Gå til innhold

Exens kjæreste på sosiale medier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om at nye kjæresten til min ex som jeg har barn med adder meg på sosiale medier? Facebook og Instagram?

Anonymkode: 5ebd7...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er fint! du har barn med kjæresten hennes, å hun skal ha en relasjon til barnet ditt. Det er sunt for barna at du og henne har en god relasjon.

• Liker 15
Skrevet

Det er bra og forhåpentlig vis ganske normalt. Det er viktig for barna at omsorgspersonene har et OK forhold.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om at nye kjæresten til min ex som jeg har barn med adder meg på sosiale medier? Facebook og Instagram?

Anonymkode: 5ebd7...657

Skal jeg mene noe om det? Det er ikke akkurat rakettforskning. Det er godta eller avslå, alt etter eget ønske. 

Anonymkode: 9d8bf...a7f

Skrevet

Er bruddet nylig? Har dere en god relasjon? Og hva føler du om det? 

Anonymkode: ca6bc...59b

Skrevet

Jeg synes det er bra, for barna sin skyld. 

Gjest Familytree
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om at nye kjæresten til min ex som jeg har barn med adder meg på sosiale medier?

Er hun kult?

Hva føler du?

Endret av Familytree
Skrevet

Siden dere har barn sammen må du forholde deg til henne framover så jeg synes det er fint at hun tar initiativ til kontakt/et forhold dere to imellom. Hadde det ikke vært barn involvert ville jeg synes det var litt pussig, men noen legger jo til omtrent alle de såvidt har møtt på sosiale medier så det trenger ikke ligge mer bak det heller.

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Jeg hadde gjort alt i min makt for å få en god relasjon til det som ville kunne bli mitt barns stemor. Det er så viktig for barnet og fremtidig samarbeid at man kan ha en god og åpen dialog og tone. Uansett om mannen hadde vært utro og dumpet meg, så lenge han er en god far så kommer barnet først.

Endret av WhisperingWind
Skrevet

For en hyggelig gest! Heier på slike innstillinger!

Anonymkode: 8f71f...150

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Kjempebra! Legg henne til. Værtfall på en av delene. Eksen din har sikkert snakket fint om deg, siden hun våger å legge deg til. Da får du mer innsikt i hvem hun er også, og hva hun driver med, eventuelt hva hun legger ut som dine/ditt barn er med på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...