Gå til innhold

Hvordan dele frossent kjøtt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fire kyllingfileter som ble kjøpt i samme tette pakkningen klistra oppihverandre, er det noe triks for å få disse fra hverandre uten å tine alle?

De ligger ikke sånn at det er mulig å slå løs en og en kyllingfilet. De er nærmest som en filet. 

Anonymkode: 92047...dd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på tikronerstilbud på Spar?

Jeg har to slike pakker i kjøleskapet. Har tint dem, skal steke dem i ovnen og så fryse dem igjen.

Vi bruker sag når vi kapper kjøtt til fårikål, men tviler på det går med disse pakkene.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Vært på tikronerstilbud på Spar?

Jeg har to slike pakker i kjøleskapet. Har tint dem, skal steke dem i ovnen og så fryse dem igjen.

Vi bruker sag når vi kapper kjøtt til fårikål, men tviler på det går med disse pakkene.

Det var lurt, tenkte på de ja😊 Men så var jeg innom rema og fant nedsatt vare; 400 g strimlet lårfilet av kylling til 27,50😄

Skrevet
4 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Kjøttøks?

Takk for tips, men har ikke sånt. 

Skrevet

Sag fungerer. Du kan også steke dem og fryse dem igjen. Og neste gang fryser du dem ned separat 😊

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips, men har ikke sånt. 

bare varm den i mikro til du kan skjære de fra hverandre med en kniv. da er kjøttet fortsatt halvveis fryst, men mulig å dele fra hverandre. bruk medium varme rundt 350w og 1-2 minutter

Endret av megda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...