AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Hei kvinneguiden. Vær så snill å hjelpe meg. Jeg er en 20 år gammel jente med lite erfaring når det kommer til hus og leie osv. Jeg bor for øyeblikket på en hybel jeg nettopp har flyttet inn i. I kveld skulle jeg farge håret mitt litt mørkere brun, og i det jeg var ferdig så jeg at det hadde kommet flekker på dør og karm på badet. Jeg aner ikke hvordan det har gått seg til, men jeg trenger i alle fall tips til å fjerne flekkene uten å lage noen nye skader. Det er nyoppusset her og jeg kjenner jeg skammer meg over å allerede ha laget merker. Om det ikke går bort, hva gjør jeg da? Jeg har så klart betalt depositum, så jeg lurer på om jeg kommer til å miste penger der? Eventuelt hvor mye vil de koste huseiere å fikse opp i skadene? Håper virkelig noen kan komme med noen tanker og erfaringer da jeg er helt ny til dette og er vant med å bo hjemme hos en mamma som fikser ALT. Har prøvd å vaske over med klut med universal Jif, men det fjernet ikke flekkene. Anonymkode: 2dc1f...01e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Mener å ha hørt at sitron skal ha en blekende effekt, så du kan kanskje prøve det? Anonymkode: 309f3...d18 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Du får bare si ifra også betale for maling og male over selv. Anonymkode: aae8e...0f1
Tvist Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Prøv å vask og skrubb. Hvis du ikke får det bort, la det i alle fall være til du skal flytte ut, ingen vits i å male nå, hva om det skjer igjen? 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Vask med klor Anonymkode: ba5f6...b74
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei kvinneguiden. Vær så snill å hjelpe meg. Jeg er en 20 år gammel jente med lite erfaring når det kommer til hus og leie osv. Jeg bor for øyeblikket på en hybel jeg nettopp har flyttet inn i. I kveld skulle jeg farge håret mitt litt mørkere brun, og i det jeg var ferdig så jeg at det hadde kommet flekker på dør og karm på badet. Jeg aner ikke hvordan det har gått seg til, men jeg trenger i alle fall tips til å fjerne flekkene uten å lage noen nye skader. Det er nyoppusset her og jeg kjenner jeg skammer meg over å allerede ha laget merker. Om det ikke går bort, hva gjør jeg da? Jeg har så klart betalt depositum, så jeg lurer på om jeg kommer til å miste penger der? Eventuelt hvor mye vil de koste huseiere å fikse opp i skadene? Håper virkelig noen kan komme med noen tanker og erfaringer da jeg er helt ny til dette og er vant med å bo hjemme hos en mamma som fikser ALT. Har prøvd å vaske over med klut med universal Jif, men det fjernet ikke flekkene. Anonymkode: 2dc1f...01e skurekrem? Vær forsiktig med den ihvertfall så ikke maling kommer med. Beste rådet er vel å gå til en malerbutikk og spørre om råd Anonymkode: 71a41...d74
Djungelvrål Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 Hjelper ikke verken med skurekrem eller nanosvamp. Fargen trenger inn i malingen. Du kan prøve å klore, det tar fargemerker på plast ihvertfall. Ellers er det jo ikke en kjempejobb å male over da. Hvordan greide du å sprute så mye med fargen???
GulSitron Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 Zalo blanda med eddik? Tannkrem? Klorin?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 Prøv forsiktig med neglelakkfjerner Anonymkode: be8cc...9eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå