Gå til innhold

Trekker superbiler til seg kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syntes der er kleint med folk som kjøper seg «superbiler» og ville ikke bli sett i en sånn sjøl. Hadde jeg vært veldig ukomfortabel med, så neitakk fra meg sltså.

Anonymkode: dcb59...05f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bli er så kjedelig uansett hvordan den ser ut. Bryr meg ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: 133f3...2c0

Skrevet

Med mindre du har en F2004 på lur, er bilen din irrelevant. 

Anonymkode: 01f35...efe

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Trekker superbiler til seg kvinner? Jeg tok nettopp levering av min Ferrari 488 Spider 2018! Jeg er en mann i 20-årene, og vil definitivt bli irritert av kvinner som prøver å spørre meg ut. Vil dette være et problem med superbilen min?

Anonymkode: acf0d...2e6

Jepp.

Skrevet

Nja, bilen hadde nok fått oppmerksomheten min, ikke du. 

(Jeg liker superbiler, men sjelden eierne. :nigo: )

Anonymkode: 74caa...e52

Skrevet

Superbilen din drar ingen damer. Skaff deg bunad og katt så skal du se at damene stiller seg opp i kø. 

Anonymkode: 33c9c...b94

• Liker 2
Skrevet

Så en mann tidligere i sommer med en fin gammel kabriolet. Litt sånn verdensmester italiano type med grått hår og kulemage midt i tjukkeste Norge. Ikke spesielt sjarmerende selv med den bilen.

Anonymkode: eff08...980

Skrevet

Alle her sier det er turn-off, men i realiteten drar du nok mer damer med en Ferrari enn en vanlig bil. Men da blir det jo damer som forventer at du betaler for alt da. Er mange sånne tror jeg, var en annen tråd her der mange mener mannen skal betale på date etc. Du får jage dem unna

Anonymkode: 59427...a03

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke damene som svarer her snakker sant.

De tror kanskje de ikke lar seg imponere, men i virkeligheten hadde de nok likt det.

Anonymkode: 95c45...46d

Skrevet

Jeg blir tiltrukket av kule biler, men ikke av bilføreren. Jeg vil heller ha en fancy bil enn en mann med en fancy bil. 

Anonymkode: 351e1...3e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker midtlivskrise, mangler noe i livet, dårlige økonomiske prioriteringer og liten tiss når jeg ser en slik bil... så nei. Du blir nok ikke nedrent av damer som meg. 

Anonymkode: 0c689...e9d

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 262c8...496

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke damene som svarer her snakker sant.

De tror kanskje de ikke lar seg imponere, men i virkeligheten hadde de nok likt det.

Anonymkode: 95c45...46d

:veslejenta:

Anonymkode: a148e...7f3

Skrevet

Jeg er komplett uinteressert i bil, så den mannen som tror han kan trekke til seg meg med bilen sin bommer kraftig.  Fiat eller Ferrari er ett fett for meg. Det som betyr noe er om mannen som eier den er smart, hyggelig, morsom, høy, velutdannet og kjekk.

Anonymkode: 2cabd...9e7

Gjest Krampus
Skrevet

Hvis det er en ung mann i fet bil så tenker jeg at det er søtt. Tenker han har jobbet hardt og spart lenge. Men utover det så driter jeg skikkelig hardt i alle biler bortsett fra min egen. 

Skrevet (endret)
På 18.10.2019 den 11.31, Antoinette skrev:

De fleste oppegående kvinner tenker to ting:

griseharry

han ser vi på Luksusfeller innen 2 år

Litt rart egentlig. Mange superbiler er ikke spesielt pene, synes jeg, men kjøreegenskaper og kraft gjør dem jo til en vanvittig glede å kjøre. En glede man kan oppleve daglig, i motsetning til de som kjøper «hytte på sjøen» i form av en cabincruiser til en mill. eller to, som gjerne blir brukt en uke og kanskje noen helger i løpet av sommeren, og that’s it. Men det er det ingen som rynker på nesa av.

Enig i at bolig, regninger og familiens ve og vel må komme først, men er det nok til overs, så hvorfor ikke?

Og for å svare på spørsmålet: Ja, de trekker definitivt damer. Har ingen superbiler selv, men har kjørt et par stykker noen dager, og fyttikatta....det sikles over en lav sko. Dette var riktignok ikke i Norge, men tipper ikke det utgjør noen særlig forskjell. Gutta er interessert i bilen, og damene er interessert i lommeboka til han inni bilen. Og de virker svært liberale mht til metodene som brukes for å komme dit. Er det sånt man er ute etter, er feit bil fasiten. 

Endret av Påkrevd
  • Liker 1
Skrevet

Jeg måtte Google superbil🙈

Anyway sånne lave sportsbiler ser jeg ikke helt poenget med for å være ærlig. Det har motsatt effekt på meg hvertfall. 

Anonymkode: 26846...cf9

Skrevet
På 19.10.2019 den 23.53, Påkrevd skrev:

Litt rart egentlig. Mange superbiler er ikke spesielt pene, synes jeg, men kjøreegenskaper og kraft gjør dem jo til en vanvittig glede å kjøre. En glede man kan oppleve daglig, i motsetning til de som kjøper «hytte på sjøen» i form av en cabincruiser til en mill. eller to, som gjerne blir brukt en uke og kanskje noen helger i løpet av sommeren, og that’s it. Men det er det ingen som rynker på nesa av.

Enig i at bolig, regninger og familiens ve og vel må komme først, men er det nok til overs, så hvorfor ikke?

Og for å svare på spørsmålet: Ja, de trekker definitivt damer. Har ingen superbiler selv, men har kjørt et par stykker noen dager, og fyttikatta....det sikles over en lav sko. Dette var riktignok ikke i Norge, men tipper ikke det utgjør noen særlig forskjell. Gutta er interessert i bilen, og damene er interessert i lommeboka til han inni bilen. Og de virker svært liberale mht til metodene som brukes for å komme dit. Er det sånt man er ute etter, er feit bil fasiten. 

Tror mange er her prøver å leke litt "deilige". Mange damer sikler over en dyr bil. Har sett det selv i Oslo, London, Dubai, Doha, Paris, Los Angeles osv... Kan jeg spørre hvilket land hvis det er greit?

Anonymkode: cf589...7b1

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange er her prøver å leke litt "deilige". Mange damer sikler over en dyr bil. Har sett det selv i Oslo, London, Dubai, Doha, Paris, Los Angeles osv... Kan jeg spørre hvilket land hvis det er greit?

Anonymkode: cf589...7b1

Italia og Sveits

Skrevet
På 18.10.2019 den 3.30, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva slags bil mannen min kjører i hvertfall. Den eneste reaksjonen en kul bil eventuelt kan få er at jeg tenker «oj, kul bil» og går videre. 

Anonymkode: 6047c...6c5

Samme her. Hadde jeg vært 18 år og sett en mann i en kul sportsbil, så hadde jeg sikkert blitt sånn :wow: og synes det hadde vært kult å sitte på, men i dag bryr jeg katta om hvilken bil mannen har. Hadde nok tenkt bilen var kul, men ikke mer enn det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...