AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Trekker superbiler til seg kvinner? Jeg tok nettopp levering av min Ferrari 488 Spider 2018! Jeg er en mann i 20-årene, og vil definitivt bli irritert av kvinner som prøver å spørre meg ut. Vil dette være et problem med superbilen min? Anonymkode: acf0d...2e6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva slags bil mannen min kjører i hvertfall. Den eneste reaksjonen en kul bil eventuelt kan få er at jeg tenker «oj, kul bil» og går videre. Anonymkode: 6047c...6c5 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg syntes bare menn som kjøper super biler er dumme. Sløsing av penger og det lukter bare ufornuft. Ikke særlig tiltrekkende! Heller ha en mann som eier et hus og har en kjedelig bil vedsiden av. Viser at han kan bruke hue og prioritere riktig:) Så nei, det er ingenting ved en superbil som gjør at du tiltrekker deg damer. Anonymkode: 19553...912 10
Anoia Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg kan ikke svare for alle damer, men jeg finner ikke "superbiler" spesielt imponerende. Jeg kan nesten ikke se for meg en kjedeligere måte å bruke pengene sine på. De har dårlig plass, og det hjelper jo ikke at de kan kjøre skikkelig fort når man uansett må holde fartsgrensene. Hvis du blir glad av å eie en sånn bil så er det jo bare å slå seg løs, men jeg tror ikke du kan regne med at damene kommer løpende... 3
Kokoloko Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Nei, det har motsatt effekt hos meg.. 6
solmåneogstjerner Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 Nei egentlig er det motsatt. Tyder på ufornuftig pengebruk, og sannsynligvis ufornuftig og farlig atferd i trafikken. En normal, men fin og ordentlig bil er mye bedre. Men hva mener du med at du blir irritert av at damer spør deg ut? 6
Stina234 Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 For å still spørsmålet andre veien. Hva mener du om en dame kjører superbil? Trekker det til seg menn? 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trekker superbiler til seg kvinner? Jeg tok nettopp levering av min Ferrari 488 Spider 2018! Jeg er en mann i 20-årene, og vil definitivt bli irritert av kvinner som prøver å spørre meg ut. Vil dette være et problem med superbilen min? Anonymkode: acf0d...2e6 Jeg driter i biler, legger nok merke om en fin bil kjører forbi, men ellers bryr jeg meg ikke, og bryr meg enda mindre om hvem som sitter foran rattet. Anonymkode: 29d8c...b53 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg måtte Google superbil, selv om jeg selvsagt skjønte uten å ha hørt utrykket før. Jeje, bare å kjøre på det For meg som er vokst opp med rånere, så kaller vi de som kjører slike biler for byrånere. Ikke så stor forskjell på disse og en i en Volvo 240 i forhold til det å være unormalt opptatt av å ha fet bil. Bra vi alle har forskjellig smak da. Jeg er ingen av delene så du hadde ikke hooka meg (tror ikke du ville hatt meg heller) Selv trives jeg best på tråsykkel, kollektivt når en må, og på mine egne bein. Anonymkode: 3bc8a...08f 3
Chiyo Skrevet 18. oktober 2019 #11 Skrevet 18. oktober 2019 Nei. Jeg er ikke interessert i menn da, men jeg er fremdeles i 20-årene (siste året) og i det alderen er det viktigere ting man burde gjøre med pengene sine enn å kjøpe en dyr bil bare fordi den ser "fet" ut. Jeg hadde vært mye mer imponert av en partner som brukte pengene sine på en smart måte. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #12 Skrevet 18. oktober 2019 For min del er det heller en turnoff. Jeg forsøker å jobbe mot fordommene mine, men i slike tilfeller popper de lett frem i pannebrasken. 😂 Anonymkode: 43966...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #13 Skrevet 18. oktober 2019 De fleste kvinner sier instinktivt nei, men det er mange nok som blir våte i buksa av det til at det øker sjansene dine på sex-markedet kraftig. Kanskje ikke de du vil gifte deg med, men det er ikke alltid det viktigste for verken menn eller kvinner. Anonymkode: 1e9c7...667 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #14 Skrevet 18. oktober 2019 Den tiltrekker seg sikkert noen kvinner, men kanskje ikke akkurat den typen du bør velge å slå deg til ro med. Anonymkode: 0ce85...b2c
Antoinette Skrevet 18. oktober 2019 #15 Skrevet 18. oktober 2019 De fleste oppegående kvinner tenker to ting: griseharry han ser vi på Luksusfeller innen 2 år 4
Roci Skrevet 18. oktober 2019 #16 Skrevet 18. oktober 2019 Akkurat nå, Antoinette skrev: De fleste oppegående kvinner tenker to ting: griseharry han ser vi på Luksusfeller innen 2 år Ja, det tror jeg også. Og så er det noe så innmari overfladisk med å kjøpe seg statussymboler - akkurat som om det har noen som helst betydning. 2
Måbarefåsiat... Skrevet 18. oktober 2019 #17 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg synes ikke sånne biler er fine. Nå er riktignok en Porsche Cayenne en familiebil, men sånn flate små lekebiler er bare teit.
Oppgitt78 Skrevet 18. oktober 2019 #18 Skrevet 18. oktober 2019 Nei, det vil sannsynligvis ikke bli et problem at kvinner maser på deg pga «superbilen» din. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. oktober 2019 #19 Skrevet 18. oktober 2019 Kommer daten min i en Huracan eller Veyron, hadde jeg nok blitt litt våt i trusa Og garantert sex om jeg hadde fått prøve bilen!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #20 Skrevet 18. oktober 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Trekker superbiler til seg kvinner? Jeg tok nettopp levering av min Ferrari 488 Spider 2018! Jeg er en mann i 20-årene, og vil definitivt bli irritert av kvinner som prøver å spørre meg ut. Vil dette være et problem med superbilen min? Anonymkode: acf0d...2e6 Hva slags spørsmål vil du irritere deg over? For mitt vedkommende er bil et fremkomstmiddel. Jeg har min egen bil, en eldre liten bil som bruker lite bensin og er veldig fornøyd med det. Anonymkode: a148e...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå