AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Del Skrevet 18. oktober 2019 Hei jeg er alenemor og har en gutt på 2 år. Vært singel nå i 10 mnd etter jeg gikk ifra samboeren min og far til sønnen min. Har så lyst å begynne å date igjen. Problemet mitt er at jeg ikke stoler på menn lengre. Jeg føler meg alt for naiv og har blitt lurt så mange ganger. Jeg tenker alltid at det er et skjellet i skapet og at folk har en dårlig agenda. Exen min har bedradd meg, svindlet meg og unyttet meg. Lang historie, men sitter med mye gjeld etter han. Det har gjort noe med meg. Jeg klarer ikke å stole på noen andre enn meg selv. Oppå det hele så føler jeg meg ikke sexy lengre etter jeg fikk barn. Lagt på meg, har strekkmerker, puppene henger og har hengemage etter keisersnitt. Føler meg bare ekkel. Hvordan skal jeg noen gang finne en mann som finner meg tiltrekkende? Exen min ville knapt ligge med meg etter vi fikk sønnen vår. Sa at kroppen min var annerledes og sa aldri at jeg var sexy eller pen. Jeg er så redd for å skuffe noen den dagen jeg skal ha sex igjen. Noen som har noen oppmuntrende ord? Føler meg bare så ensom og kjenner virkelig behovet for en mann i livet mitt. Takk for svar Anonymkode: d075f...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Del Skrevet 18. oktober 2019 Du høres ikke klar ut. Du må kanskje bli litt tryggere på deg selv først? Og når du er klar, er ikke noe for tidlig eller for sent. Er man singel, så er man 10 mnd er lang tid. Jeg har også et barn på to år og har vært alene i 11 mnd nå. Jeg føler meg ensom til tider, og savner å ha en mann, men jeg er ikke klar... litt som deg, brent på ekser. Fikk meg tinder, snakker med noen, men med en gang de vil møtes trekker jeg meg unna😏 Men... når det kommer til kroppen din, ikke tenk på det! Du har født et barn, du ser flott ut! Strekkmerker er tigermerker Jeg har et barn på 14 også, da jeg ble alene den gang, tenkte jeg... jeg kommer ALDRI til å kle meg naken for en eneste mann igjen, for jeg ser jo ikke ut, men jeg traff en ny, han brydde seg ikke, og elsket kroppen min Kroppen din er som den er, og når du finner en fin mann, for det er jo det du skal nå, så må du ikke la dette stoppe deg Er du klar for å møte noen, gjør det! Date litt, kyss litt, flørt litt... så skal du se selvtilliten din kommer seg også❤️ Anonymkode: 58a84...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Del Skrevet 18. oktober 2019 Tok meg 4 år å bli klar for å date. Hadde behov for å bare være meg og barna de første årene, reparere skadene av samlivsbruddet på egen hånd. Anonymkode: 0c6fd...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Del Skrevet 18. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ikke klar ut. Du må kanskje bli litt tryggere på deg selv først? Og når du er klar, er ikke noe for tidlig eller for sent. Er man singel, så er man 10 mnd er lang tid. Jeg har også et barn på to år og har vært alene i 11 mnd nå. Jeg føler meg ensom til tider, og savner å ha en mann, men jeg er ikke klar... litt som deg, brent på ekser. Fikk meg tinder, snakker med noen, men med en gang de vil møtes trekker jeg meg unna😏 Men... når det kommer til kroppen din, ikke tenk på det! Du har født et barn, du ser flott ut! Strekkmerker er tigermerker Jeg har et barn på 14 også, da jeg ble alene den gang, tenkte jeg... jeg kommer ALDRI til å kle meg naken for en eneste mann igjen, for jeg ser jo ikke ut, men jeg traff en ny, han brydde seg ikke, og elsket kroppen min Kroppen din er som den er, og når du finner en fin mann, for det er jo det du skal nå, så må du ikke la dette stoppe deg Er du klar for å møte noen, gjør det! Date litt, kyss litt, flørt litt... så skal du se selvtilliten din kommer seg også❤️ Anonymkode: 58a84...e67 Takk for oppmuntrende ord ❤️ Blitt så selvsikker på kroppen min etter fødselen. Jeg må vel prøve å finne tilbake til gleden av megselv. Unnet meg en frisørtime i går og dro på shopping. Jeg har faktisk en date i morgen. Er bare så sykt nervøs. Virker som en koselig og voksen fyr. Jeg er 29 år og han er 34 år. Snakket litt på snap etter vi matchet på tinder, men jeg vet ikke om jeg skal glede meg alt for mye til møtet tilfelle jeg blir skuffet. Søsteren min sa jeg bare måtte hoppe i det. Man får andre øyne når man er blitt mor. Ser etter andre kvaliteter enn før. Men så stopper liksom hodet mitt meg. Hva om han ikke liker utseende mitt, kroppen min eller meg? Skal jeg la megselv bli skuffet om det ikke blir flere møter ? Skal jeg stole på han? Hundre tanker.. Hilsen Ts Anonymkode: d075f...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Del Skrevet 18. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok meg 4 år å bli klar for å date. Hadde behov for å bare være meg og barna de første årene, reparere skadene av samlivsbruddet på egen hånd. Anonymkode: 0c6fd...38c Slet du med å stole på menn ? Hva gjorde du isåfall for å komme over de tankene ? Anonymkode: d075f...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #6 Del Skrevet 18. oktober 2019 3,5 år. Møtte verdens fineste mann. Men; jeg var ikke klar. Måtte avslutte. Nå har jeg vert alene i 4 år, og vel nøgd med det. Anonymkode: 8200f...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #7 Del Skrevet 23. november 2019 På 18.10.2019 den 21.41, AnonymBruker skrev: 3,5 år. Møtte verdens fineste mann. Men; jeg var ikke klar. Måtte avslutte. Nå har jeg vert alene i 4 år, og vel nøgd med det. Anonymkode: 8200f...3c6 Hvordan møttes dere? Var det via en felles bekjent? Jeg har prøvd flere nettsidene for dating. De har ute etter ONS, og ikke lengre forhold. Har du noen tips? Anonymkode: 9d48a...29a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå