AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Hei, Jeg tok siste graviditetstest mandag 14.10, da sto et 2-3 på cb digital. Altså jeg var 4-5 på vei. Dagen etter begynte jeg å få brunlig utflod, som de siste dagene har gått over til ferskt og noe koagulert blod/klumper og menssmerter. Hadde også en kvalme og lite matlyst forrige helg, som gradvis har forsvunnet. Etter hva jeg har lest er dette trolig en spontanabort. Er det noen måter jeg kan sjekke ut om det var SA uten å gå til lege. Er det sikkert at det er en SA hvis jeg tar en cb digital og den viser kortere på vei? Jeg har innfunnet meg i at dette nok var en SA, siden jeg skal i bryllup i morgen kunne jeg gjerne tenke meg å drikke litt alkohol på festen. Er det i orden å drikke alkohol eller er den en mulighet for at jeg fortsatt kan være gravid? Vil være 100% sikker før jeg rører alkohol. Dette er første gangen jeg har vært gravid etter å ha sluttet på p-piller i starten av juli. Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal leve som normalt, uten å stresse med å bli gravid, da jeg har troen på at det vil gjøre det lettere å bli gravid. Det er derfor jeg spør om mulighet for å drikke alkohol så raskt etter mulig SA. Mvh Anonymkode: 1b516...f86
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Det kan jo være begge deler, at du har spontanaborter, men er gravid med tvillingen forsatt. Anonymkode: 5e8c1...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg ville tatt en test og sett om den viste noe annet enn sist. Om det står 1-2 ville jeg drukket alkohol. Anonymkode: 75972...614
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Det er ikke hundre prosent sikkert nei. Symptomer som mensensmerter, kvalme og lite matlyst er symptomer som kommer og går i et svangerskap. Finnes dem som blør til og med koagulært og er gravid. Ta en digital i morgen tidlig (hvis du ikke har så samle i et beger og kjøp så snart dem åpner). Hvis den viser 2-3 eller 3+ så er alt good. Hvis den viser 1-2 eller ikke gravid så er det ikke bra. Anonymkode: 3eaed...916
J1994 Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Kommer vel an på hvor fort du produserer HCG og hvor fort nedstigningen eventuelt vil være? Ikke sikkert du har produsert nok enda til at testen vil vise noe mer enn 2-3 og heller ikke sikkert at den vil vise noe mindre selv om det er en spontanabort på gang..
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #6 Skrevet 19. oktober 2019 Hei igjen, tok en ny cb digital i morges. Den viste 1-2. Så det betyr at HCG nivået har sunket😌 så sånn jeg forstår dere som har svart, vil det være trygt å drikke noe alkohol i dag. Takk for hjelpen ❤️ Anonymkode: 1b516...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå