Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Hm ja Jeg tenker på via chat, telefon, eller cam. Er det noen som har erfaringer? Jeg er nysgjerrig i forhold til dette. Finnes det egne nettsteder der man kan finne partner til sånt? Og hvis noen har lyst til å svarer at jeg burde gå og få meg noe ordentlig, så trenger dere egentlig ikke svare for min del i alle fall.
smidja Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Jeg har prøvd både via cyberspace og via telefon. Det er ganske opphissende, selv om det så klart ikke blir det samme... Fant en på lek sin side, og en på spray sin side. Hmm, det jeg kommer på. (gjorde flere ganger med de samme menneskene)
Gjest pingla Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Prøv på eros.chat.no der er det tusenvis som vil ha cybersex med deg ;-))
Icy Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 er nok alt for mange menn i forhold til jenter så litt vrient. Har prøvd det men å sitte på en chattesider blir for kjipt så det må være msn med cam eller bilde, ikke bra hvis den man snakker med ser heeelt jævlig ut. Men som sagt.. erstater ikke ekte vare.
Gjest Spacegirl Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Kjæresten min bor ganske langt borte, så vi har hatt cybersex både via telefon, chat og msn med webcam. Anbefales absolutt . Har også møtt noen gjennom ICQ som jeg har hatt cybersex med. Men det er jo selvfølgelig best irl da
Gjest rr Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 Har en liten morsom historie om det der.. Jeg har chatta en del før i tiden, men aldri synes cybersex har vært opphissende. Likevel er det noen som MÅ prøve å hisse meg opp da. Han skrev et par sider om hvordan han liksom befølte meg. Og minst 1 side om hva han gjorde med VENSTRE puppen min. Så kom det på skjermen: Så gjentar jeg det samme med høyre... Hm, jaok, bare vent litt må bare lese en gang til, skrev jeg... Da ga han opp :-?
massagejens Skrevet 4. juni 2005 #7 Skrevet 4. juni 2005 Innlegg slettet. Du kan ikke poste Kontaktannonser (bruk treff i stedet), eller "stillingsannonser". Mie (mod)
massagejens Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Leter fortsatt veldig etter steder man kan treffe jenter for litt heftig cybersex. Gjerne helt abonymt. Finner bare ikke det rette stedet. Flere tips?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #9 Skrevet 21. november 2005 Prøv på Cupido.no Men husk at du er bare en av mange menn som ønsker cybersex med kvinner og at kvinnene kan velge og vrake. Et tips til deg er iallfall ikke å gå rett på sak. Prøv å snakk litt rundt grøten og bli litt kjent med kvinnen bak nicket. Noen kvinner er rett på sak de også så da er det bare å følge opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå