AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg har veldig lite familie. Hadde en svært traumatisk barndom, så derfor er det kun 4 stk, jeg har kontakt med. Og jeg har hele veien syntes det har vært veldig viktig å ha et godt forhold til de, da de er eneste familie jeg har. Men jeg er veldig forskjellig fra de, og føler meg som outsideren. Skjønner vel og at de synes det. Jeg har i alle år stilt opp, og hjulpet de mye. De siste 5 årene har jeg vært veldig syk, og de hjelper ikke med noe, kommer ikke engang på besøk. Og kjenner at jeg begynner å bli veldig lei av å prøve hele tiden. Men så dukker tanken om at de er den eneste familien jeg har, hele tiden. Jeg er og ganske lei, av å bli skuffet av de hele tiden. Er det andre som har vanskelig forhold til familien, og hva gjør dere med det? Anonymkode: b988e...28e 1
Lady1995 Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg kan si jeg kjenner meg veldig igjen. har bare kontakt med 2 ifra min familie. Det er fordi at jeg opplevde incest mot min far så da trakk hans side vekk ifra meg så har bare kontakt med 2. Det er helt for jævlig og føler meg ikke noe verdt siden så mange folk har trukket seg vekk ifra meg
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 Familien er noen man får tildelt ved fødsel. Venner kan man velge. Det er ikke gitt at man får verdens fineste folk til familie. Da får man vurdere hvorvidt man skal legge mye energi i å ha et godt forhold til dem, når det viser seg at det er enveis. Ikke ha høyere forventninger til familie enn til andre mennesker, når det er gjort klart (mange ganger) at de ikke ønsker å stille opp. Anonymkode: f70fb...429 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 8 timer siden, Lady1995 skrev: Jeg kan si jeg kjenner meg veldig igjen. har bare kontakt med 2 ifra min familie. Det er fordi at jeg opplevde incest mot min far så da trakk hans side vekk ifra meg så har bare kontakt med 2. Det er helt for jævlig og føler meg ikke noe verdt siden så mange folk har trukket seg vekk ifra meg Hva mener du mot din far ? Om du ble utsatt for misbruk av din far og familie kuttet kontakt med deg så er det nok pga din far, ikke deg. Og at de ikke greier å stå ansikt til ansikt med deg fordi situasjonen er så vond.. hva med å sende dem et brev da? Anonymkode: 470b7...5a4
Lady1995 Skrevet 19. oktober 2019 #5 Skrevet 19. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du mot din far ? Om du ble utsatt for misbruk av din far og familie kuttet kontakt med deg så er det nok pga din far, ikke deg. Og at de ikke greier å stå ansikt til ansikt med deg fordi situasjonen er så vond.. hva med å sende dem et brev da? Anonymkode: 470b7...5a4 Har prøvd å kommet på besøk og sånt men hører ikke noe ifra dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå