Gå til innhold

Få røyk ut av møbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et katte-klatrestativ gratis som er litt innrøykt. Har ikke sjans å ha dette i stua nå, røyklukta merkes godt, og dette er jo ganske uvaskelige deler kan man si...mye "pels" og harde deler. Holder det å sette det ut en måneds tid? Hvis jeg bare kunne fått hengt opp delene et sted det er tørt.... Noen som har erfaring med slike ting med røyklukt på? Jeg ekstremt sensitiv for det, så røykpartiklene må rett og slett bort, det holder ikke å sette eddik under.

Anonymkode: ebac2...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør prøve å vaske over hele greia. Ha en klunk med eddik i vann (ikke varmt, da fordamper det bare). Vask over og la det stå ute. Mulig det må stå gjennom vinteren også, røyklukt er et helvette! 

Anonymkode: 5efc9...bb4

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør prøve å vaske over hele greia. Ha en klunk med eddik i vann (ikke varmt, da fordamper det bare). Vask over og la det stå ute. Mulig det må stå gjennom vinteren også, røyklukt er et helvette! 

Anonymkode: 5efc9...bb4

Gah :/ Håper ikke det tar så lang tid! Nå står det ute under tak, har skrudd det sammen til kattene i vindfanget, får se hvor lang tid det tar...bare jeg ikke får mugg i det også 😅
Jeg har ikke vasket det, har begrensede tørkemuligheter her jeg bor, og nå er det så vått ute at jeg tror ikke det tørker ute heller..

Anonymkode: ebac2...aa1

Skrevet

Du må sette på plaster

Anonymkode: a7643...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...