AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg har fire kyllingfileter som ble kjøpt i samme tette pakkningen klistra oppihverandre, er det noe triks for å få disse fra hverandre uten å tine alle? De ligger ikke sånn at det er mulig å slå løs en og en kyllingfilet. De er nærmest som en filet. Anonymkode: 92047...dd7
applestories Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Vært på tikronerstilbud på Spar? Jeg har to slike pakker i kjøleskapet. Har tint dem, skal steke dem i ovnen og så fryse dem igjen. Vi bruker sag når vi kapper kjøtt til fårikål, men tviler på det går med disse pakkene. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 1 time siden, applestories skrev: Vært på tikronerstilbud på Spar? Jeg har to slike pakker i kjøleskapet. Har tint dem, skal steke dem i ovnen og så fryse dem igjen. Vi bruker sag når vi kapper kjøtt til fårikål, men tviler på det går med disse pakkene. Det var lurt, tenkte på de ja😊 Men så var jeg innom rema og fant nedsatt vare; 400 g strimlet lårfilet av kylling til 27,50😄 Anonymkode: 92047...dd7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #5 Skrevet 17. oktober 2019 4 minutter siden, WhisperingWind skrev: Kjøttøks? Takk for tips, men har ikke sånt. Anonymkode: 92047...dd7
solmåneogstjerner Skrevet 17. oktober 2019 #6 Skrevet 17. oktober 2019 Sag fungerer. Du kan også steke dem og fryse dem igjen. Og neste gang fryser du dem ned separat 😊
megda Skrevet 17. oktober 2019 #7 Skrevet 17. oktober 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for tips, men har ikke sånt. Anonymkode: 92047...dd7 bare varm den i mikro til du kan skjære de fra hverandre med en kniv. da er kjøttet fortsatt halvveis fryst, men mulig å dele fra hverandre. bruk medium varme rundt 350w og 1-2 minutter Endret 17. oktober 2019 av megda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå