AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=158178921 Du fikk også 2 millioner ekstra årlig på toppen av vedlikeholdskostnadene til huset. Du måtte reise med tidsmaskin tilbake til 1975 og leve 5 år i DDR. Leve et helt vanlig liv i DDR. Hvis du ønsket å reise tilbake igjen kunne du det. Men ingen belønning for strevet. Hadde du gjort det. Anonymkode: 75167...35c
Gjest Inverto Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Nei takk. Jeg foretrekker dagens medisin og helsetjeneste
Krysopras Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Javisst. Hadde gjerne opplevd både Sovjet og 70-tallet, og levd resten av mitt liv i det fantastisk nydelige huset, som jeg ser er fra seint 1890-tall ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 1 minutt siden, Krysopras said: Javisst. Hadde gjerne opplevd både Sovjet og 70-tallet, og levd resten av mitt liv i det fantastisk nydelige huset, som jeg ser er fra seint 1890-tall ❤️ Har lyst på gratis togtur til Sibir? Anonymkode: 84195...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 26 minutter siden, Krysopras skrev: Javisst. Hadde gjerne opplevd både Sovjet og 70-tallet, og levd resten av mitt liv i det fantastisk nydelige huset, som jeg ser er fra seint 1890-tall ❤️ Jeg har vokset opp i Soviet. Du har ikke lyst til å oppleve det. Anonymkode: babda...b69 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 Det hadde jeg glatt gjort. Anonymkode: a064b...18a 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lyst på gratis togtur til Sibir? Anonymkode: 84195...cf5 Jeg tar gjerne det. Sender du over? Konge å ta den transibirske jernbane, drikke vodka og spise crispy chicken. Anonymkode: c506a...678
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vokset opp i Soviet. Du har ikke lyst til å oppleve det. Anonymkode: babda...b69 Forskjell på å oppleve Sovjet og å vokse opp der. Har selv bodd noen år i Kina, syntes det var en fin opplevelse. Det betyr jo ikke at jeg skulle ønske jeg vokste opp i landet. Til TS: Ja, jeg hadde slått til på det tilbudet. Hadde både ønsket å oppleve Øst-Tyskland og å hatt et nyoppusset kjempeflott hus i Oslo. Om det viser seg at jeg ikke takler Øst-Tyskland så er det jo ikke verre enn at jeg trekker meg fra tilbudet og ikke får huset. Anonymkode: 85a73...0bc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #11 Skrevet 18. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjell på å oppleve Sovjet og å vokse opp der. Har selv bodd noen år i Kina, syntes det var en fin opplevelse. Det betyr jo ikke at jeg skulle ønske jeg vokste opp i landet. Til TS: Ja, jeg hadde slått til på det tilbudet. Hadde både ønsket å oppleve Øst-Tyskland og å hatt et nyoppusset kjempeflott hus i Oslo. Om det viser seg at jeg ikke takler Øst-Tyskland så er det jo ikke verre enn at jeg trekker meg fra tilbudet og ikke får huset. Anonymkode: 85a73...0bc Personen jeg svaret sa Soviet. Og spørsmålet sa om du ønsket å leve et vanlig liv, ikke være rik innvandrer noen år. Et vanlig liv i Soviet var et tungt liv. Faktisk så tungt at min oldemor brukte si at de savnet tsaren! DDR var nok ikke like tungt liv som andre plasser, men det var et meget strengt regime (tror det er det riktige ordet), og hadde lite frihet og privathet. Anonymkode: babda...b69 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #12 Skrevet 18. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tar gjerne det. Sender du over? Konge å ta den transibirske jernbane, drikke vodka og spise crispy chicken. Anonymkode: c506a...678 For en enkel sjel du er .. Anonymkode: 84195...cf5
ToveM Skrevet 18. oktober 2019 #13 Skrevet 18. oktober 2019 Det kunne jeg. Er vokst opp på 60-70 tallet. Var en del i Polen på 70 tallet da faren min jobbet der. Nå var vi vel litt privilegerte der da. Men tror jeg skulle klart det ja.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #14 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg er også vokst opp under sovjet regime. Mye var vanskelig ja, men mye var faktisk enklere. Jeg hadde min tidlig barndom der og har mye gode minner. Savner det litt av og til den enkelt heten livet hadde da. Anonymkode: f9c15...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå