Gå til innhold

Kvinner, slutt å bruk ordet kos når dere mener sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller enda bedre, er du trygg på deg selv så si hva konkret du ønsker han skal gjøre med deg, hva du ønsker dere skal gjøre med hverandre, og sist men ikke minst hva du ønsker å gjøre med han. 

Kos er ikke sex, det har aldri vært det, og det kommer aldri til å bli det. 

Sånn, da fikk jeg sagt det. 😍

Anonymkode: d98ed...fe7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da gjelder det menn også...det står at " jeg elsker kos og nærhet " i annenhver profil på Sukker, og det er sex de mener.

Anonymkode: 6f436...449

• Liker 18
Gjest Keikolina
Skrevet

Har bare sett menn som bruker ordet kos i stede for sex

Skrevet

Enig!

Og det samme gjelder menn. Skikkelig turn off når menn sier kos. 

Anonymkode: ad71e...7ba

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da gjelder det menn også...det står at " jeg elsker kos og nærhet " i annenhver profil på Sukker, og det er sex de mener.

Anonymkode: 6f436...449

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Har bare sett menn som bruker ordet kos i stede for sex

Enig med dere. Det er menn som bruker ordet kos. 

Anonymkode: ad71e...7ba

• Liker 7
Skrevet

Hvilke menn er det dere har truffet på? 

• Liker 1
Skrevet

Haha, det der er en mannfolk greie. " Kan vi ikke bare kose litt?" har vel omtrent alle jenter over 16 hørt fra en mann på et eller annet tidspunkt. Og ja, det er sex det er snakk om.  

Anonymkode: d44c5...a60

• Liker 20
Skrevet

Ble du "lurt" til sex med kvinner du trodde bare ville ha kos? 😂 

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det der er en mannfolk greie. " Kan vi ikke bare kose litt?" har vel omtrent alle jenter over 16 hørt fra en mann på et eller annet tidspunkt. Og ja, det er sex det er snakk om.  

Anonymkode: d44c5...a60

Ugh. Dette sa en jeg datet en gang. Kose litt. Omg, da ville jeg ikke kose med ham, kjente jeg, altså det smekket igjen lokket på spilledåsa mi. Godt det er enighet om det.

Anonymkode: 12292...bfd

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ugh. Dette sa en jeg datet en gang. Kose litt. Omg, da ville jeg ikke kose med ham, kjente jeg, altså det smekket igjen lokket på spilledåsa mi. Godt det er enighet om det.

Så han fikk aldri spilledåsa til å synge? 😂 

Skrevet

Når jeg ber om kos, så er det KOS jeg vil ha. Vil jeg ha sex, ber jeg om sex. Mannfolk derimot.... "Kose litt/Ligge litt i sofaen/se en film sammen" = sex i deres hode. 

Anonymkode: cbacc...f32

• Liker 5
Skrevet

Menn, slutt å tro at vi egentlig mener sex når vi sier kos...

Anonymkode: be0c2...1be

• Liker 3
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Kos og kos. Hvorfor bruker ingen ordet ‘elskov’?

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ber om kos, så er det KOS jeg vil ha. Vil jeg ha sex, ber jeg om sex. Mannfolk derimot.... "Kose litt/Ligge litt i sofaen/se en film sammen" = sex i deres hode. 

Anonymkode: cbacc...f32

Som jeg skulle sagt det selv! 

Skrevet
6 timer siden, SinEater skrev:

Så han fikk aldri spilledåsa til å synge? 😂 

Dessverre, til tross for at jeg har høy sexlyst. Det var noe utrolig turn off med måten han nærmet seg seksuelt på. Som om sex var å spise en bedre middag sammen - se hverandre inn i øynene og smile søtt og kjærlig hele tida og komplimentere hverandre. Holdt på å bli gæærn. Han skulle også kysse hver gang det kom et løvdryss fra et pent tre. Hva giru meg?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre, til tross for at jeg har høy sexlyst. Det var noe utrolig turn off med måten han nærmet seg seksuelt på. Som om sex var å spise en bedre middag sammen - se hverandre inn i øynene og smile søtt og kjærlig hele tida og komplimentere hverandre. Holdt på å bli gæærn. Han skulle også kysse hver gang det kom et løvdryss fra et pent tre. Hva giru meg?

Oof! Må ha vært intenst på vindfulle høst dager. 

• Liker 2
Skrevet

Kos er kos for min del, ikke sex.

Liker godt å ha dama rundt meg, som at hun holer rundt meg å klemmer og KOSER! 🙂 

Eller ligger inntil meg i sofaen.

Anonymkode: 7878d...881

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Kognosøren skrev:

Kos og kos. Hvorfor bruker ingen ordet ‘elskov’?

Det er faen meg det verste jeg hører. "Skal vi elske?" Da snurper det seg for meg, det er ihvertfall sikkert. 

Anonymkode: a1f40...130

Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller enda bedre, er du trygg på deg selv så si hva konkret du ønsker han skal gjøre med deg, hva du ønsker dere skal gjøre med hverandre, og sist men ikke minst hva du ønsker å gjøre med han. 

Kos er ikke sex, det har aldri vært det, og det kommer aldri til å bli det. 

Sånn, da fikk jeg sagt det. 😍

Altså, jeg er mer en trygg på meg selv. Så det har ingenting med saken å gjøre. 
Det er jo koselig med sex. Altså kos . Mannen min vet hva jeg mener når jeg sier det. Men kan jo være han skjønner det, siden han ikke er dum som et brød..?💁‍♀️

Endret av Madde123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...