Gå til innhold

Noen som har prøvd COOP singel-kurv her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forsøkt noen av disse "singel-kurvene" her?

Fikk dere noen napp, eller?

Anonymkode: ea3d2...834

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle bare ta en kurv, klarte visst å ta denne. Eneste som skjedde var at endel så litt rart på meg😂😂. (Jeg har samboer og bor en plass alle kjenner alle...)

Anonymkode: 55b56...2c1

• Liker 18
Skrevet

Synes hele konseptet er snabla kleint 🙈

• Liker 26
Skrevet

Ved en feil (jeg er godt gift) har jeg ved et par anledninger tatt en slik. Ok da. Den ene gangen var det latskap. Singelkurvene stod nærmest. 

Jeg har ikke opplevd å bli antastet av kjærlighetshungrige kvinner. Så jeg tror det er trygt å ta feil en gang inni mellom. 

Ellers rommer de like mye som de andre kurvene. Bærekomforten er den samme og ileggskvaliteten matcher selv de beste handlekurvene. 

Den lukter av veldig ren og nyprodusert plast. Overflaten er glatt og behagelig og fargen er er moderne. 

Terningkast 5. Det hadde blitt en klar 6 hvis den hadde hatt lokk som skjuler innholdet. Det kan være gunstig hvis en havner i en flirtesituasjon. 

Anonymkode: 34352...05f

• Liker 44
Skrevet

Det sto en stabel av slike store kurver med hjul, og så sto det en sånn «singelkurv» like ved. Skulle bare ha litt melk og kaffe til morgen dagen, og litt å bite i for de sultne barna mine, og mannen som satt i bilen, med motoren i gang. 
Det var i kveld, og nå kom denne opp på første listen.

Jeg tenkte det var pga størrelsen på husholdningen, ante ikke det var noe sjekkegreie 🤔

Anonymkode: 32a15...992

• Liker 2
Skrevet

Ikke meg, men jeg så to utveksle nummer 😊 syns det er trivelig jeg. Alle må ikke møtes på tinder eller byen liksom. 

Anonymkode: 9e678...df7

• Liker 30
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved en feil (jeg er godt gift) har jeg ved et par anledninger tatt en slik. Ok da. Den ene gangen var det latskap. Singelkurvene stod nærmest. 

Jeg har ikke opplevd å bli antastet av kjærlighetshungrige kvinner. Så jeg tror det er trygt å ta feil en gang inni mellom. 

Ellers rommer de like mye som de andre kurvene. Bærekomforten er den samme og ileggskvaliteten matcher selv de beste handlekurvene. 

Den lukter av veldig ren og nyprodusert plast. Overflaten er glatt og behagelig og fargen er er moderne. 

Terningkast 5. Det hadde blitt en klar 6 hvis den hadde hatt lokk som skjuler innholdet. Det kan være gunstig hvis en havner i en flirtesituasjon. 

:ler:

Anonymkode: 7eaaf...66a

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er jo å fylle kurven med ting kjerringer liker. Så når du tar kurven går du rett til hyllen med kondomer og tømmer den for magnumkondomer. Deretter kjøper du cherrytomater, kesam (hvorfor lage så jævlig mange rømmer?), laks, sånn der rar rislignende faenskap (que-noah eller noe?), klesklyper, agurker, kremtopp, og hårspray.

Med denne komboen vil damene tenker: "Oooh, shit. Der er en hunk med diger kuk, god og kreativ matsans med en feminin side." 

Hvis du vil imponere ennå mer kjøper du MASSE av det der svindyre gule krydderet, safran eller noe. 

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Poenget er jo å fylle kurven med ting kjerringer liker. Så når du tar kurven går du rett til hyllen med kondomer og tømmer den for magnumkondomer. Deretter kjøper du cherrytomater, kesam (hvorfor lage så jævlig mange rømmer?), laks, sånn der rar rislignende faenskap (que-noah eller noe?), klesklyper, agurker, kremtopp, og hårspray.

Med denne komboen vil damene tenker: "Oooh, shit. Der er en hunk med diger kuk, god og kreativ matsans med en feminin side." 

Hvis du vil imponere ennå mer kjøper du MASSE av det der svindyre gule krydderet, safran eller noe. 

Så den vanlige fredagshandlekurven bestående av øl, potetgull og dipp kan gi uønsket oppmerksomhet fra feks en traktorhomse? 

En kan altså ved å legge utvalgte varer i kurven tiltrekke seg ønsket oppmerksomhet?

Hårbleking = blondine. 

Toalettpapir = matelsker. 

Spenol = barmfager kvinne. 

Osv...?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så den vanlige fredagshandlekurven bestående av øl, potetgull og dipp kan gi uønsket oppmerksomhet fra feks en traktorhomse? 

En kan altså ved å legge utvalgte varer i kurven tiltrekke seg ønsket oppmerksomhet?

Hårbleking = blondine. 

Toalettpapir = matelsker. 

Spenol = barmfager kvinne. 

Osv...?

Hva faen er en traktorhomse? Jeg tilbringer mer tid enn jeg liker å innrømme på Elsker og London og jeg har aldri kommet borti det begrepet. Men traktorlesber derimot... 

Dine eksempler er fjottete. Hvilken blondine vil ta typens hårbleiking? Kjøp noe blondiner liker, appelsiner feks, eller rosiner.

Toalettpapir og spenol sier jo bare at du liker å runke. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Toalettpapir og spenol sier jo bare at du liker å runke. 

Jeg sier det. De må ha lokk. 

• Liker 15
Skrevet
15 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Lol. Nei.

Med denne komboen vil damene tenke: "Oooh, shit. Der er en innbilsk faen kun opptatt av egen kuk og håret sitt.»

Anonymkode: 21cbe...325

• Liker 8
Skrevet

Her må kvinnene komme på banen og fortelle hva en sjarmerende handlekurv skal inneholde. Og da ikke for ONS, men ekteskap og kjærlighet for livet. 

Eller gjerne ONS også. (Spør for han kjekkasen over her.) 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg, men jeg så to utveksle nummer 😊 syns det er trivelig jeg. Alle må ikke møtes på tinder eller byen liksom. 

Anonymkode: 9e678...df7

Jeg har til gode å ta singelkurven. Ser for meg at jeg blir som en deltaker i et realityshow, der hele butikken er tilskuere.

• Liker 14
Skrevet

Jeg tok den her om dagen bare for gøy. Det var dagen derpå og jeg gikk i en sliten joggebukse. Jeg turte knapt se folk i øynene. Utrolig pinlig å gå med den kurven, selv om det bare var for gøy 😅

Anonymkode: 0e012...852

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her må kvinnene komme på banen og fortelle hva en sjarmerende handlekurv skal inneholde. Og da ikke for ONS, men ekteskap og kjærlighet for livet. 

Rød pesto, et sammensatt utvalg av økologiske grønnsaker, hvitløksfedd, ingefær, fersk chili, bambustannbørste, brie og mascarpone, nachos, en pose smågodt, en flaske tran og helst et par graviditetstester bare for å vise helt klart at han er klar for ekteskap og barn ekte kjærlighet for livet. Med en god sammensetning av alle disse varene i handlekurven trekker man nok alle single damene på butikken 100% garantert. Hvis du ikke er klar for forhold og heller ønsker ONS dropp graviditetstestene og legg heller til angrepille, solbriller og iskaffe.

Anonymkode: 7015c...7c3

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kattemat ivertfalll
Da vet jeg han har katt og liker dyr 😄 

Anonymkode: d0cb4...ca1

• Liker 7
Skrevet

Coop single kurv??? Bring it on... aldri sett på Coop her. Forresten aldri hørt om heller... Sikkert ett by fenomen det sikkert

Skrevet
24 minutter siden, Bente1234 skrev:

Coop single kurv??? Bring it on... aldri sett på Coop her. Forresten aldri hørt om heller... Sikkert ett by fenomen det sikkert

Trenger ikke være storby-fenomen iallefall. I min lille by med 5.000 innbyggere har de single-kurv på Extra 😬

Anonymkode: f5ba6...d5e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...