Gå til innhold

Hvorfor liker kvinner hester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva tror dere er årsaken til at kvinner og jenter liker så godt hester? Har det noe med ...

Anonymkode: 72932...67a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noe med...hva?

Anonymkode: 1dec3...54e

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne. Liker IKKE hester og har aldri gjort det heller. Kuer derimot.......................................

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor du skal hen med.... Men om det et det jeg tror du hinter til.. du er klar over at det finnes jentehester også eller? 

For min del er det det samspillet man får med disse vakre dyrene. Det er helt fantastisk å ri en tur i skogen , å bare kjenne på roen sammen med en annen part som ikke skal skravle, eller underholdes. 

Det er også utrolig moro å jobbe sammen mot et mål, og den følelsen når man oppnår det, er ubeskrivelig :)

Anonymkode: 8fd94...c4e

Skrevet

Det er bare de tøffe jentene som liker hester. Vi andre normalt dødelige jenter og kvinner går til nøds med på at veldig, veldig liten ponni eller dverghest er akseptabelt. Ordentlige hester derimot er bare livsfarlige. Der fryktelig store dyr, som kan kaste deg av og tråkke på deg, klemme deg ihjel mot en vegg, lage hesteskomerke inni hjerne osv. 

Anonymkode: b27ec...612

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noe med...hva?

Anonymkode: 1dec3...54e

Har det med de store ...

Skrevet

Hvorfor liker menn biler? Er det fordi......?

Anonymkode: 0c259...e68

• Liker 3
Skrevet

K28 år.

Jeg liker ikke hester, for jeg er redd dem, fordi de to så store. Er livredd å gå bak en hest, da jeg alltid ser for meg at den skal sparke. Liker ikke å gå foran en hest da jeg er redd den skal bite.

Nei liker ikke hester. 

Anonymkode: 33a4b...ff8

Skrevet

Hvorfor like noe som helst? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har det med de store ...

Nei!

Og du har totalt oversett den absolutt letteste feilslutningen hvis du skal koble dette til seksualitet.....

Anonymkode: b2a2f...8c0

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

K28 år.

Jeg liker ikke hester, for jeg er redd dem, fordi de to så store. Er livredd å gå bak en hest, da jeg alltid ser for meg at den skal sparke. Liker ikke å gå foran en hest da jeg er redd den skal bite.

Nei liker ikke hester. 

Anonymkode: 33a4b...ff8

Samme her, er ikke livredd, men utrygg? Ernok mest fordi jeg aldri har hatt en ordentlig sjanse til å bli kjent med hester da :jepp:

Skrevet

Jeg har aldri hatt "en greie" for hester faktisk. :jolie: 

Skrevet

Hestepikk er ordet. Eller hæstkuk, som de jo kaller hverandre nord for Sinsen.

Anonymkode: 2fc73...031

Skrevet

Fordi de elsker og ri 😏

Anonymkode: d4120...082

Skrevet

Fordi de fleste guttehestene er kastrert, som alle gutter burde vært ☺️

Anonymkode: 7528f...d69

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Helsetrøye said:

Jeg er kvinne. Liker IKKE hester og har aldri gjort det heller. Kuer derimot.......................................

😏😏😏

Anonymkode: 6c9c3...76f

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har det med de store ...

Du vet ikke stort om  hestesport skjønner jeg, eller kvinner. Det er stort sett bare avlshester som er hingster, de fleste hann-sportshester er kastrerte. Det finnes også like mange hopper i sporten, så du må faktisk lete for å finne en intakt hingst. Som forøvrig ikke er noen spøk. Dette er hingster som eierne har mistet helt kontrollen på. Et miserabelt liv for både hesten og de som eier den. 

Anonymkode: 5597b...715

Skrevet

Hvem liker ikke hester? De er elegante å se på, flotte dyr som er veldig interessante.

Skjønner ikke helt hva du mener med posten...? skal det liksom være noe spesielt å ha hest som hobby?

Anonymkode: ee7e0...0ae

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva tror dere er årsaken til at kvinner og jenter liker så godt hester? Har det noe med ...

Jeg lurer på hva som er årsaken til at menn generaliserer. Av en eller annen grunn passet det spørsmålet skikkelig godt i din tråd. 

Anonymkode: bc4a0...874

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...