det, angrer hver dag, jeg kjenner det hver gang jeg blunker og masse andre plager . Det er tortur og har ødelagt all selvtillit og litt livet mitt. Jeg er super aktiv og dette er ekstremt plagsomt under aktivitet. Husk at dette ikke er reversibelt!!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 Av egen erfaring og nylig operasjon så anbelafer jeg Cosmo Clinic. Bra resultat, bare noe hoven de første 2 dagene, gikk fort over. Anonymkode: d6baf...34e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #4 Skrevet 20. oktober 2019 38 minutter siden, Hater det!! skrev: Åååå fine du!! 1.Lov meg at du leser deg opp på hvilken funksjon øyelokkene dine har.. 2. Snakk med flere klinikken, ikke velg etter lav pris.. 3.Lage en liste med spørsmål, spør også hva som skjer hvis der går galt? Hvilke rettigheter har du osv? 4. Ta med bilder på hvordan du så ut/ønsker å bli sende ut. 5. Få en forventings avklaring. Jeg har gjort det, angrer hver dag, jeg kjenner det hver gang jeg blunker og masse andre plager . Det er tortur og har ødelagt all selvtillit og litt livet mitt. Jeg er super aktiv og dette er ekstremt plagsomt under aktivitet. Husk at dette ikke er reversibelt!! Tusen takk for råd! Jeg tar dem til meg. Anonymkode: e5fb2...d9b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av egen erfaring og nylig operasjon så anbelafer jeg Cosmo Clinic. Bra resultat, bare noe hoven de første 2 dagene, gikk fort over. Anonymkode: d6baf...34e Tusen takk for tips! Anonymkode: e5fb2...d9b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg opererte i Oslo ett sted. Fikk pga ekstremt mye hud på øyelokka. Fikk en helt ny verden da jeg plutselig så himmelen 🤣 For ikke å snakke om hvor sinnsykt pene øyne jeg fikk 🥰 Jeg slet masse med hodepine pga heving av panna. Gikk veldig greit. Litt hoven etterpå. Anonymkode: 1e870...1fe
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 Ikke operer deg av en av de mannlige legene på Aleris Sykehus Colosseum-Nobel. Jeg får ikke skrive navnet på legen her på forumet, men bare vær så snill, IKKE operer deg der! Ellers fikk jeg en helt ny verden av å operere de øvre øyelokkene. Selv om arrene mine er synlige når jeg ser rett frem og jobben er dårlig utført, så ser jeg mye bedre. De nedre øyelokkene opererte jeg også. Store og fæle hakkete arr. Tenk deg godt om, gå til flere leger og forhør deg! Operasjoner i ansiktet er risikabelt! Anonymkode: 74541...6e1
Hater det!! Skrevet 22. oktober 2019 #8 Skrevet 22. oktober 2019 På 21.10.2019 den 11.44, AnonymBruker skrev: Ikke operer deg av en av de mannlige legene på Aleris Sykehus Colosseum-Nobel. Jeg får ikke skrive navnet på legen her på forumet, men bare vær så snill, IKKE operer deg der! Ellers fikk jeg en helt ny verden av å operere de øvre øyelokkene. Selv om arrene mine er synlige når jeg ser rett frem og jobben er dårlig utført, så ser jeg mye bedre. De nedre øyelokkene opererte jeg også. Store og fæle hakkete arr. Tenk deg godt om, gå til flere leger og forhør deg! Operasjoner i ansiktet er risikabelt! Anonymkode: 74541...6e1 Hei. Vil bare informere om at jeg har opprette en lukket gruppe som heter « mislykket kirurgi» på FB. For de som ønsker å dele erfaringer, få ut sinne og sorg. Håper at jeg etter min dårlige erfaring kan bidra til at andre ikke går til samme kirurg. 1
Perelandra Skrevet 30. oktober 2019 #9 Skrevet 30. oktober 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå