Pasha Skrevet 22. mai 2005 #1 Del Skrevet 22. mai 2005 Etter 4 (3 egentlig) sesonger med uavgjort,, (fjoråret teller ikke også må vi ikke glemme 2001, da de små by gutta var i 1 div ) så banket vi endelig Enga!! Kanarifugler lar seg nemlig ikke trampe på de, spesielt ikke av sånne ekle mennesker i blått :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #2 Del Skrevet 23. mai 2005 *knas* Hva var det...? Ååå, det var bare en bitteliten kanari som var blitt tøff i trynet....... *vaske hjulet på bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #3 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva mener du med menn i blått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #4 Del Skrevet 23. mai 2005 Sikkert marinesoldater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #5 Del Skrevet 23. mai 2005 Eller marinerte soldater, som det heter i kannibalkretser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #6 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, naturligvis, jeg trodde bare ikke at alle visste om deg.... eh, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 23. mai 2005 sånne ekle menn i blått med Vif merke på seg.. ellers finnes det mange andre ekle blåe menn (eller menn i blått ) Å tex... kan ikke kjøre over en kanarifugl vet du.. flyr for høyt vi til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 25. mai 2005 #8 Del Skrevet 25. mai 2005 ÅÅåååååhh det var så godt! Jeg skreik av glede! 2-1!!! Gjorde så godt at sex i nær fremtid kommer til å bli noe redusert! Gud bedres, jeg må finne en Enga-fan jeg kan rakke ned på! *sparke grus på et bilde av Rekdal* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 25. mai 2005 har allerede en jeg kan rakke ned på jeg.. sambo.. mannen er jo engafan ja... (ikke at jeg viste det på det tidspunktet jeg ble sammen med han).. har mobbet han i et par dager nå :evil: hehehe eller mobber jeg de som holder med enga på jobben.. moro moro! gleder meg til han ene service mannen og en av sjåførene våres kommer innom neste gang.. da skal de få høre de og (i dag stod jeg og en av vaktmesterne på senteret og gjøre narr av en av enga menneskene på jobben... stakkar... men litt vennskaplig mobbing er da tillat.. akkuratt som litt sexpress er helt greit.. (må vistnok ha litt av det mener sjefen min... ) rekker du over et bilde til meg og superlammet... er i herpehumør nå "spark sprak på en enga mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 25. mai 2005 men når det er sag (at sambo holder med det ekle laget enga) blir det spennede å se hvordan våre evt barn vil se ut, blir vel Lillestrøm smokk og Vif-smekke... (så all gørra havner det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 26. mai 2005 #11 Del Skrevet 26. mai 2005 men når det er sag (at sambo holder med det ekle laget enga) blir det spennede å se hvordan våre evt barn vil se ut' date=' blir vel Lillestrøm smokk og Vif-smekke... (så all gørra havner det )[/quote'] Vif-bleie tenker jeg vi sier.. Sleng dritten i søpla, pent innpakket i et engaflagg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 26. mai 2005 jah!! Der sa du det superlammet!! Det må jeg finne!.. for ta meg en tur på vif-sjappa den dagen det blir aktuelt,,, og spørre etter vif-bleier.. ..får bare passe på at ungen er kledd opp i fult lillestrøm utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 27. mai 2005 #13 Del Skrevet 27. mai 2005 jah!! Der sa du det superlammet!! Det må jeg finne!.. for ta meg en tur på vif-sjappa den dagen det blir aktuelt,,, og spørre etter vif-bleier.. ..får bare passe på at ungen er kledd opp i fult lillestrøm utstyr Hehe selvsagt! Og hvis typen din protesterer så truer du med å nekte han sex resten av tippeligaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idahe i.i Skrevet 27. mai 2005 #14 Del Skrevet 27. mai 2005 Hehe selvsagt! Og hvis typen din protesterer så truer du med å nekte han sex resten av tippeligaen! JA!, det var en god ide!.... og etter den seieren mot enga kan ikke sex måle seg med det på en stund (eh trenger vel kanskej sex for å lage barn da,, men det tar vi ikke så tungt for øyeblikket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 27. mai 2005 #15 Del Skrevet 27. mai 2005 JA!, det var en god ide!.... og etter den seieren mot enga kan ikke sex måle seg med det på en stund (eh trenger vel kanskej sex for å lage barn da,, men det tar vi ikke så tungt for øyeblikket) Du skulle tatt opp kampen slik at du kunne sett den om og om igjen MENS dere har sex! Men, bruk det som utpressingsmiddel for alt det er verdt først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 28. mai 2005 Du skulle tatt opp kampen slik at du kunne sett den om og om igjen MENS dere har sex! Men, bruk det som utpressingsmiddel for alt det er verdt først! Å dumme meg! Hvorfor tenkte jeg ikke på det? "Ringer Tv2 for å sikre meg en kopi" Han Røsler har et fint straff og belønningsystem forresten. Tap= Straffetrening på natta. Seier= Øl på martins http://www.fugla.com/artikkel.php?id=455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 28. mai 2005 å det med at det var en dårlig kamp mot strømmen var bare en taktikk for å få enga til å tru at vi var dårlige.. men som man synger "Vi tar dem på senga, knuser vålerenga" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 30. mai 2005 #18 Del Skrevet 30. mai 2005 *synge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 31. mai 2005 også greite nesten start å banke de og.. så bra at han freidheim holm bare har et bein og ikke greite å score i går da... (så de "eklingene" hadde vunnet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. mai 2005 #20 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg kjenner det rykker stygt i ryggraden hver gang enga vinner..... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå