Gjest LoisLane Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Hvem hadde lagd det beste KG-partyet? Arakana må i hvert fall lage maten, og jeg tror nok Towelie må være med. Donnie - sørger du for musikk? Kafka kan jo ha høytlesning og filosofihjørne (i en litt mørk krok), og Minnie må gjøre comeback og sminke oss og se til at alle har barbert leggene sine. Trøffel får prøve seg som standup'er. Partyyyyyyy!
Gjest Hel Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Alle de som kommer innom dagboken min. hehe Tror Singlå og Ninakanin hadde gjort kvelden veldig festlig også. :-)
Gjest LoisLane Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 Ved nærmere ettertanke tror jeg det blir kulere om Yvonne fikser musikken. Sorry, Donnie! Du kan jo overta når jeg blir full - det pleier sjelden å ta lang tid.
Anglofil Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Jøss, blir jeg nevnt? Så kult Ble litt overrasket, men det er jo flott at noen vet hva god musikk faktisk er . Loislane - jeg ville gjerne hatt deg med på festen min! Mvh Yvonne
Gjest seroxata Skrevet 22. mai 2005 #5 Skrevet 22. mai 2005 oioioioi skulle jo hatt alle med, for en salig blanding! for ikke å glemme alle GJESTENE MUHAHAHAH!!! å hvilken herlig gjeng det måtte bli!!
Gjest Hel Skrevet 22. mai 2005 #6 Skrevet 22. mai 2005 Towelie og Seroxata måtte jo også vært der! Og Anea, Bustis, Lillesky, Alwa, Superlammet, Pusla, Vindelspev, Samantha, Lurven, Manic, @riel.. har jeg glemt noen nå? Men enig med, Seroxata, gjestene hadde gjort det moro.
Superlammet Skrevet 22. mai 2005 #7 Skrevet 22. mai 2005 Towelie og Seroxata måtte jo også vært der! Og Anea, Bustis, Lillesky, Alwa, Superlammet, Pusla, Vindelspev, Samantha, Lurven, Manic, @riel.. har jeg glemt noen nå? Men enig med, Seroxata, gjestene hadde gjort det moro. Hehe hadde du turt det.....
Gjest Hel Skrevet 22. mai 2005 #8 Skrevet 22. mai 2005 Hehe hadde du turt det..... Hehe, ja-a. Hadde blitt mange folk til slutt og da mange steder jeg kunne gjemt meg hvis det ble for ille.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2005 #9 Skrevet 23. mai 2005 Wuhu er jeg invitert! :D Ja som hun der bøtta sier, vi skulle hatt alle gjestene til å komme også! Og resten, jeg ser ingen å eksludere hmm
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2005 #10 Skrevet 23. mai 2005 Oida.. Det er så mange at jeg ikke tørr nevne noen, kommer helt sikkert til å glemme mange.. Men alle de jeg har litt kontakt med her inne, dagbokvenner ogsånt.. Måtte hatt ett stooort lokale.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #11 Skrevet 23. mai 2005 Hehe, det hadde jo vært sinnsykt moro da. Men ingen nevnt, ingen glemt
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mai 2005 #12 Skrevet 23. mai 2005 Har ikke festet med Iowa, men tror hun er veldig morsom i fylla.
Gjest Seleena Skrevet 23. mai 2005 #13 Skrevet 23. mai 2005 Ninakanin - fordi eg trur vi er ganske like :D
Gjest *Fiona* Skrevet 23. mai 2005 #14 Skrevet 23. mai 2005 Mange! Tør nesten ikke begynne å nevne engang, med ett unntak, Trøffel så må det være alle i dagboka mi og de dagbøkene jeg har vært innom, samt... ja, her er vi i gang - det hadde generelt vært morsomt å møte de fleste her. Men det spørs om ikke det fort kunne blitt litt stort
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #15 Skrevet 23. mai 2005 Beklager, har ikke tid til festing. Jeg må styre landet.
Gjest Litjmæ Skrevet 23. mai 2005 #16 Skrevet 23. mai 2005 Beklager' date=' har ikke tid til festing. Jeg må styre landet.[/quote'] Er ikke det det samme da? For å svare på spørsmålet - så Ninakanin - såklart! Og så gjengen i dagbøkene til Fiona og Suzy bl a....
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #17 Skrevet 23. mai 2005 Partyyyyy!!! Hmmm, kan denne "jeg vil feste med kaninen"-greia komme av mine godt beskrevne bykvelder i dagboka tro..?
Sniglå Skrevet 23. mai 2005 #20 Skrevet 23. mai 2005 weeee, fest! :D Får jeg være med da? Hei, du heter ikke Julibrud lenger? Først tenkte jeg at noen hadde stjelt avataren din! Men navneskifte er jo grunn for fest! Party on Wayne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå