9229 Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Hei Vi er akkurat ferdig med forsøk nr. 2 nå. Kvalitet på egg og sæd og det er helt normalt, så jeg lurer egentlig på hvor mange forsøk dere hvor de ikke finne noe gale med har vært igjennom?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Åtte år her Anonymkode: 65ddb...d0a
Fiiol Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 Finner ikke noe på kvalitet hos meg eller mannen. Har ikke pcos eller endometriose. Litt lav amh, + vi er i trettiårene. Har hatt 3 ferskforsøk og ett frys. Har fått 4 innsett av «perfekte» blastoer, tilsynelatende da... Skal snart i gang med 5. forsøk, og bruke den siste som er på frys, etter det blir det ev. på an igjen med nytt uttak.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Det gikk på 3. forsøk her. De fant ikke noe galt med oss, og de embryoene som ble satt inn på de to første forsøkene var fine. Men vi fikk aldri noen på frys. Anonymkode: 60f06...684
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 10 timer siden, Fiiol skrev: Finner ikke noe på kvalitet hos meg eller mannen. Har ikke pcos eller endometriose. Litt lav amh, + vi er i trettiårene. Har hatt 3 ferskforsøk og ett frys. Har fått 4 innsett av «perfekte» blastoer, tilsynelatende da... Skal snart i gang med 5. forsøk, og bruke den siste som er på frys, etter det blir det ev. på an igjen med nytt uttak. Kan jeg spørre hva din AMH er på? Anonymkode: 5df83...092
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 Vi var heldig og fikk det til på første forsøk, er nå 20 uker på vei 🙂 Anonymkode: f33e4...385
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #7 Skrevet 19. oktober 2019 På 17.10.2019 den 23.14, 9229 skrev: Hei Vi er akkurat ferdig med forsøk nr. 2 nå. Kvalitet på egg og sæd og det er helt normalt, så jeg lurer egentlig på hvor mange forsøk dere hvor de ikke finne noe gale med har vært igjennom? Vi har akkurat forsøkt for 5te gang og venter spent. Ikke no galt med med noen og etter å ha stresset mye etter at PP 2, 3 og 4 var fail, har jeg funnet ut at «det skjer når det skjer» og at jeg skal nyte livet uten barn enn så lenge.:)) I det store bildet har det ingenting å si om man har baby om 9 eller om 17 måneder! Anonymkode: 3432f...77c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #8 Skrevet 19. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har akkurat forsøkt for 5te gang og venter spent. Ikke no galt med med noen og etter å ha stresset mye etter at PP 2, 3 og 4 var fail, har jeg funnet ut at «det skjer når det skjer» og at jeg skal nyte livet uten barn enn så lenge.:)) I det store bildet har det ingenting å si om man har baby om 9 eller om 17 måneder! Anonymkode: 3432f...77c Jeg tenkte det var snakk om IVF her, men det står egentlig ikke noe om om det i overskrift eller hovedinnlegg når jeg leser en gang til. Så det kan godt hende at mitt innlegg over var helt bom 😅 Hvis det var snakk om prøveperioder, gikk det på forsøk 43 eller noe sånt 😆 Anonymkode: 60f06...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå