Gå til innhold

Hun sa "det har endret seg, jeg ville gitt meg til deg "!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså...saken er den at jeg og ei dame (vi er begge opptatt) har forstått at vi har forelsket oss i hverandre. Vi har snakket om det og er enige om å ikke trekke det lenger. Så vi trakk oss unna hverandre. Ingenting skjedd.

Så møttes vi tilfeldigvis i går. Jeg sa noe sånn som at vi har vært flinke nå og la til "også kan vi gå med hevet hode, vi snakket jo til og med om sex, men ingen av oss ønsket jo gå fullt ut "...

Jeg vet ikke hvorfor jeg plumpet ut med det, men prøvde vel gi oss litt "kred". Sannheten er at jeg er enda ekstremt tiltrukket.

Så svarer hun altså dette "ja...jo...Men det der har endret seg for min del. Ville ikke gått fullt ut tidligere nei...Men nå...jeg ville gitt meg helt til deg!"

Jeg klarte ikke si noe! Hva skulle jeg si...? 

Endte med at hun smilte litt brydd og gikk derfra...uten en reaksjon fra meg....

Hva i heite? Prøver hun drive meg til vanvidd? 

Er det bare meg eller er det naturlig at jeg er fristet??

Anonymkode: 0221d...4e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo legge hva du vil i det, kan jo også være en ordentlig mann og gå fra dama du har før du finner mange unnskyldninger for å være utro?

• Liker 6
Skrevet

Veldig forståelig at du er fristet. Det var nokså heftig sagt av henne. 😳Dere har snakka om å holde avstand og i alle fall ikke havne uti sex...? Da har dere allerede delt farlige tanker. Og nå sier hun at hun ville gått løpet ut? Wow! 
Sorry, jeg er bare en mann og blir yr bare ved tanken. Klart du er fristet. Jeg hadde blitt GAL! 

Bare gjør det slutt med dama di før du evt kaster deg uti det da.
Lykke til 

Mann 47

PS. Du kommer til å få alt annet enn svar på det du spør om her. Du kommer til å få mye "din utro drittsekk"... Just sayin'. 

Anonymkode: 66276...aee

• Liker 4
Skrevet

Jeg forstår godt at du er fristet. Nå er jeg kvinne da, men har selv blitt litt for opphengt i en mann i det siste. Bare ett par ord fra han er nok til å få fantasiene til å løpe løpsk, og lysten til å dra han med meg til sengs er enormt påtrengende.

Noen ganger blusser bare slike følelser og lyster opp. Og jeg tror vi er langt fra de eneste som opplever det. Likevel vet jeg jo å holde meg selv på plass. For meg er samboeren min helt klart viktigere enn den andre mannen. Men du må vel vurdere hva som er viktigst for akkurat deg selv. Enten det er å gå ifra kjæresten din for å utforske den nye, eller om det er å holde deg i skinnet. Men velger du det siste bør du nok absolutt slutte å snakke om følelsene med hun nye. Du åpnet jo opp for denne samtalen i går når du begynte med å si det du gjorde.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså...saken er den at jeg og ei dame (vi er begge opptatt) har forstått at vi har forelsket oss i hverandre. Vi har snakket om det og er enige om å ikke trekke det lenger. Så vi trakk oss unna hverandre. Ingenting skjedd.

Så møttes vi tilfeldigvis i går. Jeg sa noe sånn som at vi har vært flinke nå og la til "også kan vi gå med hevet hode, vi snakket jo til og med om sex, men ingen av oss ønsket jo gå fullt ut "...

Jeg vet ikke hvorfor jeg plumpet ut med det, men prøvde vel gi oss litt "kred". Sannheten er at jeg er enda ekstremt tiltrukket.

Så svarer hun altså dette "ja...jo...Men det der har endret seg for min del. Ville ikke gått fullt ut tidligere nei...Men nå...jeg ville gitt meg helt til deg!"

Jeg klarte ikke si noe! Hva skulle jeg si...? 

Endte med at hun smilte litt brydd og gikk derfra...uten en reaksjon fra meg....

Hva i heite? Prøver hun drive meg til vanvidd? 

Er det bare meg eller er det naturlig at jeg er fristet??

Ja seff blir du fristet!

Er singel selv og drømmemannen er opptatt, vi har ikke hatt sex, han må jobbe seg utfra forholdet sitt først, i mellomtiden drømmer, lengter og elsker vi begge hverandre..

Anonymkode: 96e44...f78

• Liker 1
Skrevet

Takker for innspillene. Godt å høre det er "normalt" å bli så fristet som jeg er nå. She drives me craaazyyy!! Å si slikt...? Woohoo....det er nokså heftig ja. Vi er ikke pur unge lenger heller, godt voksne faktisk, men jeg blir helt sprø av denne tanken. Jeg har hele tiden sett på henne som uoppnåelig på alle måter, men så kommer hun altså dithet at hun ville ha "gitt seg" til meg. Er ekstremt smigret av det!!! (Og gira til tusen!! ) Går og vurderer hva jeg skal gjøre nå..(og nei jeg skal ikke være utro)..ts

Skrevet

Eh.. du ER utro!

Anonymkode: f0c09...06e

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh.. du ER utro!

Anonymkode: f0c09...06e

I tankene mener du?

Skrevet

Når man føler det sånn for noen andre er det vel ikke et alternativ å bli i ditt nåværende forhold? Eller har dere felles barn som gjør det verre? 

Skrevet

Hun vil ha deg, sånn er det! Nå bør du velge. Tenker også hun er irritert for at hun ikke får tak i deg. 

Gå igjennom historien deres fra start til slutt og «se gjennom» alt. Er dette egentlig rasjonelt og levedyktig? 

Lykke til❣️

Anonymkode: 2b9fb...9f8

Skrevet

Ha sex.

Anonymkode: 9801c...7eb

Skrevet
På 19.10.2019 den 11.19, Pia Sofia skrev:

Når man føler det sånn for noen andre er det vel ikke et alternativ å bli i ditt nåværende forhold? Eller har dere felles barn som gjør det verre? 

Ingen barn nei.mulig jeg må gi etter her altså... 

Flere innspill?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen barn nei.mulig jeg må gi etter her altså... 

Flere innspill?

Så vidt du vet har du dette ene livet. Og uten barn å ta hensyn til, så sier jeg bare:

Lev det!! Gi etter! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...