AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Skjedde igår kveld før vi skulle legge oss. Jeg står i speilet på badet å fjerner sminke mens han stikker hodet ut av dusjen og spør om jeg vil bli med, tenkte det kunne være fint med litt kos før vi tar kvelden. Så spør han meg om jeg kunne tenke meg å stå over han mens han sitter i dusjen for å urinere på han. Er ganske prippen på ting, synes mye kan være litt ekkelt, blant annet det å tisse i dusjen. Sikkert mange som gjør det, men kunne aldri falle meg inn. Liker å holde ting rent! Sa bare nei, uten at han så ut til å ville diskutere den beslutningen noe videre. Så bare lurer litt. Er dette noe som er "normalt"? Par der ute som gjør dette til noe seksuelt å tenner på det? Isåfall hva er det som gjør at en sånn akt kan gjøre dere opphisset? Anonymkode: 73d64...759
Kvinne87Rogaland Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Det er vel ikke akkurat normalt. Men det er en fetish som noen få har, og mannen din er tydeligvis en av de. Jeg har aldri opplevd det. Jeg tenker at dette er noe sårbart for han, og at han viser stor tillit når han åpner seg og ber om dette. Jeg sier ikke at du skal gjøre det hvis du absolutt ikke vil, men bare ikke le av det eller si det er ekkelt. Bare si at det er ikke noe du har lyst til. Selv hadde jeg kanskje gjort det for mannen min, hvis det betydde så mye for han. Ikke at jeg synes at det er spesielt gøy eller tennende men... I dusjen kan det vel gå greit en sjelden gang 🤷♀️ 10
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg tenker at dette er relativt ufarlig og grei fetisj. Når man tisser i dusjen så blir det jo bare vasket vekk. Dersom det er noe partner tenner på så tenker jeg at det er noe man kan bidra til å få gjennomført. Det er jo ikke noe farlig eller spesielt ekkelt. Anonymkode: 73454...35f 6
Gjest Familytree Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 (endret) En fetisj viser et behov for tilfredshet før en hendelse eller objekt som bare gir mening for de som ønsker denne opplevelsen. Det er menn som lyser opp med ballonger. Andre mennesker slikker hæler. Vi må ikke finne betydningen for fetisjen, men årsaken og hvis du vil være villig til å gjøre det. Noen fetisjer er veldig ekstremistiske og setter de i fare. Jeg leste en artikkel der to personer falt av en klippe mens de hadde sex. Denne ideen var en fetisj av paret🤷♂️ Er det ikke normalt? Nei, vi snakker om seksuelt preferanser og Mange fetisjer er ikke relatert til noe seksuelt, men til følelser og hendelser som omgir det. Det er noe mer mentalt enn fysisk😁 Endret 17. oktober 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #5 Skrevet 17. oktober 2019 Eksen min likte også det. Kjekt det. Jeg ble kåt av det selv. Vanskelig å forklare hva som er sexy ved det. Vi pleide å drikke urin også... Anonymkode: 025e9...66f 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #7 Skrevet 17. oktober 2019 23 minutter siden, Brannslangen skrev: Be ham avtale time hos psykolog. Hvorfor det? Anonymkode: 025e9...66f 3
cmd Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sa bare nei, uten at han så ut til å ville diskutere den beslutningen noe videre. Så bare lurer litt. Er dette noe som er "normalt"? Par der ute som gjør dette til noe seksuelt å tenner på det? Isåfall hva er det som gjør at en sånn akt kan gjøre dere opphisset? Du skulle jo bare tisse på kroppen? eller i munnen? det skulle bare gå fint da. Jeg tror ikke det er noe stor sak å tisse på kroppen ... i dusjen. Om du vil/like, kan du gjøre da.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Anonymkode: 025e9...66f Fordi dette dreier seg om avsporet, patologisk seksualitet, som det er en viss mulighet til å få på rett kjøl med terapi. Anonymkode: 6f24c...701
Carrot Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 let it goooo, let i flow.... skjønner ikke problemet siden det ikke er deg han vil tisse på 😂 du er jo like ren i den settingen der...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #11 Skrevet 18. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi dette dreier seg om avsporet, patologisk seksualitet, som det er en viss mulighet til å få på rett kjøl med terapi. Anonymkode: 6f24c...701 Akkurat som med analsex og oralsex da, antar jeg du mener? Anonymkode: df25c...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #12 Skrevet 18. oktober 2019 14 timer siden, Kvinne87Rogaland skrev: Men det er en fetish som noen få har Noen få er kanskje en underdrivelse.. Har faktisk fått det spørsmålet av flere, men mulig det er fordi jeg er åpen og nysgjerrig selv, sånn at de faktisk tør spørre.. Skjer mer jevne mellomrom med samboer her, tenner på det begge to heldigvis. 😉 Anonymkode: 73a69...12c 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #13 Skrevet 18. oktober 2019 Hjelp han å få behandling før det sporer av. Sier du ja så vips om noen måneder står du og bæsjer ham i munnen i et badekar fylt med kulturmelk og kjøttdeig mens dere begge er smurt inn med kaviar og muggost. Anonymkode: 5e022...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #14 Skrevet 18. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Akkurat som med analsex og oralsex da, antar jeg du mener? Anonymkode: df25c...1b6 Nei, mer som pyromani, koprofili og andre parafilier. Avførings-/urinsex er sjelden til skade for andre enn de involverte, så behandlingen gjøres jo primært av hensyn til pasienten(e) selv. Anonymkode: 6f24c...701
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #15 Skrevet 18. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, mer som pyromani, koprofili og andre parafilier. Avførings-/urinsex er sjelden til skade for andre enn de involverte, så behandlingen gjøres jo primært av hensyn til pasienten(e) selv. Anonymkode: 6f24c...701 Oralsex og analsex er forbudt i mange land, jeg har ikke hørt om tilsvarende forbud mot wet-sex. Så da skulle man tro at disse er "verre" enn wetsex, som tross alt heller ikke er til skade for de involverte? Urin er jo nesten sterilt og regnet som helt trygt å drikke. Så jeg ser virkelig ikke problemet (selv om det ikke er min "greie"). Dermed er det vel heller ikke noe behov for behandling av noe slag. Anonymkode: df25c...1b6
Jr.Garcon Skrevet 18. oktober 2019 #16 Skrevet 18. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi dette dreier seg om avsporet, patologisk seksualitet, som det er en viss mulighet til å få på rett kjøl med terapi. Anonymkode: 6f24c...701 Patologisk seksualitet , det var et nytt ord🤔. Patologi = sykdomslære og da tradisjonelt hvordan ulike sykdommer påvirker vevet og celler og påfølgende funksjon til vevet, organene og kroppen. Anyways 😅, man kan selvsagt være frisk som en fisk med den fetisjen og fuuucked opp uten den fetisjen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #17 Skrevet 18. oktober 2019 31 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Patologisk seksualitet , det var et nytt ord🤔. Patologi = sykdomslære og da tradisjonelt hvordan ulike sykdommer påvirker vevet og celler og påfølgende funksjon til vevet, organene og kroppen. Anyways 😅, man kan selvsagt være frisk som en fisk med den fetisjen og fuuucked opp uten den fetisjen. Tydeligvis 😂👍🏻 Anonymkode: 76191...382
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #18 Skrevet 18. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjedde igår kveld før vi skulle legge oss. Jeg står i speilet på badet å fjerner sminke mens han stikker hodet ut av dusjen og spør om jeg vil bli med, tenkte det kunne være fint med litt kos før vi tar kvelden. Så spør han meg om jeg kunne tenke meg å stå over han mens han sitter i dusjen for å urinere på han. Er ganske prippen på ting, synes mye kan være litt ekkelt, blant annet det å tisse i dusjen. Sikkert mange som gjør det, men kunne aldri falle meg inn. Liker å holde ting rent! Sa bare nei, uten at han så ut til å ville diskutere den beslutningen noe videre. Så bare lurer litt. Er dette noe som er "normalt"? Par der ute som gjør dette til noe seksuelt å tenner på det? Isåfall hva er det som gjør at en sånn akt kan gjøre dere opphisset? Anonymkode: 73d64...759 Synes du burde prøve dette. Ingen big deal, og bare å ikke gjenta om det ikke er noe for deg. Ingen blir skadet av dette. Anonymkode: 669c7...7b1
Gjest Paramount Skrevet 21. oktober 2019 #19 Skrevet 21. oktober 2019 På 17.10.2019 den 21.05, AnonymBruker skrev: Isåfall hva er det som gjør at en sånn akt kan gjøre dere opphisset? Å forklare og argumenter for en lyst tror jeg er ganske vanskelig. Tror det handler om en form for personlig utvikling. Litt som med idrettsutøvere, som oppdager at på et nivå de før ville gitt opp, går de videre og tyner ut noen krefter til. Seksualitet handler om ønske en utvikling, å utforske, med åpent sinn, hvordan du kan ha det godt med et annet menneske. Noen blir sjokkert og gir seg, andre kan bli positivt overrasket, dersom de velger denne veien. Noen blir tidlig fornøyd, andre liker å se om ikke ting kan gjøres enda litt bedre.Men jeg tror det er flere veier som fører til ulike varianter av denne lysten. Og du trenger ikke være en pervers gris, for å "oppdage" den, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #20 Skrevet 21. oktober 2019 6 minutter siden, Paramount skrev: Å forklare og argumenter for en lyst tror jeg er ganske vanskelig. Tror det handler om en form for personlig utvikling. Litt som med idrettsutøvere, som oppdager at på et nivå de før ville gitt opp, går de videre og tyner ut noen krefter til. Seksualitet handler om ønske en utvikling, å utforske, med åpent sinn, hvordan du kan ha det godt med et annet menneske. Noen blir sjokkert og gir seg, andre kan bli positivt overrasket, dersom de velger denne veien. Noen blir tidlig fornøyd, andre liker å se om ikke ting kan gjøres enda litt bedre.Men jeg tror det er flere veier som fører til ulike varianter av denne lysten. Og du trenger ikke være en pervers gris, for å "oppdage" den, tror jeg. Flott sagt! Anonymkode: 73d64...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå