Gjest LoisLane Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 Hvilken av brukerne ville vært den beste å vrenge sjela si til? Jeg har egentlig ingen kandidater, men gjest stiller nok svakt.
Anglofil Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Ja, hehe, jeg er forsåvidt enig med deg i det. Tror heller ikke jeg ville valgt guran som min psykolog *no offence*. Mvh Yvonne
Sniglå Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Har egentlig ikke behov for å vrenge sjela, jeg har det fint jeg (men så er det vel de som sier de har det bra som trenger det?!?! ) Første som slo meg da jeg leste overskriften var at det måtte bli Aline. Helt klart
Gjest *Fiona* Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 Kommer an på hvilket livsområde. Alle har jo "heavy" kompetanse på helt ulike felt, sjelden noen er orakler på alle livsområder... Bortsett fra det, har jeg en hel stall av dem her, som i grunnen supplerer hverandre nokså godt
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 Anerikke er min hobbypsykolog. Iowa er også god og ha. I tillegg til Saiph selvfølgelig.
Gjest GreenSky Skrevet 23. mai 2005 #9 Skrevet 23. mai 2005 Jeg er en ganske god hobbypsykolog hvis jeg er i humør til det, da.
Gjest Seleena Skrevet 23. mai 2005 #10 Skrevet 23. mai 2005 Har flotte menneske som stiller opp når eg ikkje har det så lett. Som skriv pm til meg og skriv oppmuntrande ting i dagboka mi. Det sett eg pris på. Men hobbypsykolog? Det trur eg nok ingen er
Gjest Madam Felle Skrevet 23. mai 2005 #11 Skrevet 23. mai 2005 Bettie og Pip virker som to kjempe koselige personer. Så jeg tror jeg ville hatt tillit nok til å betro meg til dem.
Gjest Lizzi Skrevet 24. mai 2005 #12 Skrevet 24. mai 2005 Er ikke godt nok kjent til å vite hvem jeg ville hatt som hobbypsykolog. Derimot vet jeg godt flere jeg IKKE ville ha hatt..
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #14 Skrevet 25. mai 2005 Ja, hehe, jeg er forsåvidt enig med deg i det. Tror heller ikke jeg ville valgt guran som min psykolog *no offence*. Mvh Yvonne hei baby!jeg kunne blitt en virkelig god psykiater.jeg har meget god kunnskap om menneskesinnet.jeg har psyket ut flere livsfarlige psykopater fra ekstremt tøffe og kriminelle miljø,og dette uten gunner!grunnen i at jeg ikke praktiserer er at jeg er uenig i praksisen i dette landet.det er lagt alt for mye vekt på teoretisk bullshit framfor virkelig gode menneskekjennere! welcome to the jungle it gets worse here everyday you learn to live like an animal in the jungle where we play...Guran!
Gjest GreenSky Skrevet 25. mai 2005 #16 Skrevet 25. mai 2005 Men ok, for å svare seriøst, da. Suzy og pace er snille og empatiske mennesker, og jeg har brukt dem som private hobbypsykologer av og til.
Gjest pace Skrevet 25. mai 2005 #17 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har egentlig ingen kandidater, men gjest stiller nok svakt. Det var da alt for mye Greensky :bukke: Jeg svelger fort hva Madden og LoisLane har å si allerede. Når det hender at jeg klarer å bumpe innom dem. De er sikkert stein spika dyre som psykologer
Gjest Valhalla Skrevet 25. mai 2005 #18 Skrevet 25. mai 2005 Jeg er ikke svak og trenger ingen psykolog.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. mai 2005 #19 Skrevet 25. mai 2005 Jeg er ikke svak og trenger ingen psykolog. Derfor du må fortelle det til alle?
Gjest Valhalla Skrevet 25. mai 2005 #20 Skrevet 25. mai 2005 Derfor du må fortelle det til alle? Alt for å høyne det magiske tallet på siden, snart 4000 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå