Gå til innhold

Hvem på KG ville du hatt som psykolog?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Hvilken av brukerne ville vært den beste å vrenge sjela si til?

Jeg har egentlig ingen kandidater, men gjest stiller nok svakt.

Skrevet

Ja, hehe, jeg er forsåvidt enig med deg i det. Tror heller ikke jeg ville valgt guran som min psykolog *no offence*. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har egentlig ikke behov for å vrenge sjela, jeg har det fint jeg (men så er det vel de som sier de har det bra som trenger det?!?! :tunge1: )

Første som slo meg da jeg leste overskriften var at det måtte bli Aline. Helt klart :)

Skrevet

Champagnepiken er min egen hobbypsykolog!

Gjest *Fiona*
Skrevet

Kommer an på hvilket livsområde. Alle har jo "heavy" kompetanse på helt ulike felt, sjelden noen er orakler på alle livsområder...

Bortsett fra det, har jeg en hel stall av dem her, som i grunnen supplerer hverandre nokså godt :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Anerikke er min hobbypsykolog. Iowa er også god og ha. I tillegg til Saiph selvfølgelig.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er en ganske god hobbypsykolog hvis jeg er i humør til det, da.

Gjest Seleena
Skrevet

Har flotte menneske som stiller opp når eg ikkje har det så lett. Som skriv pm til meg og skriv oppmuntrande ting i dagboka mi. Det sett eg pris på.

Men hobbypsykolog? Det trur eg nok ingen er ;)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Bettie og Pip virker som to kjempe koselige personer. Så jeg tror jeg ville hatt tillit nok til å betro meg til dem.

Gjest Lizzi
Skrevet

Er ikke godt nok kjent til å vite hvem jeg ville hatt som hobbypsykolog. Derimot vet jeg godt flere jeg IKKE ville ha hatt..

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja, hehe, jeg er forsåvidt enig med deg i det. Tror heller ikke jeg ville valgt guran som min psykolog *no offence*. :ler:  

Mvh Yvonne :heiajente:

hei baby!jeg kunne blitt en virkelig god psykiater.jeg har meget god kunnskap om menneskesinnet.jeg har psyket ut flere livsfarlige psykopater fra ekstremt tøffe og kriminelle miljø,og dette uten gunner!grunnen i at jeg ikke praktiserer er at jeg er uenig i praksisen i dette landet.det er lagt alt for mye vekt på teoretisk bullshit framfor virkelig gode menneskekjennere!

welcome to the jungle

it gets worse here everyday

you learn to live like an animal

in the jungle where we play...Guran!

Gjest GreenSky
Skrevet

Men ok, for å svare seriøst, da. Suzy og pace er snille og empatiske mennesker, og jeg har brukt dem som private hobbypsykologer av og til. :)

Skrevet

Jeg har egentlig ingen kandidater, men gjest stiller nok svakt.

:ler:

Det var da alt for mye Greensky :bukke: :briller:

Jeg svelger fort hva Madden og LoisLane har å si allerede. Når det hender at jeg klarer å bumpe innom dem. De er sikkert stein spika dyre som psykologer :tunge1:

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg er ikke svak og trenger ingen psykolog.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg er ikke svak og trenger ingen psykolog.

Derfor du må fortelle det til alle?

Gjest Valhalla
Skrevet

Derfor du må fortelle det til alle?

Alt for å høyne det magiske tallet på siden, snart 4000 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...