AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Hei. Jeg er mor til en gutt som går i 8. Klasse. Han er veldig opptatt å være med venner . Han får ikke være ute og henge etter kl 21.00 og det mener han er urettferdig. Når han ringer og sier at han har mistet bussen da henter jeg. Har tatt han i lyging flere ganger og merker at han har blitt ganske tøff og tøffer seg. Vi skulle på familiebesøk i helgen og han laget rabalder pga han kunne ikke være med venner. Jeg hentet han ( han løy hvor han var) og da rablet det for han i bilen. Kalte meg tjukk, dobelhake, hore og mange andre ting. Ba meg ta selvmord osv. Jeg sa ikke så mye, holdt rolig tone og sa at vi skal ingen sted i helgen og skal tilbringe helgen sammen hjemme. Han får ikke være med venner og ingen telefon tilgang. Det ble ikke veldig populart . Jeg har prøvd å lage avtaler, være pedagogisk , vært på kurs... deres råd ? Anonymkode: 131e3...456
Jacko30 Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Får han konsekvenser for oppførselen hans?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå