AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg har vært sykemeldt pga hypermesis i to mnd. Hadde en SA nå og ønsker å prøve igjen rimelig fort, men vet av erfaring at jeg blir sykemeldt nesten med en gang pga hypermesis, hvordan er det nå når jeg begynner å jobbe, må jeg jobbe 26 uker for å ha rett på sykepenger igjen? Anonymkode: 50ba0...e12
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Du har rett på sykepenger i et år, så du har fortsatt nok igjen til et svangerskap til. Du har totalt 248 dager + arbeidsgiverperioder på 16 dager. Trist å høre om SA❤️ Anonymkode: 28ff7...c1d
hobbykokken Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har rett på sykepenger i et år, så du har fortsatt nok igjen til et svangerskap til. Du har totalt 248 dager + arbeidsgiverperioder på 16 dager. Trist å høre om SA❤️ Anonymkode: 28ff7...c1d Veldig trist. Men godt å vite at jeg kan begynne å prøve igjen!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 Du må vite hvor mye du totalt sett har vært sykemeldt de siste 52 ukene, og trekke det fra et fullt år. Da vet du hvor mange uker du har. Anonymkode: 6d020...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå