AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg som mann tenner ikke på kun ei vagina. Tenner på helheten av dama, og skal jeg velge er musa hennes langt ned på lista. Pupper, rumpe, hofter, lår og mage er mye mere attraktivt å se på. På ei dame jeg liker derimot tenner jeg på å knulle henne, men ikke selve vaginaen. Anonymkode: 9a5ef...c7a 4
Hr. Aktiv Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som mann tenner ikke på kun ei vagina. Tenner på helheten av dama, og skal jeg velge er musa hennes langt ned på lista. Pupper, rumpe, hofter, lår og mage er mye mere attraktivt å se på. På ei dame jeg liker derimot tenner jeg på å knulle henne, men ikke selve vaginaen. Anonymkode: 9a5ef...c7a Det samme her.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg som mann tenner ikke på kun ei vagina. Tenner på helheten av dama, og skal jeg velge er musa hennes langt ned på lista. Pupper, rumpe, hofter, lår og mage er mye mere attraktivt å se på. På ei dame jeg liker derimot tenner jeg på å knulle henne, men ikke selve vaginaen. Anonymkode: 9a5ef...c7a Det gir dermed mening at man tenner mest på de tingene man ser først, og er mindre opptatt av de tingene man ser sist. Min erfaring er at de ulike fittene ikke ser så ulike ut, men at det er stor ulikhet i hvordan de reagerer. Blir de raskt kåte og responderer, så er det helt klart mer attraktivt enn om de ikke blir kåt eller responderer. Det samme med kuk. Det er ikke utseendet det kommer an på, men hvordan den responderer. Anonymkode: 90a85...6c4 1
herzeleid Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg synes akkurat det er litt interessant i forbindelse med transseksuelle, og jeg lurer på hvor mange menn som ville likt sex med en transseksuell om en la fra seg alle fordommene. Gitt at selve underlivet kommer langt ned på listen over det en tenner på ved personen.
Gjest bloody Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 3 hours ago, herzeleid said: Jeg synes akkurat det er litt interessant i forbindelse med transseksuelle, og jeg lurer på hvor mange menn som ville likt sex med en transseksuell om en la fra seg alle fordommene. Gitt at selve underlivet kommer langt ned på listen over det en tenner på ved personen. Eeh. Eh. Eeeeh. Aldri. Ikke engang om "vaginaen" om det kan kalles det, er helt "perfekt" "konstruert" Jeg som 100% hetero ville aldri engang vurdert det.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 4 timer siden, herzeleid skrev: Jeg synes akkurat det er litt interessant i forbindelse med transseksuelle, og jeg lurer på hvor mange menn som ville likt sex med en transseksuell om en la fra seg alle fordommene. Gitt at selve underlivet kommer langt ned på listen over det en tenner på ved personen. Alt skal prøves Anonymkode: 85d99...3b1
RoH Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 Problemstilingen med transe burde nok oppleves før jeg kunne ment noe om det. Det jeg har sett av transer har i alle fall ikke gitt noen seksuelleattraksjoner, men fult mulig at jeg har oppfattet transer som vakre kvinner. Men hvordan reaksjonene hadde blitt blir bare spekulasjon
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #9 Skrevet 18. oktober 2019 Det finnes en del transer som er mye vakrere og like feminine som naturlig fødte kvinner. Så jeg antar at mange menn kunne vært sammen med dem siden det er umulig å se forskjell på dem og biologiske kvinner. Anonymkode: 4b435...c4a
Gjest ByeByeLove Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg som mann tenner ikke på kun ei vagina. Tenner på helheten av dama, og skal jeg velge er musa hennes langt ned på lista. Pupper, rumpe, hofter, lår og mage er mye mere attraktivt å se på. På ei dame jeg liker derimot tenner jeg på å knulle henne, men ikke selve vaginaen. Anonymkode: 9a5ef...c7a Nei, menn kan tenne på opptil flere fitter. Med “fyrstikken” sin, som enkelte damer kaller den. Ikke min, da. Den er mer som en batong. Jeg har faktisk blitt anmeldt for maktmisbruk i tjenesten opp til flere ganger. Nesten, i hvert fall. Utseendet må være akseptabelt. Damene tenner meg først og fremst mentalt.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #11 Skrevet 18. oktober 2019 Nei, men damer tenner tydeligvis bare på en pikk. Anonymkode: 66bf8...ffd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #12 Skrevet 18. oktober 2019 Fitta kommer egentlig helt til slutt. Det starter gjerne med øynene og så utvikler det seg. Men det viktigste er personligheten. Jeg kunne aldri hatt sex med et hjernedødt bimbonek. Mennesker uten intelligens trigger meg ikke i det hele tatt. Anonymkode: ffa0e...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #13 Skrevet 18. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fitta kommer egentlig helt til slutt. Det starter gjerne med øynene og så utvikler det seg. Men det viktigste er personligheten. Jeg kunne aldri hatt sex med et hjernedødt bimbonek. Mennesker uten intelligens trigger meg ikke i det hele tatt. Akkurat,personlighet, personlighet og atter personlighet er det som teller 100%. At man får den intimiteten med en jente som gjør at man rett og slett blir forelsket og glad i henne er det som teller. Alt det andre faller da på plass helt naturlig. Det er dette som tenner meg hele tiden. At jeg elsker henne og får den ekstreme nærheten i forholdet som tenner meg så enormt. Uten dette hjelper ikke noe som helst, det fungerer bare ikke. Anonymkode: 0e019...220
HotRodny Skrevet 18. oktober 2019 #14 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg er en rumpemann; blir fullstendig satt ut om jeg ser en snerten damerumpe Den er utsøkt om man ser den naken, men enda mer spennende om kvinnen har på seg ei feminin truse...mmm Men jeg tenner ihvertfall ikke på KUN musa. Det var større fokus på kun bryst og mus fra tenårene og opp i 20-årene. Men nå er jeg passert 40 og merker at det er helheten som teller. Og når det gjelder sex er det ikke lenger ENESTE mål å få putta staken sin i musa hennes slik det var da jeg var rundt 18-20. Nå merker jeg at tenningen min avhenger mer av at HUN har det deilig. Slikking av mus og ren rumpe er turn-on numero uno! Og det tenner meg enda mer å høre lydene hun lager. Pussig utvikling 1
Kim123 Skrevet 18. oktober 2019 #15 Skrevet 18. oktober 2019 4 minutter siden, HotRodny skrev: Jeg er en rumpemann; blir fullstendig satt ut om jeg ser en snerten damerumpe Den er utsøkt om man ser den naken, men enda mer spennende om kvinnen har på seg ei feminin truse...mmm Men jeg tenner ihvertfall ikke på KUN musa. Det var større fokus på kun bryst og mus fra tenårene og opp i 20-årene. Men nå er jeg passert 40 og merker at det er helheten som teller. Og når det gjelder sex er det ikke lenger ENESTE mål å få putta staken sin i musa hennes slik det var da jeg var rundt 18-20. Nå merker jeg at tenningen min avhenger mer av at HUN har det deilig. Slikking av mus og ren rumpe er turn-on numero uno! Og det tenner meg enda mer å høre lydene hun lager. Pussig utvikling Koselig kommentar😊☝️ Men kan jeg likevel spørre...(?) «Ren rumpe» ?🤭😶 1
HotRodny Skrevet 18. oktober 2019 #16 Skrevet 18. oktober 2019 1 minutt siden, Madde123 skrev: Koselig kommentar😊☝️ Men kan jeg likevel spørre...(?) «Ren rumpe» ?🤭😶 Hehe Skulle jeg ha fått den akkurat slik jeg ønsket den skulle det vært 2-3 timer siden dama dusja slik at den naturlige krydderaktige duften fra rumpa hadde kommet tilbake Vet ikke om jeg besvarte det du så ut til å undre på Hvis ikke er det bare å spørre
Gjest Paramount Skrevet 21. oktober 2019 #17 Skrevet 21. oktober 2019 På 17.10.2019 den 20.22, AnonymBruker skrev: Jeg som mann tenner ikke på kun ei vagina. Tenner på helheten av dama, og skal jeg velge er musa hennes langt ned på lista. Pupper, rumpe, hofter, lår og mage er mye mere attraktivt å se på. På ei dame jeg liker derimot tenner jeg på å knulle henne, men ikke selve vaginaen. Anonymkode: 9a5ef...c7a For meg er det helt motsatt, jeg tenner noe helt vanvittig på fitte. Ingen ting er i nærheten av å være mer opphissende. Forutsatt at personlighet, stil og kropp er attraktiv. Da er selv en liten kontur under klærne, av fitta, nok til å gi meg en enorm lyst på henne.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #18 Skrevet 21. oktober 2019 Helt enig. Aldri brydd meg noe om hvordan den har sett ut. Og de har alle sammen føltes skikkelig digg! Anonymkode: 4d79e...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #19 Skrevet 21. oktober 2019 På 18.10.2019 den 7.11, herzeleid skrev: Jeg synes akkurat det er litt interessant i forbindelse med transseksuelle, og jeg lurer på hvor mange menn som ville likt sex med en transseksuell om en la fra seg alle fordommene. Gitt at selve underlivet kommer langt ned på listen over det en tenner på ved personen. Det synes jeg også er interessant. Om personen ser ut som en dame, føler seg som en dame, oppfører seg som en dame, så er det vel mest en mental sperre for de menn som da ikke hadde klart å ha sex med en transeksuell? For meg som er bifil kvinne, som forelsker meg i person, ikke kjønn, men seksuelt sett ikke helt kan se for meg å leve med en uten penis, hadde egentlig en kvinne med penis vært en gavepakke. Jeg hadde ansett det som en kvinne, det er jeg sikker på, men hadde satt pris på fungerende penis, som seksuelt "redskap". Litt synd egentlig at jeg aldri har truffet på en lesbisk transkjønnet som har beholdt penis. Jeg forstår egentlig ikke at menn anser det som mann, også om penis er operert bort. Kan ikke forstå annet enn at sperren må være mental. Hvordan man klarer å anse en slik kvinne som mann synes jeg faktisk er litt rart. Anonymkode: 39a8c...708
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #20 Skrevet 21. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jeg også er interessant. Om personen ser ut som en dame, føler seg som en dame, oppfører seg som en dame, så er det vel mest en mental sperre for de menn som da ikke hadde klart å ha sex med en transeksuell? Anonymkode: 39a8c...708 Selvsagt er den mental. Alt som diskuteres i denne tråden er mentalt. Anonymkode: ffa0e...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå