AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg har vært sammen med kjæresten min noen måneder og som alle andre par har vi en del samleie. Jeg har et problem og det er at jeg ikke har kommet enda. Han synes det begynner å bli kjedelig og flaut at jeg ikke kommer. Jeg synes dette er leit og trist å høre. For jeg har det virkelig fint sammen med han når vi har samleie. Jeg prøver å slappe av med han men jeg tenker for mye på å komme så da blir det kanskje bare krøll. - Har dere noen tips til hva jeg burde gjøre? - Hva er det dere blir tent av? Burde jeg kanskje gå til anskaffelse av en klitoris vibrator og en vibrator? Er jo så mye å velge mellom der ute så aner jo ikke hva som er bra eller ei. Håper på hjelp! Anonymkode: 1e015...f40 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Kommer du på egenhånd, eller har du aldri hatt orgasme før? Jeg fikk min første orgasme ganske tidlig i livet, og hadde aldri noe problem med å komme på egenhånd. Når jeg begynte å ha sex var jeg aldri i nærheten av å komme, og slo meg på en måte til ro med at jeg bare klarte å komme på egenhånd. Etter jeg hadde vært seksuelt aktiv et par år skjedde det plutselig. Husker det var helt magisk, vi kom samtidig og jeg ble fryktelig overrasket. Anonymkode: d330f...e18
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Kjøp en sånn en, liten og funker veldig bra. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/we-vibe-tango-klitorisvibrator/ Anonymkode: ec397...9fc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Kommer du under forspillet da? Når han fingrer og slikker deg? For det er jo ikke så vanlig å komme av samleie alene, og det å få noen orgasmer på forhånd gjr det også lettere å komme ved penetrering. Anonymkode: cf26c...a2b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg har hatt orgasme før. Jeg får ofte squirting med han jeg er sammen med, hvis squrting def. som orgasme. Det jeg ikke vært noe flink på før er å tilfredstille meg selv. Så har ikke tatt meg tid til å komme så mye på egenhånd. Så må innrømme at det har jeg ikke gjort så jeg kjenner kanskje ikke helt til hva jeg tenner på og ikke 😮 Men kan tenke meg det er magisk når man kommer samtidig. jeg kjenner jo at det skjer ting inne i kroppen min når han berører meg (feks på klitoris og inne i skjeden med fingrene). Jeg stopper ofte opp for er redd for hvordan kroppen vil regaere. Han merker jo når jeg kommer og ikke kommer. for man får vel noen rykninger inne i skjeden. takk for klitoris vibrator tips. håper en slik en kan hjelpe Anonymkode: 1e015...f40
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 Men har ikke kommet under forspillet eller squrting. Han vil også at jeg skal komme på klitoris og andre orgasmer. Så han vil gjerne at jeg berører meg selv mens han er inne i meg når vi prøver ut forskjellige stillinger. Mulig jeg trenger et langt vorsspill for å bli ordentlig våt. Anonymkode: 1e015...f40
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men har ikke kommet under forspillet eller squrting. Han vil også at jeg skal komme på klitoris og andre orgasmer. Så han vil gjerne at jeg berører meg selv mens han er inne i meg når vi prøver ut forskjellige stillinger. Mulig jeg trenger et langt vorsspill for å bli ordentlig våt. Anonymkode: 1e015...f40 Sett sex education? Der er det en dame som ikke har vært så opptatt av egen tilfredsstillelse og som får beskjed om å gå hjem og finne ut av på egenhånd hva det er hun liker. Digger den scenen, hun gjør sykt mye rart. Hvorfor er du redd for kroppen din, hvordan den kommer til å reagere? Er du redd for å se rar ut når du får orgasme eller lignende? Vi mennesker tilfredsstiller oss selv på vanvittig mange rare måter, og en del av sex er å slutte og være flau. De fleste menn er ikke redde for hvordan de ser ut under sex, og jeg synes det er fryktelig trist at en del jenter er det. Kroppen jobber for DEG, bli kjent med den og hva den liker, og fortell det til kjæresten din. PS: Har hørt at det for en del jenter som sliter med å komme (jeg kommer fort selv, og har alltid gjort det) bare blir verre når kjæresten maser om at de skal komme. Da legger han til elementer av stress og press. Høres ut som han vil få deg til å komme på alle måter på en gang. Det han må lære seg er at han må slutte å mase på at du skal komme og heller ta seg tid med deg. Veldig turn off med komme-mas har jeg hørt. Man blir generelt mindre kåt av Mas. Anonymkode: c55bb...efd 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 Den serien har jeg ikke sett på. den skal jeg se på jeg har ikke vært så opptatt av egen tilfredstillelse. Jeg er nok redd for å se rar ut og hvordan man skal feks se ut i ansiktet og hvordan kroppen vil reagere. Ja, det er nok mange jenter som tenker for mye når de har sex på hvordan de ser ut o.l (inkl meg selv). Jeg liker jo det meste han prøver fordi jeg er jo ikke vant til å tilfredstille meg selv så vet jo ikke helt hva jeg liker. Det er jeg helt enig i - når gutten maser så blir det litt ekstra press føler jeg (og da klarer jeg det i hvert fall ikke). Jeg kjenner jo at det skjer ting der nede. med gribling, benene mine blir ofte rolige eller varme . Han ligger og venter på at jeg skal komme og da blir det bare fjas føler jeg. Han vet nok at jeg bruker litt tid så får bare ta tiden med til betrakning. Helt enig med deg at det er turn off med mas. takk for godt svar Anonymkode: 1e015...f40
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg har alltid slitt med å komme under sex. Kommer aldri vaginalt og kun via klitoris. Kjæresten min er heldigvis forståelsesfull og åpen, og etter hans forslag så kjøpte vi en vibrator. Det funket greit det, men var kjedelig at han måtte bruke den på meg istede for å være inni meg. Da ble jeg anbefalt en womanizer. Og seriøst. Det er det beste tipset jeg har noen ganger blitt anbefalt. Kjøpte en liten sak på kondomeriet for å teste, den er liten nok til at du kan bruke den til å stimulere klitoris samtidig som han er inni deg. Er over 1 år siden jeg gikk til anskaffelse og nå kommer jeg sikker 9.9/10 ganger vi har sex, kontra de 2-3/10 gangene før. Og snakk med kjæresten din at du trenger å slappe av og at han ikke må "mase" - det gjør vondt værre. Anonymkode: 86997...986
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #11 Skrevet 21. oktober 2019 Det er godt han er det. er jo ikke alle som kommer på alt. men vi får se fremover. har jo aldri tilfredstilt meg selv så jeg må kanskje bare slappe litt av så kanskje jeg en dag får det til. selvom det skal jo ikke være noe press på å komme ah, jeg kjøpte meg en slik en selv før helgen så får håpe den hjelper på da håper jeg den lille saken vil hjelpe på. må kanskje bruke den en god stund før man blir tent. det skal jeg gjøre. jeg skal ta en prat med han Anonymkode: 1e015...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå