AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg har ei datter på 8,5 år som har så lyst til å delta i MGP jr. neste år. Hun har allerede skrevet en låt som hun har tenkt til å melde seg på med. Men er hun kanskje litt for ung ennå? Hun er jo bare 8 år (hun vil være 9 når sangkonkurransen finner sted neste år). Ja, jeg veit at å delta i MGP jr. er tillatt for barn i aldersgruppen 8-15 år. Men jeg mener hun kanskje er litt for ung... Hva tenker dere? Anonymkode: 21b64...835
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Grensen er jo 8, så da er hun jo gammel nok. Men MGP jr får vel tusenvis av bidrag og må velge 10 (?) finalister, så sjansen for at hun faktisk kommer med er jo ikke så stor🤷♀️ Anonymkode: 91de3...5e8 6
Millimani Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 Det er sikkert flere i den alderen som melder seg på. Selv ser jeg ikke noe galt i det. Om jenta vil det selv, er motivert og ordentlig, og tåler å tape like mye som å vinne, - så ser ikke jeg på det som noe "problem". Det er opp til henne selv, med veiledning fra voksne. Det finnes andre talent-programmer for barn hvor barna har vært enda yngre enn det
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Selvfølgelig er hun ikke for ung. 🙂 Jeg har også ei datter på 8,5 år (hun blir 9 i november), hun har også kjempelyst til å delta i MGP jr neste år. Hun har skrevet en låt sammen med bestevenninna som de har tenkt til å sende inn. Og selvfølgelig skal jenta mi få lov til det. 😘 Anonymkode: a15bd...b69 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Bare nyskjerrig. Når dere sier at barna har skrevet låt, er det da at de har skrevet en tekst, eller lager de også melodi? Anonymkode: bd2de...9fc
ajarRun Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare nyskjerrig. Når dere sier at barna har skrevet låt, er det da at de har skrevet en tekst, eller lager de også melodi? Anonymkode: bd2de...9fc Kommer ikke melodien automatisk fra ordene? WHATS IN IT FOOOOR MEEE I REALLLY GOTTA NOOOOW WHAAAATS IIIIN IT FOOOOR ME I REALLY GOTTA NOOOW THIIIIS AIIIINT A WOMAN SHOWWWW Er ikke melodien åpenbar fra ordene? 1
Anim92 Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 6 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Kommer ikke melodien automatisk fra ordene? WHATS IN IT FOOOOR MEEE I REALLLY GOTTA NOOOOW WHAAAATS IIIIN IT FOOOOR ME I REALLY GOTTA NOOOW THIIIIS AIIIINT A WOMAN SHOWWWW Er ikke melodien åpenbar fra ordene? *know 2
ajarRun Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 1 minutt siden, Anim92 skrev: *know Sikker på at hun ikke synger: "Jeg må virkelig nå"? Har alltid trodd det var et innudeno. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 13 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Kommer ikke melodien automatisk fra ordene? WHATS IN IT FOOOOR MEEE I REALLLY GOTTA NOOOOW WHAAAATS IIIIN IT FOOOOR ME I REALLY GOTTA NOOOW THIIIIS AIIIINT A WOMAN SHOWWWW Er ikke melodien åpenbar fra ordene? Svaret er nei. (Og for å pirke videre på tekst. Siste linje er this aint no one man show.) Anonymkode: bd2de...9fc 1
minister-mio Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 17 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Kommer ikke melodien automatisk fra ordene? WHATS IN IT FOOOOR MEEE I REALLLY GOTTA NOOOOW WHAAAATS IIIIN IT FOOOOR ME I REALLY GOTTA NOOOW THIIIIS AIIIINT A WOMAN SHOWWWW Er ikke melodien åpenbar fra ordene? Noen ganger er du litt søt. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #11 Skrevet 19. oktober 2019 Hvordan takler jenta di nederlag og skuffelser? Hvordan ville hun takler å vinne? Anonymkode: 01911...4df
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #12 Skrevet 19. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan takler jenta di nederlag og skuffelser? Hvordan ville hun takler å vinne? Anonymkode: 01911...4df Ts her. Hun ville selvfølgelig blitt utrolig glad dersom hun fikk vært med, og vunnet. Men hun er ingen dårlig taper, dersom hun ikke vinner, eller ikke blir plukket ut til å delta, så sier hun at det egentlig ikke gjør noe. Anonymkode: 21b64...835
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #13 Skrevet 19. oktober 2019 Så lenge du er sikker på at hun er moden nok til å tape og å takle evt oppmerksomhet hun kan få ved å delta så er hun gammel nok. Anonymkode: 95f88...b51
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #14 Skrevet 19. oktober 2019 sjansen for å bli med er ikke stor. Mange må prøve år etter år. Så ser ikke hva som er galt i å starte nå med å prøve. Men hun bør være moden nok til å forstå at sjansen for å bli med er liten, så hun bør ikke bli helt ødelagt og knust av å ikke få bli med. Anonymkode: 740dd...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå