Gå til innhold

Erfaring med E - sigarett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Er det noen her som har erfaring med å bruke e-sigaretter for å slutte å røyke? 

Jeg har bestilt meg det nå, og lurer på hva jeg kan forvente 😊

Videoannonse
Annonse
Gjest RosaMystica-O-P-N
Skrevet

Nope, men fortell gjerne :) har hatt veldig lyst til å prøve, men synes det virker så komplisert at jeg til nå ikke har giddet. Som sagt legg gjerne inn en omtale av din opplevelse.

Skrevet

Jeg sluttet på dagen etter 13 år med sigaretter ved hjelp av e-sigarett. Nå har jeg også minket mengden nikotin i e-juicen. Verdt et forsøk iallefall :)

Anonymkode: e8a19...f56

• Liker 2
Skrevet

Jeg slutta i 8 år ved å bruke Onico og ren viljestyrke. Nå begynte jeg imidlertid med snus igjen for snart et år siden pga veldig stress på jobb samt dødsfall i familien. Så jeg anbefaler Onico eller Kick up om man vil slutte med snus og røyk. 

Anonymkode: 2dfd7...719

Skrevet

Jeg slutta å røyke ved bruk av vape, men det tok tid. Måtte finne rette moden. Og det var en overgang men guri så deilig 😁😋

Anonymkode: 9f933...85f

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært såpass optimistisk at jeg har bestilt e-juice uten nikotin 😳 så får vi se hvordan det går. Synes det er verdt et forsøk ihvertfall! 👍

Skrevet

Det er litt styrete å finne en smak man liker, samt lading og bytting av coil hver 14 dag.  Renser coiler i sprit noen ganger da, dyrt med å bytte til ny hver gang. 

Skrevet

Jeg har sluttet med røyk og gått over på e sigarett. Litt vanskelig i starten og litt abstinenser, men gikk greit. Mye bedre med e sigarett. Har også gått ned på nikotinen. 

Anonymkode: edd5d...acf

Skrevet
14 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det er litt styrete å finne en smak man liker, samt lading og bytting av coil hver 14 dag.  Renser coiler i sprit noen ganger da, dyrt med å bytte til ny hver gang. 

Mine coiler varer 2-4 mnd

Anonymkode: a9245...c9c

Skrevet
1 time siden, RosaMystica-O-P-N skrev:

Nope, men fortell gjerne :) har hatt veldig lyst til å prøve, men synes det virker så komplisert at jeg til nå ikke har giddet. Som sagt legg gjerne inn en omtale av din opplevelse.

Anbefaler å kjøpe pod :) Jeg og syntes det virket komplisert, men det gikk veldig bra med pod^^ Vært så og si røykfri i litt over 5 måneder :)

Skrevet
28 minutter siden, SupaWoman skrev:

Står det noe om dette i en evt brukerveiledning? 

Skrevet

Nei, bruker wellbutrin. Anti dep.

Anonymkode: 52488...284

Skrevet
1 minutt siden, Hvemvethvorharenho skrev:

Står det noe om dette i en evt brukerveiledning? 

Vet ikke, men syns det smaker vondt om man ikke bytter ofte.  Eller var det spritrensen du siktet til? 

Skrevet
2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Vet ikke, men syns det smaker vondt om man ikke bytter ofte.  Eller var det spritrensen du siktet til? 

Nei, tenkte på hvor ofte man må skifte deler / generelt vedlikehold 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...