Gå til innhold

Hvor mye skal du bruke på julegave til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ektefellen, samboeren, særboeren, hva det måtte være :)

Og hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 6eca3...738

Skrevet

500 kr.

Gavekort biltema

Anonymkode: 193a2...737

• Liker 1
Skrevet

Ha ha ha det som kreves ? Bare tuller, men det viktigste er tanken faktisk. Nyforelsket og totalt ute av kontroll er det lett å dra til med diamanter og smykker. Den fellen går jeg bare ikke i :) Tenker på dette nå selv om det er lenge til. Tipper jeg gir noe hun faktisk trenger og som minner henne på våre felles interesser. Da er det trening og tur utstyr som jeg tenker på. Blir vel da et par tusen kroner tipper jeg. Selv driter jeg i hva hun gir, bør ikke være noe dyrt overhodet. Jeg har økonomi til å kjøpe det jeg trenger selv, og tenker lite på dette egentlig. For meg kan alt som gaver kuttes ut egentlig.

Skrevet

Ingenting. Blir helt sjokkert over hva andre bruker av penger på tull.

En gave betyr ikke noe for meg, om dama lager god mat til meg. Koser og klemmer meg så er jeg fornøyd 😊

Anonymkode: 3ce12...859

• Liker 2
Skrevet

Har tenkt til å gi 1.000,- i gavekort til en tatovering han skal ta :) Kanskje et par små ting til i tillegg^^ 

Anonymkode: 1dc7b...ac7

Skrevet

Vi er på tur i juletidene så blir fort at jeg plukker opp noe der. Har ikke tenkt så mye på pris, kanskje mellom 500-1000? Vært sammen i tre år.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En gave betyr ikke noe for meg, om dama lager god mat til meg. Koser og klemmer meg så er jeg fornøyd 😊

Spørsmålet var vel hva du skal gi til henne, ikke hva hun skal gi til deg

Anonymkode: 20043...c35

• Liker 2
Skrevet

Varierer veldig. Det viktigste er å finne den perfekte gaven. I år blir det nærmere 3000 kr. Andre år 500... Gift 10-15 år. 

Anonymkode: 85390...bac

Skrevet

Ingenting. Vi har alt vi trenger og kunne ønske oss.

Skrevet

Har ikke kjæreste, så ikke noe😭😭😭😭😭😭😭

Men brukte å gi fra 500-1000 ca

Anonymkode: 8e227...90b

• Liker 1
Skrevet

Bruker vanligvis 1000-1500 kr. Har brukt mer noen ganger når det har vært noe vilt som jeg visste han ville bli overekstatisk glad for

Anonymkode: b00e7...8aa

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo hyggelig da.. hun lager mat og gir deg kos, men gave skal hun ikke få, fordi du syns folk bruker for mye penger på hverandre.. 

Aner ikke hva kjæresten skal få enda 😂 men har pleid å ligge på mellom 500-1000, alt ettersom. I fjor fikk han en gave til nesten 3000, men det var noe han virkelig trengte, og kommer til å få bruk for i mange år fremover 😊

Anonymkode: e522a...efc

Skrevet

Ca 3000 bruker jeg på gave til han. 

Anonymkode: beb5a...260

Skrevet

I år har vi lagt pengene i en tur i juletidene istedenfor gaver til hverandre :) 

Anonymkode: a5664...c41

Skrevet

Ca 1000 kr, men vi gir kun opplevelser, aldri ting.

Anonymkode: c594c...fd3

Annonse
Skrevet

Bruker å ligge på 1500 kr ca. Har vært sammen i 10 år.

Anonymkode: f6dbb...1ca

Skrevet

Kjæresten har bursdag tett opp mot jul. 

Jeg tenker å bruke rundt 1200kr til sammen på bursdagsgave og julegave. (Kjøper ting jeg vet han trenger)

Har vært sammen i snart et år. 

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år, og har 3 barn. Ungene kommer til å lage noe, og jeg/Vi kommer til å kjøpe ny kortmappe til ham. Det er det han ønsker seg. 

Bare for å ha sagt det så sliter jeg no sykt med å kjøpe gaver, så tidligere år har han fått boxere, skjerf og lue, bøker slips, kortmappe og andre dusteting 🤣😂🤣

Anonymkode: f41c9...2bc

Skrevet

Alt fra 3000-10 000. Vært sammen 9 år. 

Anonymkode: 2c4b1...c0d

Skrevet

Har ikke, så slipper å bruke penger der. Ene eksen som jeg hadde, så kjøpte vi alltid gaver til noen tusen og det ble ofte flere gaver. De andre eksene som var kortvarige forhold var det små ting eller ingenting. Enten fordi de ikke var glad nok i meg eller fordi de var blakke.

Anonymkode: f87bd...21b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...