Gå til innhold

Flere som har det sånn med strikkepinner og garn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor hadde en uferdig sokk i 20 år, og slik ville ikke jeg ha det. Hennes utsettelse av alle prosjekter har satt en støkk i meg, så jeg er heldigvis god på struktur og å gjøre seg ferdig.

Har alltid minst 2 prosjekter på gang, akkurat nå har jeg 4: et par sokker (strikk), 2 cardigans (hekle) og brodere på ferdigstrikka genser. Hekleprosjekter tar jeg med på besøk/venterom og lignende, mens strikk gjøres hjemme da jeg trenger å bytte mer på pinner og annet. Heklesakene ligger alltid i en kurv med heklenål og ingenting annet, klart til å bare tas med når jeg skal ut. 

Jeg kjenner litt på prosjektene jeg holder på med og driven min, og hvis det er veldig givende prosjekter så nekter jeg meg selv å hente mer garn til noe nytt (har stort lager) før jeg er helt ferdig, sydd og montert. 

Det jeg tror hjelper meg er at plaggene alltid må bli ferdige til noe; gave, doneres til basar, nytt innhold til strikkeinstaen min. Den ene cardiganen er muligens til meg selv og jeg merker at jeg da prioriterer den minst.

Ikke pakk vekk nålene! Ha de i en søt, åpen kurv. 

Anonymkode: a6acf...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...