Gå til innhold

Hvordan forberede seg og kjøre seg klar for analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å prøve, men er redd forberedelsesfasen kan bli turn off for kjæresten min. Jeg har aldri prøvd før

Anonymkode: 9da62...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å fortelle han, vel? 

Anonymkode: b72be...89c

Skrevet

Trenger ikke forberede deg noe utover å være skikkelig tent. Glidemiddel er supert. Kjekt å ha vært på do samme dag, men ellers bare kjør på. Bare skrekkhistorier som kommer frem. 

Anonymkode: 4ca88...d73

Skrevet

Hadde venta til de kyndige analmenneskene på kg stikker hue frem. De bruker å ha bra tips. Førstegangsanalsex er ofte ikke en "kjør på"-greie.

Anonymkode: d0b4b...bc3

Skrevet

Tømme tarmen for bæsj først.... 

Anonymkode: 081fc...b95

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde venta til de kyndige analmenneskene på kg stikker hue frem. De bruker å ha bra tips. Førstegangsanalsex er ofte ikke en "kjør på"-greie.

Anonymkode: d0b4b...bc3

Da får jeg være av de kyldige, jeg da 😉 For min del er det viktig å være helt ren, så jeg bruker å skylle meg ved hjelp av dusjen. 

Anonymkode: b72be...89c

Gjest Alterego666
Skrevet

Bruk en analdusj eller rett og slett dusjslangen to-tre ganger. Støt ut all væske og avføring i toalettet. Lunkent vann gjør også at lukkemuskelen slapper av. Lykke til med å utforske et sensitivt og og erogent område av kroppen.

Skrevet

Aaaah. Analsex er så utrolig digg. Jeg hadde det masse før, men så byttet jeg partner og han virker ikke like intr i det dessverre :( Men, for å svare på spørsmålet. Du må være skikkelig tent og våt. Gjerne ha en tube glidemiddel innen rekkevidde. Er jeg våt nok holder det med fitte saft, men avogtil må det glidemiddel til. Bruk masse glidemiddel og ta det sakte. Jeg må alltid styre den inn, ta det i mitt tempo. Så kan han ta meg så hardt han bare vil etter jeg har fått inn hele.

Anonymkode: eece0...09f

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Hvis du vil prøve det, så fortell ham og prøv det😊 Ikke vær redd!

Skrevet

Vel, er heldig å ha en mann som gjør det jeg ber han om å gjøre, og jeg bruker bare å be han om å ta meg hardt i rumpa, så gjør han det!

Null forberedelser men rett i dusjen etterpå begge to..

Det skal jo forsåvidt nevnes at jeg tenner på smerte, og han tåler mye smerte, kanskje ikke den beste varianten om det er første gangen man prøver analsex..

Anonymkode: 82487...0bb

Skrevet

klyster etter (og / eller) før du tar et varmt vannbad (i badekaret) for avslapning

Mye analt smøremiddel,  olje -> ikke vann

Avslappet holdning

Begynn med fingrene eller små leker og etter penis (med kondom) enkelt ikke hardt

Gjør det bare 1 gang per uke

Og noen gang(er) til lege for kontroll

SNAKK MED PARTNEREN DIN

Hvis du gjør det alt skal bli glad   -   hvis du gjør ikke det du skal åpne en emnet med vondt eller analbrudd (minst)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, David01 said:

klyster etter (og / eller) før du tar et varmt vannbad (i badekaret) for avslapning

Mye analt smøremiddel,  olje -> ikke vann

Avslappet holdning

Begynn med fingrene eller små leker og etter penis (med kondom) enkelt ikke hardt

Gjør det bare 1 gang per uke

Og noen gang(er) til lege for kontroll

SNAKK MED PARTNEREN DIN

Hvis du gjør det alt skal bli glad   -   hvis du gjør ikke det du skal åpne en emnet med vondt eller analbrudd (minst)

Du verden!!

• Liker 1
Skrevet

Forbered deg på at det kjennes ut som du har et balltre inn i analen. Herregud det er forferdelig 😭😭

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du verden!!

?

Anonymkode: 2ab06...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...