AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg er så sliten og lei. Det ble slutt mellom meg og barnefaren for 1 mnd siden. Siden det så har han ikke tatt kontakt for å være med barnet eller noe lignende. men daglig får jeg telefoner om at han har kontaktet venninner og familiemedlemmene mine, og snakker stygt om meg. Han prøver seg på venninnene mine også i tillegg. Det er så flaut og skamfullt. Vi var enig om bruddet mellom oss, så jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det. Og når jeg ringte han og fortalte hva folk sier, så svarte han med at han kan si hva han vil om meg. Og at han ikke respekterer meg. jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Alt dette er bare så vanskelig og flaut? Noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: bdb03...b71
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Ja!!!! Du MÅ søke hjelp og støtte hos noen, for din egen del og barnet. Har dere hatt megling i forhold til hvem som skal ha barnet ? Det kan være en hersketeknikk han bruker for å psyke deg ned i forhold til omsorg for barnet, eller at han på en eller annen måte prøver å få deg tilbake.(men vet ikke hvordan han skal gå frem) Har du snakket med advokat? Anonymkode: d2795...906 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 PS. Hvis det blir for ille, anbefaler jeg å oppsøke krisesenter. De kan sette deg opp med de folka du trenger Anonymkode: d2795...906 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Vi har ikke hatt megling ennå. Men jeg vet at han ikke bry seg. Er veldig sikker på at han ikke kommer. Vurderer å ta det opp med moren hans, siden hu har vært veldig mye til hjelp siden vi flyttet. men ikke om det er noe god idee Anonymkode: bdb03...b71
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Bare overse styret hans og konsentrer deg om deg og barnet. Folk har ulike måter å takle brudd på: hans er tydeligvis å gå berserk på andre damer, drite i ungen sin og oppføre seg som en hormonell 16-åring. Det er (dessverre) ikke så uvanlig. Bare IGNORER oppførselen hans. Han ønsker reaksjoner fra deg, hvis du ikke gir han det vil han roe seg raskere. Anonymkode: a0701...f3c 5
got2go Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: PS. Hvis det blir for ille, anbefaler jeg å oppsøke krisesenter. De kan sette deg opp med de folka du trenger Anonymkode: d2795...906 Kjære meg for en overreaksjon. En bruker da virkelig ikke krisesenter i en slik situasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå