Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på te-kalender i år. Noen som har prøvd pukka eller english tea-shop kalender? Hvem er best? 😄  

Skrevet

Har bare prøvd english tea shop kalenderen, i år en det nye smaker. Veldig fornøyd med kalenderen tidligere år, og gleder meg til de nye smakene i året kalender.

Anonymkode: 174b3...e6d

Skrevet

Tetøsene sin, med fire poser hver dag 😊

Anonymkode: cbc10...906

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tetøsene sin, med fire poser hver dag 😊

Anonymkode: cbc10...906

Hvor kjøper du den? :)

Skrevet

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bare prøvd english tea shop kalenderen, i år en det nye smaker. Veldig fornøyd med kalenderen tidligere år, og gleder meg til de nye smakene i året kalender.

Takk, er litt kresen på teen min, er det 24 ulike?

Skrevet

Te?! Bob bob bob 

Anonymkode: f5e8d...ca6

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Te?! Bob bob bob 

Anonymkode: f5e8d...ca6

Ikkesant 😛 

Skrevet

Pukka sin er kjempegod, men de har ikke endret på smakene de siste årene. I år prøver jeg meg på den fra English tea shop.

Anonymkode: 14ab2...93e

Skrevet
2 timer siden, MaiTai skrev:

Takk, er litt kresen på teen min, er det 24 ulike?

Er 12 ulike teer. 

Står bakpå kalenderen hvilke smaker som er der.

Skrevet

Tror kanskje jeg vil prøve fra english tea shop i år, for har ikke testet noe fra dem tidligere🥰 har sett at de har te-kalender fra Clippers på Life i år

Skrevet
På 18.10.2019 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser den nye ut? Syntes det finnes så mange varianter utseendemessig hvertfall så sliter med å vite hvilken som er riktig for 2019.

Skrevet

Jeg kjøpte Pukka i fjor, og sier bare styr unna! Med mindre du vet at du elsker lakris og peppermynte i alt av te så  velg noe annet. Det var rett og slett en skrekkelig opplevelse. Tvang meg gjennom alle teene, likte en av dem kanskje i nøden. English tea shop sine teer pleier å være gode, så det tror jeg er et bedre valg. Selv har jeg tenkt å unne meg denne https://www.whittard.co.uk/gifts/the-luxury-tea-advent-calendar-343491.html

Anonymkode: da18e...183

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte Pukka i fjor, og sier bare styr unna! Med mindre du vet at du elsker lakris og peppermynte i alt av te så  velg noe annet. Det var rett og slett en skrekkelig opplevelse. Tvang meg gjennom alle teene, likte en av dem kanskje i nøden. English tea shop sine teer pleier å være gode, så det tror jeg er et bedre valg. Selv har jeg tenkt å unne meg denne https://www.whittard.co.uk/gifts/the-luxury-tea-advent-calendar-343491.html

Det var bra du sa. Jeg synes det er alt for mye lakris i te for tida. Har fått min dose for å si det sånn 😛 Jeg liker lakris i godis, men i teen min kan gjerne være uten! 😄 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt christiana glassmagasin sin. Stiv pris, men vi får se 😛

Annonse
Skrevet

English tea shop var veldig bra i fjor! Hadde jeg ikke fått kalender av kjæresten (vet enda ikke hvilken!) så hadde jeg kjøpt den i gave til meg selv i år. Syns Pukka sin er så fin, men jeg er ikke noe glad i Pukka-te dessverre... 

Anonymkode: 4a3b6...972

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var super fin! Men selv kan jeg dessverre ikke bruke nesten 600 på 24 teposer😟

Anonymkode: 6190c...6e4

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

English tea shop var veldig bra i fjor! Hadde jeg ikke fått kalender av kjæresten (vet enda ikke hvilken!) så hadde jeg kjøpt den i gave til meg selv i år. Syns Pukka sin er så fin, men jeg er ikke noe glad i Pukka-te dessverre... 

Anonymkode: 4a3b6...972

Jeg liker heller ikke Pukka sine, synes det blir for mange udefinerbare, "rare" smaker i en te pose.

Anonymkode: 6190c...6e4

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Støtter denne 100%

Du skal virkelig elske urter, kanel og lakris for å holde ut den kalenderen. Jeg kjøpte den for første og siste gang i fjor, og drakk omtrent halvparten av dem. Resten har jeg satt fram i en skål til fritt valg når jeg har tedrikkende gjester. Det er ikke bare lakris det er for mye av i te for tiden. Jeg kan styre meg for at «alt» skal smake kanel. 

Endret av Ullvott
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...