Gå til innhold

Så en som slo til hunden sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvem det er, ( men kjenner ham overhode ikke ) og jeg har sett ham ta hunden sin hardt tidligere, og jeg har ikke likt det. Men i dag kjørte jeg forbi, og hunden skulle til å få over veien fordi det er der han bor. Da så det nærmest ut som eieren klikket, og veivet med armene og kommanderte den på plass, den gikk helt bøyd med hode og la seg rett ned, og da slo han til den! Ikke i ansiktet, men på kroppen. Jeg stoppet og rullet ned vinduet for å si at det gikk bra, samt at jeg ropte stakkars hund! Men han var så opptatt med hunden sin og bare veivet meg fordi, vet ikke om han hørte. Kjente jeg dro videre kjempe sint. Jeg har lyst å gjøre noe kjenner jeg... Det er litt fælt, for jeg kjenner sønnen litt, og han er kjempe ok. Men likevel, jeg får så vondt når jeg ser slike ting! 

Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: a6aaa...c9b

Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet

Hadde jeg sett noe sånt så hadde jeg gått ut av bilen og dratt til han😡og tatt hunden med meg. Selvfølgelig anmeldt det også. Så vær så snill å anmeld svinet. Så den stakkars hunden får komme seg bort der i fra og til et trygt sted.

Skrevet

Anmeld han! 

Anonymkode: 9197d...b66

• Liker 4
Skrevet

Hvis hunden var på vei over veien i det du kom må vel eieren sende et signal om at det ikke er ok? Hunden kunne jo blitt påkjørt? Kanskje den ikke hadde lystret «bli»?

Klapset eller slo han? Snakker vi knyttet neve?

Anonymkode: 70d85...61f

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hunden var på vei over veien i det du kom må vel eieren sende et signal om at det ikke er ok? Hunden kunne jo blitt påkjørt? Kanskje den ikke hadde lystret «bli»?

Klapset eller slo han? Snakker vi knyttet neve?

Anonymkode: 70d85...61f

Ja ville selvfølgelig avverge hunden i å bli påkjørt, skjønt det var ingen faresituasjon. Det jeg reagerte på var at han slo til hunden etter at hunden var "på plass" og lå nede. Jeg har sett den hunden gått med bøyd hode før. Så fysisk er han tydelig. Jeg tror ikke han slo med knyttneve, og han slo som sagt ikke i ansiktet. 

Jeg kunne alltids stoppet å gått ut, og neste gang gjør jeg nok det, for nå er jeg ekstra obs! Men man blir jo litt forfjamset også.. Jeg vurderer sterkt å kontakte sønnen da, og kommer nok til å gjøre det.. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du MÅ anmelde, slike dyreplagere skal ikke ha dyr.

Skrevet
1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Du MÅ anmelde, slike dyreplagere skal ikke ha dyr.

Enig!

• Liker 1
Skrevet

Bare småjævler med mindrehetskomplekser som slår dyr, anmeld faenskapet til mattilsynet anonymt

Gjest Vesuvio
Skrevet

Jeg tenker også at du burde anmelde. Saken blir nok garantert henlagt, med mindre han erkjenner, da det blir ord mot ord. Men anmeldelsen kan jo være nyttig uansett mtp at den vil bli registrert på han. 

Det ideelle hadde såklart vært å få opptak av slike hendelser.

Skrevet

Han er garantert voldelig mot mennesker også, og sannsynligvis kriminell.

Skrevet
4 timer siden, jabx skrev:

Han er garantert voldelig mot mennesker også, og sannsynligvis kriminell.

Jeg tror ikke han er det. Nå skal det sies at han nok er fra et land som kanskje har et annet syn på dyr enn oss.. men ikke at det spiller noen rolle. Dyreplageri er det verste jeg ser. Men jeg sliter litt med anmeldelse.. jeg kommer til å snakke med sønnen først iallefall. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke han er det. Nå skal det sies at han nok er fra et land som kanskje har et annet syn på dyr enn oss.. men ikke at det spiller noen rolle. Dyreplageri er det verste jeg ser. Men jeg sliter litt med anmeldelse.. jeg kommer til å snakke med sønnen først iallefall. 

Noe må du gjøre. Bra om du først snakker med sønnen. 💔

Anonymkode: f35ae...184

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...