Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå møtt den desidert deiligste dama i hele mitt liv. kan tro hun er i 20årene.Jeg er nå 40 og har ikke opplevd noe slikt tidligere. Hun er pen, har en deilig og slank kropp. Hos henne er det ikke kun dette som frister meg. Hun OSER sex.. hvordan er det mulig bare jeg ser henne i øynene føler jeg meg kåt og at alt hun tenker på er sex? Måten hun oppfører seg, måten hun går på. Helt spesielt. Jeg kjenner henne ikke har kun møtt henne i jobbsammenheng og allerede fra første gang jeg så henne lyste det SEX.

Anonymkode: 35ee3...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn kan det gå.

Anonymkode: 54420...bce

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå møtt den desidert deiligste dama i hele mitt liv. kan tro hun er i 20årene.Jeg er nå 40 og har ikke opplevd noe slikt tidligere. Hun er pen, har en deilig og slank kropp. Hos henne er det ikke kun dette som frister meg. Hun OSER sex.. hvordan er det mulig bare jeg ser henne i øynene føler jeg meg kåt og at alt hun tenker på er sex? Måten hun oppfører seg, måten hun går på. Helt spesielt. Jeg kjenner henne ikke har kun møtt henne i jobbsammenheng og allerede fra første gang jeg så henne lyste det SEX.

Jeg tviler på at det eneste hun tenker på er sex, er nok bare du som er i overkant betatt av dette kvinnfolket og føler deg tiltrukket henne.

Anonymkode: 91173...06f

• Liker 1
Skrevet

Menn i midtlivskrise 🙄

Anonymkode: 50be9...1dd

• Liker 5
Skrevet

Kanskje hun er forelska og tenker på sex med typen sin. 

Skrevet

Er det ikke deilig at slike folk finnes? Om du er singel får du prøve å sjarmere henne.

Anonymkode: 3cfb4...533

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke deilig at slike folk finnes? Om du er singel får du prøve å sjarmere henne.

Anonymkode: 3cfb4...533

Jo.😊

Anonymkode: d795b...d09

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hva legger du konkret i at hun "oser" sex?!?

Flere menn har sagt det samme til meg som kvinne, og jeg skjønner overhodet ikke hva de mener?!

Anonymkode: 49cf4...c87

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du konkret i at hun "oser" sex?!?

Flere menn har sagt det samme til meg som kvinne, og jeg skjønner overhodet ikke hva de mener?!

Anonymkode: 49cf4...c87

At du er fin og sensuell. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...