Gå til innhold

Fryst ut av barselsgruppe. andre opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var 5stk som pleide å møtes 1 gang i uken, plutselig så hørte jeg ikke noe mer. Ingen svarte meg mer, en dag ser jeg alle ha treff. Uten meg, jeg ble oversett fullstendig når jeg prøvde å få kontakt. Vi er alle i 30-årene, er det virkelig mulig å bli så ille i voksen alder?

Aldri opplevd dette før, enten av venner eller andre.

Anonymkode: c258e...a9b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, veldig spesielt. 

Anonymkode: b13ee...1d4

• Liker 47
Skrevet

Jeg har opplevd det og vet om flere som har opplevd det

Ikke føl på det, de fant hverandre fordi de følte best kjemi. Det betyr ikke at det er noe galt med deg.

• Liker 15
Skrevet

Høres ekstremt rart ut.

Anonymkode: 848e4...0d0

• Liker 7
Skrevet

Jeg har opplevd det. Utrolig kjedelig og ganske trist :(

Anonymkode: a1ae1...d47

• Liker 13
Skrevet

Vi var tre stk som endte med å «fryse ut» to, men det skjedde ikke med vilje. Vi møttes tilfeldigvis på babysang alle tre, og endte opp med å gå trilleturer etter sangen hver gang, så ballet det liksom litt på seg. Jeg tenker det hadde vært kleint om vi hadde møtt en av de andre, men det hadde jo vært rart og plutselig samle de andre inn til babysangtur. Men nå hadde vi aldri møttes utenom kommunens oppsatte tider hele gruppen da, så mulig det er annerledes. 

Anonymkode: 516ad...b1c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi var tre stk som endte med å «fryse ut» to, men det skjedde ikke med vilje. Vi møttes tilfeldigvis på babysang alle tre, og endte opp med å gå trilleturer etter sangen hver gang, så ballet det liksom litt på seg. 

Anonymkode: 516ad...b1c

Hva er babysang? 

Håper ikke det er like teit som det høres ut i hodet mitt 😛

Anonymkode: c2ad1...551

• Liker 29
Skrevet

En sak har alltid minst to sider. Det hadde vært interessant å høre de andres versjon. 

Det kan jo være at du har oppført deg dårlig, men det kan også være at de bare er noen skikkelige drittkjerringer. 

Umulig å svare på. 

Anonymkode: 50e9f...442

• Liker 22
Skrevet

Dropp barselgrupper. Du har ikke bruk for dem.

Anonymkode: ddff6...132

• Liker 11
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi var 5stk som pleide å møtes 1 gang i uken, plutselig så hørte jeg ikke noe mer. Ingen svarte meg mer, en dag ser jeg alle ha treff. Uten meg, jeg ble oversett fullstendig når jeg prøvde å få kontakt. Vi er alle i 30-årene, er det virkelig mulig å bli så ille i voksen alder?

Åh, føler med deg❤️. Desverre møter man enkelte d..folk til tider. Du har vært uheldig og møtt 4. 

Mitt tips til deg er å holde deg langt unna dem. De har vist at de ikke er hyggelige, og da håper jeg du leter etter andre mer hyggelige folk i steden.

så krysser jeg fingrene for at du ikke får plass på samme skole, eller på samme bhgavd som noen av dem.

møkkafolk!!

Anonymkode: b0749...411

• Liker 8
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En sak har alltid minst to sider. Det hadde vært interessant å høre de andres versjon. 

Det kan jo være at du har oppført deg dårlig, men det kan også være at de bare er noen skikkelige drittkjerringer. 

Umulig å svare på. 

Uansett grunn oppfører man seg ikke som en gjeng på ungdomsskolen! Det er mobbing/utfrysning. 

• Liker 34
Skrevet

Jeg ble utelukket fra barselgruppe en gang. Men det gikk bra det altså, jeg tror ikke vi matcha heilt! 😅

I tillegg så blei jeg med i ei barselgruppe som allerede hadde "brutt" med resten. Det var ein stor gruppe, på sånn 12 stk elns.  Jeg hang med de ei stund, men nå er de tilbake til å være ilag uten meg. Tror ikke jeg er skapt til å fungere i vennegrupper

Anonymkode: 06be7...666

• Liker 9
Skrevet

Aldri vært i noen barselgrupper! And i feel fabulous👻

• Liker 9
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett grunn oppfører man seg ikke som en gjeng på ungdomsskolen! Det er mobbing/utfrysning. 

Hva gjør du hvis det er en person du kan velge å unngå å være sammen med hvis denne personen går deg på nervene og gjør tid sammen med denne helt umulig å klare? 

Spent på svar. 

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble utelukket fra barselgruppe en gang. Men det gikk bra det altså, jeg tror ikke vi matcha heilt! 😅

I tillegg så blei jeg med i ei barselgruppe som allerede hadde "brutt" med resten. Det var ein stor gruppe, på sånn 12 stk elns.  Jeg hang med de ei stund, men nå er de tilbake til å være ilag uten meg. Tror ikke jeg er skapt til å fungere i vennegrupper

Anonymkode: 06be7...666

Høres ut som en sekt dette barselopplegget 😅

Anonymkode: c80fa...ac8

• Liker 18
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

For alt vi vet har ts oppført seg frekt eller ufint mot de andre. Må jo være en grunn. 

Skrevet
Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

For alt vi vet har ts oppført seg frekt eller ufint mot de andre. Må jo være en grunn. 

Uansett så er det normalt å svare , eller prøve å si ifra på en okei måte hvis man opplever noen som frekke/ufine. Det skal være mulig å opptre så voksent, ikke bare slutte å svare/ ekskludere. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Prelunia skrev:

Uansett så er det normalt å svare , eller prøve å si ifra på en okei måte hvis man opplever noen som frekke/ufine. Det skal være mulig å opptre så voksent, ikke bare slutte å svare/ ekskludere. 

Folk flest er nok ikke så tøffe. Og kanskje gjør det bare ting unødvendig mye verre for personen det gjelder. 

"Hei, personligheten din stinker og vi vil ikke ha noe med deg å gjøre. Ok?" 

Da er kanskje fade ut et bedre alternativ. 

TS burde kanskje ta dette opp med dem selv. Og spørre rett ut om de ikke liker henne eller om det er andre grunner til at de ikke vil ha henne med. Kanskje det finnes en god grunn til at hun bare har "falt ut"? 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken anledning møttes dere 1 gang i uken, ts? Hva var det som "tromlet dere sammen"?

Dersom dette er noe i offentlig regi og den regien har sluppet taket så er det ikke unaturlig at gruppen deler seg i sosioøkonomiske grupperinger. Passer du ikke inn i den grupperingen (sosiale klassen) de andre 4 tilhører, så er det naturlig at du faller ut.

Hvilken sosial klasse tilhører du, ts? Og hvilken tilhører de andre 4?

2 minutter siden, Prelunia skrev:

Hvordan tror du det ville gått i virkeligheten? "Hei, du er så lite oppegående sosialt og så dårlig hendt til å være mor at vi andre føler at vi må berge ungene våre fra videre kontakt med din"...?

For eksempel. Noe som skjer. Men man sier bare ikke slikt. Fordi en ikke-oppegående person kan ikke, hvordan hun enn strever og sliter, bli oppegående. Hun er sånn. Kan sikkert få masse ikke-oppegående venninner med småbarn som vil leke, uten at grupperingen her trenger skyte henne ned. Man faser ut. Det er barmhjertig. 

Anonymkode: c140b...247

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...