AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg er svært langsynt på det ene øyet, det andre er ok. Er det langsynte eller nærsynte som må ha tykke brilleglass? Eller hvordan henger dette sammen? Anonymkode: 38f8e...59b
Måbarefåsiat... Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Ingen behøver vel "colabånner" i dag. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg er nærsynt og vanlige glass blir tykke. Jeg betaler ekstra og får tynne glass. Anonymkode: 08ffc...8e9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Går Ann å få ekstra tynne glass. Og normale glass. Eller linser. Ikke colabunn-look i dag. Men tror det var de nærsynte som brukte det Anonymkode: ed438...a6a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Tykkelsen kommer an på styrken, ikke nødvendigvis nærsynt eller langsynt. Sønnen min er veldig langsynt på det ene øyet og det glasset er merkbart tykkere enn det andre. Det fikk vi også beskjed om første gangen han bestilte briller, at disse vil bli tykke, med den styrken. Anonymkode: 5abdd...7de 2
Slitenmamma Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Langsynte har tykkest glass i midten, mens nærsynte har tykkelsen glassene i kantene. Jeg har -8. Selv om jeg har de tynneste glassene som finnes i plast så er glassene mine ca 1 cm tykke i kanten, fordi jeg liker store innfatninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå