Gå til innhold

Når pynte til Halloween

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som pynter til halloween, når starter dere? 👻

Familien her eeeeelsker halloween, men jeg er borte dagen før og på halloween, men føler meg litt teit hvis jeg gjør i stand på søndag. Vi pleier å gjøre ganske mye utav det. 

Artig å høre fra andre her. 

Anonymkode: d0b0d...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er heldig som har en familie som deler dine interesser! Her hjemme er jeg den eneste som er begeistret for Halloween, men gjør ikke noe ut av det da de andre blir nokså sure bare temaet tas opp. 

Heldigvis deler jeg og min mor julestemningen, og tenker på pynt allerede nå! Du må bare starte å pynte nå, så det varer lengre og dere ikke trenger å rydde alt vekk så fort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Krølle-frøkna skrev:

Du er heldig som har en familie som deler dine interesser! Her hjemme er jeg den eneste som er begeistret for Halloween, men gjør ikke noe ut av det da de andre blir nokså sure bare temaet tas opp. 

Heldigvis deler jeg og min mor julestemningen, og tenker på pynt allerede nå! Du må bare starte å pynte nå, så det varer lengre og dere ikke trenger å rydde alt vekk så fort.

Nei så kjipt 😟 Har du barn? 

OY, det var tidlig, men et jo sååå koselig med jul. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eldste barn her elsker også halloween, men vi pynter nok ikke før dagen før. Pynt når dere har lyst selv, Go for it 

Anonymkode: efdd3...7ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg og eldste barn her elsker også halloween, men vi pynter nok ikke før dagen før. Pynt når dere har lyst selv, Go for it 

Anonymkode: efdd3...7ec

Så gøy å høre at det er flere som elsker halloween 😀👍 I gata her er det flere og flere som pynter etter vi begynte. Synes det er artig. 

Takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en amerikaner, så her pyntes det til Halloween! Har startet rolig med et spøkelse og et par gresskar, samt friske roser i høstfarger på bordet. Blir mer ila uka. Er sikkert noen barn som går knask eller knep i helgen. 

Anonymkode: 55e28...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som pynter til halloween, når starter dere? 👻

Familien her eeeeelsker halloween, men jeg er borte dagen før og på halloween, men føler meg litt teit hvis jeg gjør i stand på søndag. Vi pleier å gjøre ganske mye utav det. 

Artig å høre fra andre her. 

Eg begynte i begynelsen av oktober elsker halloween

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lady1995 skrev:

Eg begynte i begynelsen av oktober elsker halloween

Så gøy 😀👍 Nå følte jeg meg ikke helt anele. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sammen med en amerikaner, så her pyntes det til Halloween! Har startet rolig med et spøkelse og et par gresskar, samt friske roser i høstfarger på bordet. Blir mer ila uka. Er sikkert noen barn som går knask eller knep i helgen. 

Anonymkode: 55e28...556

😀👍 Åh, da har dere sikkert mye artig pynt. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg trodde man pyntet bre på selve halloween den 31 jeg.. Har ikke hørt eller sett noe annet.. 

Anonymkode: 58b0b...c7d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter før jeg legger meg dagen før. Så er det Halloweenpynta når barna står opp den 31. De elsker det😍i fjor skvatt de litt,hadde klistra "blodige håndavtrykk" på speilet så det var det første de så da de gikk på badet😅

Spør heller når jeg tar bort pynten😅syns det blir så fint at det blir værende til langt ut i november😆evt når gresskaret råtner😋

Anonymkode: 9b0f0...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva menes egentlig med halloweenpynt? Om det er alt det skumle, ekle så pynter jeg ikke i det hele tatt. Men gresskar, blomster i høstfarger og lignende har jeg allerede pyntet med.

Anonymkode: 65530...a1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pynter før jeg legger meg dagen før. Så er det Halloweenpynta når barna står opp den 31. De elsker det😍i fjor skvatt de litt,hadde klistra "blodige håndavtrykk" på speilet så det var det første de så da de gikk på badet😅

Spør heller når jeg tar bort pynten😅syns det blir så fint at det blir værende til langt ut i november😆evt når gresskaret råtner😋

Anonymkode: 9b0f0...8c7

Nei så kult 😂👍 

Ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy 😀👍 Nå følte jeg meg ikke helt anele. 

Ts 

Nei du er ikke alene.

9CBE0321-3D8D-4D4F-B829-34E070607426.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Lady1995 skrev:

261CF9C6-1AA3-49DB-964C-EA0D30D86997.jpeg

E172778F-BDBD-4A93-AEAD-890C9C79C607.jpeg

Så kult 😀🙈 

Er så glad vi har halloween. 👻

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så kult 😀🙈 

Er så glad vi har halloween. 👻

Ts 

Vi har begynt å kjøpe halloween snop til barn, men skal kjøpe mer siden det komm så mange i fjor

FF67578D-0006-43D8-BED4-EB413AFF663B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lady1995 skrev:

Vi har begynt å kjøpe halloween snop til barn, men skal kjøpe mer siden det komm så mange i fjor

FF67578D-0006-43D8-BED4-EB413AFF663B.jpeg

Så skal me ha snopet oppi sånne poser og gi barna

BFE9C97E-34DA-4596-BC62-71A730A96666.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...