Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du en skikkelig god Tørrshampo å anbefale? En som virker, ikke gir hvitt belegg og som ikke har så sterk lukt? Har noen prøvd moussen fra Budgie? Lei av å vaske håret så ofte... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den fra Batiste er grei nok

Anonymkode: 44a00...729

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns den fra Batiste er grei nok

Anonymkode: 44a00...729

Jeg og. Men den sier frisøren man ikke skal bruke hvis man farger eller striper håret, og det gjør jeg.

Anonymkode: 26c1b...4c4

Skrevet

Favoritten er Bjørn Axen sin tørr shampoo. Den føles lett i håret og vaskes ut med vanlig shampoo. 

Batiste sin liker jeg godt, men den må jeg vaske ut med renseshampoo og den føles litt tyngre i håret. Så klør jeg litt av den.. 

• Liker 1
Skrevet

Faller alltid tilbake til Batiste selv om jeg alltid prøver nye merker. Budgie likte jeg ikke, håret føltes så bare mer fett ut(har ikke prøvd moussen da, men to av de «vanlige» tørrshampoene). Colab sine er gode, veldig lik Batiste, bare at lukta sitter lengre i.

Anonymkode: 1d5d8...4a9

• Liker 1
Skrevet

Camilla Phil sin 😍😍

Anonymkode: 216e7...ccd

• Liker 1
Skrevet
På 19.10.2019 den 11.06, AnonymBruker skrev:

Jeg og. Men den sier frisøren man ikke skal bruke hvis man farger eller striper håret, og det gjør jeg.

Anonymkode: 26c1b...4c4

Du kan godt gjøre det, men det er viktig å ha nyvasket hår uten tørrsjampo rester i når du skal farge det. 

Anonymkode: 18967...15b

• Liker 1
Skrevet

Sverger alltid til Batiste. Bra og billig :)

Skrevet

Big sexy hair - volumizing dry shampoo. Ingen over - ingen ved siden😍

Skrevet

R+co, har et par ulike, liker begge. 

Anonymkode: e02ee...259

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame

Perelandra, mod. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den enda, men jeg har lest at den fra Living Proof skal være noe spesielt med? At den er sånn ordentlig god. Så den skal jeg prøve snart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...