AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Hei Jeg fikk noe omgangssyke lignende her om dagen. Kastet opp rundt 5 ganger, hodepine og diaré utover dagen. Dagen etter var jeg bare litt sliten, og ikke kvalm. Dum som jeg var bestilte vi mat, og den kom selvfølgelig ut opp igjen idag. Mannen min reagerte ikke på maten, og han har også vært dårlig. Jeg er fortsatt kvalm og kan ikke gå inn på kjøkkenet, der ligger sushiposen fra i går og det lukter mat der 🤢 Hva kan jeg gjøre så denne irriterende kvalmen går over? Jeg mister matlysten helt. Anonymkode: 43db9...925
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Viktigste er at du får i dag væske, gjerne 50/50 eplemost og farris for å få i deg salter. Små slurker så magen ikke får sjokk Anonymkode: bc43b...742
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viktigste er at du får i dag væske, gjerne 50/50 eplemost og farris for å få i deg salter. Små slurker så magen ikke får sjokk Anonymkode: bc43b...742 Takk for tips Anonymkode: 43db9...925
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 Hender omgangssyke sitter i noen dager, viktigste er å prøve å få i deg væske da kan det hjelpe mot kvalmen. Anbefaler også saftis. God bedring! Anonymkode: d2047...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå