AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Mange er nok mest vandt med å bli sugd av kvinne, men det er jo fint med variasjon. Noen ganger vil man bare ha en form for "kjappis" glede sin partner. Selv slikker jeg eller onanerer min kjære til orgasme uten å få noe tilbake, ingen problem med det. Tipset er å la MANNEN VISE deg hvordan det skal gjøres, alle menn runker ikke likt. Noen bruker forhuden frem og tilbake...mange ikke. Noen gnir penishodet direkte...mange ikke. Lærte opp dama, hun klarte det fra første forsøk. Nå er det helt sinnsykt å bli runket av henne 🙂 Utsette orgasmen med stopp er helt villt. Så kvinner, her kan dere lære mye. Nytelse som er gjort unna på 10min. Anonymkode: b3fe1...874 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nytelse som er gjort unna på 10min. Anonymkode: b3fe1...874 Ja, det er jo målet. Å gjøre det unna. Fortest mulig. Anonymkode: 40f86...e2f
SinEater Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Aldri blitt sugd eller runket, men det er på listen over ting jeg vil prøve!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo målet. Å gjøre det unna. Fortest mulig. Anonymkode: 40f86...e2f For noen er det dessverre det, så bare satte tiden som et eksempel. Anonymkode: b3fe1...874
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 3 minutter siden, SinEater skrev: Aldri blitt sugd eller runket, men det er på listen over ting jeg vil prøve! Det får du for noen kroner om du betaler, så slapp av. Anonymkode: b3fe1...874
SinEater Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det får du for noen kroner om du betaler, så slapp av. Anonymkode: b3fe1...874 Jeg er helt rolig. Tar de kort?
Loff77 Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 Runke kan jeg gjøre selv. Kommer vel an på hva man tenner på, folk er forskjellige
Gorgonzola Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange er nok mest vandt med å bli sugd av kvinne, men det er jo fint med variasjon. Noen ganger vil man bare ha en form for "kjappis" glede sin partner. Selv slikker jeg eller onanerer min kjære til orgasme uten å få noe tilbake, ingen problem med det. Tipset er å la MANNEN VISE deg hvordan det skal gjøres, alle menn runker ikke likt. Noen bruker forhuden frem og tilbake...mange ikke. Noen gnir penishodet direkte...mange ikke. Lærte opp dama, hun klarte det fra første forsøk. Nå er det helt sinnsykt å bli runket av henne 🙂 Utsette orgasmen med stopp er helt villt. Så kvinner, her kan dere lære mye. Nytelse som er gjort unna på 10min. Anonymkode: b3fe1...874 Kudos for konstruktivt og fint innlegg, jeg er (selvsagt) dønn enig. Har samme erfaring selv, ta litt ansvar og lær opp partneren din til hvordan du vil ha det. Med anerkjennelse kommer selvtilliten og da kan man faktisk risikere at partneren tør våge seg litt utpå ut over det du allerede har sagt du liker. Som du også nevner; litt såkalt "tease & denial" kan jo være helt magisk. På mange måter en liten syretest på om du har gjort et godt (partner)valg. Det er nok de færreste (menn) som opplever suksess her, først og fremst fordi mange kvinner (jeg vil driste meg til å si flertallet) ikke er spesielt interessert i hva mannekroppen (altså mer enn kuken også) trenger/ønsker seg, de er som regel vesentlig mer opptatt av hva mannekroppen (altså aller mest kuken) kan gjøre med/for dem enn vice versa. Biologisk og kulturelt betinget det der. Igjen, treffer du den rette er hun nok villig til å framprovosere mer empati enn hva naturlig føles og dermed bidra til innfrielser og ønsker for sin partner, ut over hva hun selv skal kle seg i eller oppføre seg som 5
HotRodny Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 Mye av nytelsen for menn handler også om at dama bør LIKE å runke, bare for å ta det. Som man merker man om det er plikttjeneste eller om dama synes det er spennende og litt deilig. Og liker hun å utforske litt slik merker man det på teknikken, da blir det deiligere. 4
Gorgonzola Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 3 timer siden, HotRodny skrev: Mye av nytelsen for menn handler også om at dama bør LIKE å runke, bare for å ta det. Som man merker man om det er plikttjeneste eller om dama synes det er spennende og litt deilig. Og liker hun å utforske litt slik merker man det på teknikken, da blir det deiligere. Men de aller fleste gjør jo ikke det? 1
HotRodny Skrevet 18. oktober 2019 #11 Skrevet 18. oktober 2019 Alle sammen maser så mye om likeSTILLING...og det gir ikke mening. Vi burde heller strebe mot likeVERD 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #12 Skrevet 19. oktober 2019 Takk for tips Selv synes jeg at selve runkingen er relativ kjedelig. Jeg elsker derimot å suge. Er så gøy å høre han stønne og nyte det jeg gjør. Når jeg suger både runker, slikker og koser jeg. Både på penis, baller og område mellom pung og anus Anonymkode: 8ccaa...766 1
Resignert Skrevet 19. oktober 2019 #13 Skrevet 19. oktober 2019 En godt utført handjobb (med masse glidemiddel!) kan gi en vel så intens nytelse og orgasme enn selv det beste knull. (Og de aller fleste knull er heller ordinære......) 1
Gorgonzola Skrevet 19. oktober 2019 #14 Skrevet 19. oktober 2019 20 minutter siden, Resignert skrev: En godt utført handjobb (med masse glidemiddel!) kan gi en vel så intens nytelse og orgasme enn selv det beste knull. (Og de aller fleste knull er heller ordinære......) Hysj, party pooper
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #15 Skrevet 20. oktober 2019 Runker ofte typen når jeg har den kjedelige uka eller evt når vi har knapp tid pga unger(har tre stk 😂) bruker ofte glidemiddel, begge hender og mellom puppene. Han elsker det og det samme gjør jeg. Runking er undervurdert. Anonymkode: b7e37...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå