Mann10 Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg er en feig idiot. Jeg er en mann på 55 år som forelsket meg i en dame på 40. Jeg tror vi ble litt overrasket begge to, men kjemien, alt stemte jeg har aldri vært så forelsket i hele mitt liv. Jeg ble bergtatt og klarte knapt å fungere i hverdagen for det eneste jeg klarte å tenke på var henne og når jeg kunne få treffe henne igjen. Vi bor 4 timer unna hverandre så det er ikke bare å møtes flere ganger i uken. Men i løpet av et års tid så gjorde vi mye fint sammen, snakket om alt mellom himmel og jord og jeg har aldri følt meg bedre enn i hennes nærvær. Vi snakket om barna, alderdom, jobb.. hun er for meg perfekt og jeg elsker henne. Men dumme meg valgte å avslutte forholdet. Og nå ser jeg at det er mitt livs dummeste avgjørelse for jeg er dypt ulykkelig uten henne. Nå har det gått 8 mnd siden det ble slutt og jeg klarer ikke å ikke savne henne. Jeg må vinne henne tilbake. Grunne til at jeg trakk meg er at jeg ikke føler meg likeverdig. Hun er fantastisk vakker. Hun er vellykket profesjonelt sett. Hun har mer penger enn meg. Hun er snill, god, morsom, blid, ydmyk og gir av seg selv. Hun er alt. Sexen var helt vanvittig bra. Hun sa hun elsket meg. Jeg vet vi passer perfekt sammen. Men jeg ble redd -livredd for at hun er for bra for meg. Jeg er 15 år eldre enn henne. Jeg er ikke like vellykket, jeg har gjort noen dumme valg i livet. Jeg tror ikke folk skjønner greia når de ser oss sammen -hva gjør hun med meg? Hun ble dypt såret da det ble slutt. Sa at hun fremdeles elsker meg, men at hvis dette var ønsket mitt så kom ikke hun til å plage meg. Og det har hun holdt. Det ble helt stille fra henne. Jeg må få henne tilbake. Men jeg er redd hun har gått videre.. Skal jeg kjøre Hollywood stil på å få henne tilbake eller hva vil funke? Dere damer.. hadde dere tatt tilbake en idiot som hadde knust hjertet deres?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Du gjorde det slutt fordi du har mindreverdighetskomplekser? Jobb med det først du, så kan du tenke på henne etterpå. Anonymkode: 23bee...7ff 16
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg er på samme alder som henne. Og kjæresten min er på samme alder som din. Det ble i fjor slutt på nogenlunde samme måten som hos dere. Og jeg holdt meg unna i fire måneder. Hadde ingen planer om å ta han tilbake igjen. Vi har også et avstandsforhold. Men han forandret seg. VISTE meg at han var forandret. Ved å ta initiativ. Han Kom hjem til meg. Jeg tenkte at vi bare kunne være venner. Men han viste på mange måter at han elsket meg. Og han sluttet å klage og syte over hvor gammel han var, at han ikke forstod hva jeg skulle med han, at han ikke hadde oppnådd like mye som andre i livet osv. Han begynte å vise at han var en ordentlig mann ved å hjelpe meg og på en måte stille opp og løse ting som jeg ikke kan løse selv. Han var der for meg. Og han fikk også som bonus selvtillit av å være en ordentlig mann. Og han er stolt av meg. Og bryr seg ikke om aldersforskjell. Ja, jeg tok han tilbake. Og angrer ikke. Han er helt forandret nå. Sier ikke et eneste negativt ord om seg selv. Anonymkode: 2aefe...6a3 17
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Du har bare ett liv. Ta kontakt allerede nå. Har hun gått videre, så har du mistet henne. Men hvis du ikke prøver, så har du også mistet henne. Tenk hvis hun fortsatt vil ha deg tilbake men ikke tør å ta kontakt? Anonymkode: 9b261...831 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg tenker at det ikke spiller så stor rolle hvordan du gjør det, så lenge du forteller henne hva du tenker og føler. Du kan jo eventuelt vise henne dette innlegget. 😊 Om hun elsket deg for åtte måneder siden, skal det litt til for at alle følelsene hennes er borte allerede. Anonymkode: ee608...1fd 4
HanneLer Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 Du har ingenting å tape -kjør Hollywood stil 🤩❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 Å som jeg skulle ønske du var min tidligere fyr....Samme alder på ham som deg, og henne som meg. Jeg vil bare si deg det, at når et menneske sier at det elsker et annet, så er det så sterke ord at det er ikke noe som går over såpass raskt. Jeg sa det samme til "min fyr", at jeg elsket ham, at jeg alltid ville elske ham...og jeg gjør det enda. Det er snart ett år siden. Jeg elsker ham men har respektert valget hans. Jeg vet han også slet med aldersforskjellen, alt han følte han ikke kunne gi meg.....han trodde ikke han klarte gjøre meg glad. Sannheten er at jeg var lykkelig med ham. Vær så snill gjør det du kan for å få henne tilbake. Jeg ville ringt eller sendt en melding i første omgang, spurt om å treffes... Du har ingenting å tape nå bare alt å vinne. Lykke til. Hold oss oppdatert da...!! Anonymkode: 640d7...365 7
Gjest ByeByeLove Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 Du har jo rett. Du er ikke bra nok for henne. Hadde du vært det, hadde du aldri gjort dette mot henne. Forhåpentligvis er hun over deg. La henne være i fred.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å som jeg skulle ønske du var min tidligere fyr....Samme alder på ham som deg, og henne som meg. Jeg vil bare si deg det, at når et menneske sier at det elsker et annet, så er det så sterke ord at det er ikke noe som går over såpass raskt. Jeg sa det samme til "min fyr", at jeg elsket ham, at jeg alltid ville elske ham...og jeg gjør det enda. Det er snart ett år siden. Jeg elsker ham men har respektert valget hans. Jeg vet han også slet med aldersforskjellen, alt han følte han ikke kunne gi meg.....han trodde ikke han klarte gjøre meg glad. Sannheten er at jeg var lykkelig med ham. Vær så snill gjør det du kan for å få henne tilbake. Jeg ville ringt eller sendt en melding i første omgang, spurt om å treffes... Du har ingenting å tape nå bare alt å vinne. Lykke til. Hold oss oppdatert da...!! Anonymkode: 640d7...365 Så utrolig gripende og følelsemessig det du skriver. Kjenner virkelig på det savnet og sorgen du har innerst inne... Jeg vet også hvordan dette er. Virkelig følt på kroppen både sorg og savn. Anonymkode: fd9d8...6a3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig gripende og følelsemessig det du skriver. Kjenner virkelig på det savnet og sorgen du har innerst inne... Jeg vet også hvordan dette er. Virkelig følt på kroppen både sorg og savn. Anonymkode: fd9d8...6a3 Tusen takk. Så heldig du er som fikk ham tilbake. Selv vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Må respektere ham, men lider hver eneste dag - enda. Jeg vil for alltid elske den mannen. Anonymkode: 640d7...365
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #11 Skrevet 19. oktober 2019 Du hadde verdens dårligste grunn til å gjøre det slutt. Hva er forandra? Høres ut som det som gjorde at du dumpa henne, fortsatt plager deg. Du prater om å be henne tilbake i Hollywoodstil, men sannheta er jo at du selvsaboterer og drar andre inn i det. Da eksen min som jeg trodde jeg skulle gifte meg med, gikk, og kom med grunner som blant anna gikk ut på at han ikke tjente nok, og at."jeg fortjente en bedre mann enn ham", skifta jeg syn på ham. Ja, jeg elska ham, men å bli dumpa for ting jeg gjør RETT er jo et mareritt. Jeg mista følelsen av trygghet. Som var en stor del av min tiltrekning og kjærlighet til ham. Som eksen din har jeg tatt null kontakt på de månedene som har gått sia bruddet. Jeg venter egentlig på at han skal begynne å føle seg ensom og revurdere forholdet. Det han ikke vet, er at jeg har jobba mye med meg sjøl for å forstå eller akseptere bruddet. Dette har ført til at jeg har blitt åpen for andre menn. Og jeg har møtt en mann som i motsetning til eksen er redd for å miste meg og er svært tydelig på det. Anonymkode: f72f3...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #12 Skrevet 19. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Så heldig du er som fikk ham tilbake. Selv vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Må respektere ham, men lider hver eneste dag - enda. Jeg vil for alltid elske den mannen. Anonymkode: 640d7...365 Jeg var vel litt rask med å svare på din melding, uten å forklare at jeg er i samme situasjon som deg. Her er det ikke aldersforskjell, men avstanden som gjorde til at jeg fryktet. Og innsåg ikke før det var for seint. Det var dype følelser, ekte kjærligheit mellom begge to. Har virkelig prøvt å vise at frykten er borte fra min del, men må respektere valget som partner har tatt i å gå videre. Anonymkode: fd9d8...6a3
Mann10 Skrevet 19. oktober 2019 Forfatter #13 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg sendte følgende mld til henne igår: Håper alt er bra med deg. Jeg skal forbi dine trakter neste uke og lurte på om du har tid og lyst til å ta en kaffe med meg? Hun svarte: Det var lenge siden. En kaffe kan vi vel ta. Hvor og når? -Så nå må jeg bare gjøre et godt inntrykk på henne. Tips damer? 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #14 Skrevet 19. oktober 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var vel litt rask med å svare på din melding, uten å forklare at jeg er i samme situasjon som deg. Her er det ikke aldersforskjell, men avstanden som gjorde til at jeg fryktet. Og innsåg ikke før det var for seint. Det var dype følelser, ekte kjærligheit mellom begge to. Har virkelig prøvt å vise at frykten er borte fra min del, men må respektere valget som partner har tatt i å gå videre. Anonymkode: fd9d8...6a3 Skrev du ikke at du tok han tilbake og at han hadde forandret seg? Jeg forstår ikke helt om du enda er med din store kjærlighet eller ikke... Beklager om det er jeg som er fjern. Men uansett, det er usedvanlig vondt å måtte akseptere at den andre går videre, når vi begge vet det er sterke følelser mellom oss jeg gråter hver eneste dag. Anonymkode: 640d7...365
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #15 Skrevet 19. oktober 2019 16 timer siden, Mann10 skrev: Jeg sendte følgende mld til henne igår: Håper alt er bra med deg. Jeg skal forbi dine trakter neste uke og lurte på om du har tid og lyst til å ta en kaffe med meg? Hun svarte: Det var lenge siden. En kaffe kan vi vel ta. Hvor og når? -Så nå må jeg bare gjøre et godt inntrykk på henne. Tips damer? Fint, da er du ett skritt videre. Flott melding fra deg, litt nøktern og lite følelser, men det er likevel litt mystikk i meldingen din, samt at du er tydelig på at du vil ses. Helt fint. Hun svarer slik en hver kvinne ville ha svart. Litt avventende...."en kaffe kan vi VEL ta", litt lettere henslengt og laidback (tilsynelatende). Hva vet vel vi, kanskje hun jublet og danset rundt? Uansett...litt tilbakelent det må du regne med, det er DU som har en jobb å gjøre her, og nå må du for all del ikke såre henne når du møter henne, da er løpet kjørt. Hun vil se deg, og dere har antakelig avtalt tid og sted nå`? Sørg for å ha god tid. Vi kvinner trenger det. Gi henne rom til å prate, lytt til henne, la henne stille spørsmål og undre seg over deg. Og du skal legge deg helt flat, si hva du har innsett, spørre henne hvor hun er i livet og om det finnes en mulighet for om dere kan møtes litt oftere og kanskje finne ut av ting igjen? si frett ut at du har tenkt på henne mye, ikke klart slippe henne helt og innser at du var en DUST. For det var du jo, som lot henne gå. Hun kan kanskje ha blitt redd av dette, så du har en jobb å gjøre med å overbevise. Hvordan tenker du selv at du skal forklare henne endringen i deg? Anonymkode: 640d7...365 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #16 Skrevet 19. oktober 2019 Ps. sørg for å se alldeles smashing ut, lukt godt og gjør deg litt flid med utseendet, så hun legger merke til at du har gjort det for henne. Kan du ha med deg noe...ikke nødvendigvis blomster, men et kort du har skrevet, en cd med en spesiell sang til henne, ett eller annet som er "det lille ekstra"....? jeg vet ikke, du kjenner henne best, men jeg ville gjort det jeg kunne.... Anonymkode: 640d7...365
wintergirl Skrevet 19. oktober 2019 #17 Skrevet 19. oktober 2019 Du er jo mer enn bra nok for henne. Ikke la mindreverdighetskomplekser ødelegge for deg. Lykke til! Ser ut som hun ønsker deg tilbake. 1
Duftavsommerregn Skrevet 19. oktober 2019 #18 Skrevet 19. oktober 2019 16 timer siden, Mann10 skrev: Så nå må jeg bare gjøre et godt inntrykk på henne. Tips damer? Hun kjenner jo deg! Du har jo henne inne allerede egentlig. Du trenger ikke gjøre noe i den retningen at du trenger å gjøre inntrykk på henne. Du må bare få forklart henne at du var en fordømt stor idiot som lot dette gå fordi du hadde noen forestillinger av deg selv helt bak mål. Så ikke kødd med henne mer nå da! Nå må du være mann og fullføre dette her skikkelig, og ikke være feig om det oppstår noe motstand. Du må jobbe med tilliten et forhold faktisk krever, og ikke stikke neste gang også fordi du føler "noe" som ikke er hold i. Skjerp deg mann Redder du dette forholdet pris deg lykkelig, og sett pris på henne livet ut. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #19 Skrevet 19. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skrev du ikke at du tok han tilbake og at han hadde forandret seg? Jeg forstår ikke helt om du enda er med din store kjærlighet eller ikke... Beklager om det er jeg som er fjern. Men uansett, det er usedvanlig vondt å måtte akseptere at den andre går videre, når vi begge vet det er sterke følelser mellom oss jeg gråter hver eneste dag. Anonymkode: 640d7...365 Jeg var en som ville utrykke min sympati til deg, fordi jeg føler det på samme måte som deg. Jeg er ikke den du siterte til først. Her var også sterke følelser mellom meg og henne... Anonymkode: fd9d8...6a3
Pia Sofia Skrevet 19. oktober 2019 #20 Skrevet 19. oktober 2019 Vær helt ærlig med ALT! Det er det beste tipset! Tipper at dette går veien, jeg! Krysser fingrene for deg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå