Tough cookie Skrevet 17. oktober 2019 #1 Del Skrevet 17. oktober 2019 Kan jeg bli lurt hvis jeg tar Uber taxi i London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 17. oktober 2019 #2 Del Skrevet 17. oktober 2019 1 time siden, Anne 69 skrev: Kan jeg bli lurt hvis jeg tar Uber taxi i London? Har tatt uber flere ganger i London, og har aldri hatt problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Del Skrevet 17. oktober 2019 Er vel ikke stor odds for det, men du kan jo heller tenke at det er moralsk forkastelig å velge uber fremfor taxi. Med tanke på utnyttelse av arbeidskraft. Anonymkode: 3fb7d...991 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 17. oktober 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ikke stor odds for det, men du kan jo heller tenke at det er moralsk forkastelig å velge uber fremfor taxi. Med tanke på utnyttelse av arbeidskraft. Anonymkode: 3fb7d...991 Ja er enig med deg, men akkurat nå så er det økonomien som avgjør. Dette er faktisk første gangen jeg vurderer å ta en uber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #5 Del Skrevet 17. oktober 2019 Ville aldri turt å ta pirattaxi! Uansett land. Anonymkode: 134df...cbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #6 Del Skrevet 17. oktober 2019 Det går nok vanligvis bra, men har hørt ekle historier fra folk som har tatt uber i England. Jeg ville tatt taxi (pga sikkerhet og etikk), og tuben hvis jeg ikke har råd til taxi. Anonymkode: 16e91...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #7 Del Skrevet 17. oktober 2019 1 time siden, Anne 69 skrev: Ja er enig med deg, men akkurat nå så er det økonomien som avgjør. Dette er faktisk første gangen jeg vurderer å ta en uber. - Du har råd til å reise til London og oppholde deg der - Du har råd til å påkoste deg privatsjåfør i stedet for å bruke billigere kollektivtransport - Men du har ikke råd til å betale mellomlegget taxi/über Hm.. Anonymkode: 6cc86...4f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DavinaWin Skrevet 17. oktober 2019 #8 Del Skrevet 17. oktober 2019 Mine venninner i London bruker uber MYE, også på nattestid. De melder at de aldri har kjent noe ubehag/opplevd noe ekkelt ved det ihvertfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #9 Del Skrevet 17. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville aldri turt å ta pirattaxi! Uansett land. Anonymkode: 134df...cbe Har tatt Uber/Grab i Bangkok og Jakarta mange ganger. Null stress. Anonymkode: 9f5f4...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #10 Del Skrevet 17. oktober 2019 Ville heller stolt på en uber, hvor det da er dokumentert hvem som har hentet deg og hvor,enn en black cab. Anonymkode: c971e...57b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. oktober 2019 #11 Del Skrevet 17. oktober 2019 Hvor har dere det fra at Uber = pirattaxi? I mange land(ikke alle), hvor Uber opererer er dette regulert og fullt lovlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #12 Del Skrevet 18. oktober 2019 Ts her. Jeg har bare vanlig Visa kort og ikke MasterCard og da er det jo jeg som tar støyten hvis kortet mitt blir tappet mer enn det jeg skal betale, det var derfor jeg spurte om det kan være skummelt å ta Uber i London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #13 Del Skrevet 18. oktober 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: - Du har råd til å reise til London og oppholde deg der - Du har råd til å påkoste deg privatsjåfør i stedet for å bruke billigere kollektivtransport - Men du har ikke råd til å betale mellomlegget taxi/über Hm.. Anonymkode: 6cc86...4f2 Jeg går for tiden på krykker og da er det ikke så lett å bruke undergrunn eller buss... Ts. Endret 18. oktober 2019 av Anne 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #14 Del Skrevet 18. oktober 2019 Uber i London er ikke mindre trygt enn ordinær taxi. Ikke bry deg om hva taxisjåførene i tråden her sier. Den største fordelen med uber i London er at du vet når bilen kommer. Og at du kan følge ruta den tar med deg i bilen. Ordinær taxi kan ta lang tid å få. Hvis du skal praie en på gata med krykker så risikerer du at de fleste bare kjører forbi. Håpløs mentalitet på enkelte selv om de fleste er greie karer og damer. Anonymkode: 014b2...2b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #15 Del Skrevet 18. oktober 2019 10 timer siden, Anne 69 skrev: Jeg går for tiden på krykker og da er det ikke så lett å bruke undergrunn eller buss... Ts. Aha. Da er det litt mer forståelig. Anonymkode: 6cc86...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. oktober 2019 #16 Del Skrevet 19. oktober 2019 På 17.10.2019 den 23.11, AnonymBruker skrev: Ville aldri turt å ta pirattaxi! Uansett land. Anonymkode: 134df...cbe Piratraxi??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå