AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Har du noen gang gjenkjent noen/blitt gjenkjent ut fra noe som har blitt skrevet her på Kvinneguiden? Anonymkode: 764da...e10
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Det er jo mange like historier som man har opplevd selv, men på den andre siden så er jo samlivsbrudd/utroskap/krangling om barn og så videre så vanlig at mange har lignende historier. Men ble litt skremt da jeg leste en tråd hvor ungene er akkurat like gamle som mine, og problemene var nesten helt like... Anonymkode: 13677...975 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo mange like historier som man har opplevd selv, men på den andre siden så er jo samlivsbrudd/utroskap/krangling om barn og så videre så vanlig at mange har lignende historier. Men ble litt skremt da jeg leste en tråd hvor ungene er akkurat like gamle som mine, og problemene var nesten helt like... Anonymkode: 13677...975 Ja, jeg leste nettopp en tråd der veldig mye stemte overens med utfordringene min mann og jeg har. Ble litt skjelven et øyeblikk 😂 men det viste seg heldigvis at det ikke var han som skrev. Det fikk meg likevel til å tenke over hvor mange som både leser og skriver her inne, sjansen for å bli gjenkjent er jo gjerne tilstede! 🙈😊 Anonymkode: 764da...e10 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Dersom en person skriver om noe man har opplevd, så kan det jo hende at man forsøker å variere en god del på historien sin. Så dersom noen mener at de kjenner igjen historien fra omgangskretsen sin, så betyr vel ikke det at man faktisk kjenner denne personen... Anonymkode: 96254...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg har gjenkjent en bekjent, men har ikke sagt noe om det til vedkommende. Humrer bare litt i skjegget for meg selv. Anonymkode: bdbf4...6dd 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 Gjenkjent en som skrev under seksualitet. Hu skrev om typen og sånt.. Pinlig. Anonymkode: 56c7f...a04 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg har gjenkjent en av foreleseren mine her. Hun skrev at hun var foreleser på en høgskole, og at hun hadde hatt et opplegg på skolen som ble mislykket og at alle studentene var misfornøyd. Hun beskjed så opplegget og hva studentene hadde klagd på og som til slutt gjorde at begeret ble overfylt og hun fikk sparken. Hun la ut hele historien og var opprørt over å fått sparken. Ikke vanskelig å kjenne igjen historien🙈 Anonymkode: ea366...baf 5
Herix Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg ble gjenkjent på den forrige brukeren min og lagde derfor ny. Av den grunn har jeg blitt mye flinkere til å ikke skrive ting som gjør meg lett gjenkjennbar.
Gjest O.G. Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 Mange vet hvem OG er i RL, jeg gir nå fanden.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 Gjenkjent to venninner og en kollega. Hun ene venninnen min skrev et innlegg om et emne vi hadde snakket om dagen før, og lykken var at jeg på KG kunne si akkurat hva jeg mente om hele opplegget, noe som grunnet sakens natur var umulig i det virkelige liv. (I alle fall om fremdeles skulle være venner) Var ikke frekk eller noe, bare forklarte hvorfor jeg mente hun tok feil og begrunnet det faglig. Da vet jeg at noen i alle fall har sagt det til henne før hun gjennomførte "prosjektet" sitt. Anonymkode: bf455...f94 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #11 Skrevet 18. oktober 2019 Så teit med alle de postene som sier "begynner navnet på S? Er det du, T?" Håpefull galmannstenkning i et land med 5 millioner mennesker. Anonymkode: e23ba...38a 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #12 Skrevet 18. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang gjenkjent noen/blitt gjenkjent ut fra noe som har blitt skrevet her på Kvinneguiden? Anonymkode: 764da...e10 Når folk lager seg bruker med sitt eget navn og eller legger ut bilder av seg selv, så er de ikke vanskelige å gjenkjenne utenfor nettet. Flere her inne har også vært omtalt i media, med både bilder og film. Hva er du interessert i vite siden du oppretter en tråd? Anonymkode: 978f5...78d 3
GhostHug Skrevet 18. oktober 2019 #13 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg har gjenkjent en venninne og det var MEGET personlige innlegg om samboeren hennes, som jeg også kjenner. Sjokkerende, og under et brukernavn som «alle» som kjenner dem ville gjenkjent. Jeg har ikke sagt det til henne...🤷♀️ 2
Gjest Warrior Skrevet 18. oktober 2019 #14 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg er bestevenn med ei som har bruker her, men det vet jeg om for det var jeg som viste henne kvinneguiden. Ellers har jeg ikke kjent igjen noen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #15 Skrevet 18. oktober 2019 Har gjenkjent to her inne. Anonymkode: 1e8b8...bcd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #16 Skrevet 18. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når folk lager seg bruker med sitt eget navn og eller legger ut bilder av seg selv, så er de ikke vanskelige å gjenkjenne utenfor nettet. Flere her inne har også vært omtalt i media, med både bilder og film. Hva er du interessert i vite siden du oppretter en tråd? Anonymkode: 978f5...78d Jeg er vel ikke interessert i å vite noe mer spesifikt enn det jeg spurte om.. Er helt fersk her inne, tenkte tanken og ble nysgjerrig, og stilte spørsmålet. 😊 Anonymkode: 764da...e10 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #17 Skrevet 18. oktober 2019 2 minutter siden, Twinkle~ skrev: Jeg har gjenkjent en venninne og det var MEGET personlige innlegg om samboeren hennes, som jeg også kjenner. Sjokkerende, og under et brukernavn som «alle» som kjenner dem ville gjenkjent. Jeg har ikke sagt det til henne...🤷♀️ Det går an å si ifra i tråden uten at du sier hvem du selv er. Be TS i tråden om å få slettet innlegget sitt. Særlig om det fører til at andre (her samboeren) blir outet om personlige ting. Dessverre er det ikke alle som skjønner at hvem som helst kan lese innlegget deres. Tante Marit, nabo Tom, sjefen på jobb eller eksmannen din kan lese det du skriver. Anonymkode: 075be...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #18 Skrevet 18. oktober 2019 Vært med her i 10 år og aldri kjent igjen noen. Anonymkode: cc788...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #19 Skrevet 18. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Så teit med alle de postene som sier "begynner navnet på S? Er det du, T?" Håpefull galmannstenkning i et land med 5 millioner mennesker. Anonymkode: e23ba...38a Trådstarter: Eksen min behandlet meg som dritt. AB: Høres ut som eksen min. Begynner navnet hans på S? Anonymkode: afe50...336 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #20 Skrevet 18. oktober 2019 Anbefaler deg å bruke ab funksjonen i alle emner hvor det tillates. om du beskriver din oppussing av badet ditt i interiør forum, din manglende lønnsøkning i karriere, din kolikk unge i småbarn, og din flaue, private lyst på BDSM i sex er du fremdeles lett å kjenne igjen. Har kjent igjen folk som knapt aner hvem jeg er, men jeg kan alt om deres kjærlighetssorg 😊 Anonymkode: d55ea...171
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå