Gå til innhold

Terrorisert av psykopat

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet

Jeg ble separert fra min mann for litt over ett år siden.

Han er psykopat - fremstår som en vellykket og snill mann utad, men hjemme var han manipulerende og har undertrykket meg i alle år.

Han hadde sli overtak på meg at jeg lot meg presse til å gå med på delt foreldrerett for våre to barn på 7 og 10 år.

Det gikk som jeg fryktet, han følger ikke opp barna...

Nå krever jeg foreldretten via advokat og min eksmann trenerer alle forsøk på mekling og en minnelig løsning.

Han driver en psykisk terror uten sidestykke, sprer løgner om meg til våre felles venner og til min familie.

Jeg er i ferd med å gi opp kampen om barna. Har mest lyst til å ta mitt eget liv i perioder..

Hvordan skal jeg få slutt på terroren?

Det er nesten ingen som tror meg når jeg forteller hvordan han oppfører seg.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg orker dette.

Har desperat behov for gode råd eller hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest doriansen

Næmmen fydda?

Vel, her blir du i hvertfall trodd, og du er ikke den første som har postet slike innlegg her :blunke:

Hva slags rykter er det han sprer?

For slike er jo det viktigste at de fremstår med en perfekt fasade, så du kan sannsynligvis ikke forvente deg at det tar slutt sånn uten videre.

Men, det går jo an å knipe fyren i å lyve, kanskje? Du trenger i tilfelle hjelp fra en i familien din, slik at du har en alliert som vet "hvem" du er.

Mener også å ha sett noen linker på samlivsforumet om dette, så kanskje du finner noen som har opplevd det samme som deg. Prøv å søke litt der inne.

Stå på!

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...