Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var super fin! Men selv kan jeg dessverre ikke bruke nesten 600 på 24 teposer😟

Anonymkode: 6190c...6e4

Det er 96 teposer, men enig den var veldig dyr. Men fin er den :jepp: 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Det er 96 teposer, men enig den har veldig dyr. Men fin er den :jepp: 

Å ja, da er det ikke like drøyt😂

Skrevet

Jeg er en te-snobb, så jeg ville ikke valgt noen av de to. Pukka er jo ikke ordentlig te, men urteblandinger og English Tea Shop er jeg ikke spesielt begeistret for.

Jeghar kjøpt kalender fra Perchs. Har også vurdert Palais des Thes og Whittard, kjente ikke til kalenderen fra Christiania glasmagasin før nå, men den så også lovende ut. Kalenderen til Tetøsene har jeg hatt før og likt.

Store merker som er kjent for kvalitet har også lansert kalender i år, blant annet Kusmi og Mariage Freres. Har kun mobil tilgjengelig så får ikke linket, men det burde gå greit å finne med et google-søk.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Skogkatten skrev:

Jeg er en te-snobb, så jeg ville ikke valgt noen av de to. Pukka er jo ikke ordentlig te, men urteblandinger og English Tea Shop er jeg ikke spesielt begeistret for.

Jeghar kjøpt kalender fra Perchs. Har også vurdert Palais des Thes og Whittard, kjente ikke til kalenderen fra Christiania glasmagasin før nå, men den så også lovende ut. Kalenderen til Tetøsene har jeg hatt før og likt.

Store merker som er kjent for kvalitet har også lansert kalender i år, blant annet Kusmi og Mariage Freres. Har kun mobil tilgjengelig så får ikke linket, men det burde gå greit å finne med et google-søk.

Takk for supre tips. Da skal jeg google litt 😊

Skrevet
10 timer siden, Rumle skrev:

Har du prøvd den før?

Nei, men jeg liker teen derfra 😊

• Liker 1
Skrevet
På 20.10.2019 den 11.37, AnonymBruker skrev:

Å ja, da er det ikke like drøyt😂

Men så er det ikke bare 600kr hvis man må bestille på nett, da er det £16 i frakt og toll😫

Anonymkode: bc73b...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...