AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg ser jeg må oppdatere sminkepungen min litt, med det ønsker jeg å høre kresne sminkeguruers absolutt favoritter innen: Foundation Blush Concealer Øyenskyggepalett Higlighter Kontur Primer Evt settepudder Ønsker å bruke minst mulig produkter og av høy kvalitet, gjerne små paletter som dekker flere av kategoriene for en nøytral/naturlig stil. Fra før er Nars sheer glow en favoritt jeg har brukt i flere år, men ønsker gjerne å finne en som er lik i et annet merke. (Jeg har blandingshud som kan reagere på noen produkter) Anonymkode: c65e6...70f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg liker en «fuktig» glød i huden og noen av mine favoritter er: Foundation: Armani Luminous Silk Spot/rødhet concealer: Nars soft matte concealer Primer: Smashbox primerizer Highlighter: RMS living luminizer og Becca Champagne Pop Bronzer: Chanel Soleil tan de Chanel Anonymkode: 074ce...926
Gjest xoshr Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har tørr hud og liker å få litt fukt og glød i ansiktet med sminke så da bruker jeg disse favorittene mine: Foundation: Bobby Brown skin foundation spf 15 og Armani Luminous Silk foundation Blush: Revolution blush pallette og The balm blush Concealer: LA girl pro cosmetics pro conceal og The revolution conceal and define concealer Øyenskygge pallette: James Charles x Morphe pallette Highlighter: The balm Mary-Lou the luminizer Contour: Nyx contour and highlight pro pallette Primer: Nyx professional honey dew me up primer & MAC prep + prime fix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå