AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Håper å få hjelp av erfarne foreldre eller barnehageansatte ❤️ Ettåringen min trenger vanntette, varme sko til vinteren. Han går litt, men krabber fortsatt en del. Vi bor slik til at vi tidvis har både slaps og full vinter. Han har litt kraftige legger så jeg ser for meg at noe med borrelås kan vere bra. Ellers har han høy vrist og brei fot så må være en romslig sko. Hva anbefaler du? 😊 Anonymkode: cb8b4...789
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Ta han med i en skobutikk helst så du får prøvd skoene. Jeg synes eurosko sitt ponnymerke er gode sko til litt høy rist/bred fot. Har opplevd feks at Viking og Ecco ble for trange. Anonymkode: df0cb...73b 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 Stonz med slikt for man kjøper separat , eller tykke ullsokker. De hadde vi når han ikke gikk enda. Om du ønsker sko så har vi kjempe god erfaring med Kavat Yxhult, robuste å lette, kjempe varme og super romslige for en fot som enten er bred eller høy vrist. Borrelås, åpningen er stor og god til å få en lubben fot oppi 😅 Anonymkode: 86d55...ba7 1
Jacko30 Skrevet 17. oktober 2019 #5 Skrevet 17. oktober 2019 Vi kjøpte friboo vintersko til snuppa i fjor. God passform, god pris og jeg syns de er skikkelig fine. Når de er så små er de ikke så lenge ute at de må ha like gode sko som feks en 4 åring
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #7 Skrevet 17. oktober 2019 41 minutter siden, Jacko30 skrev: Vi kjøpte friboo vintersko til snuppa i fjor. God passform, god pris og jeg syns de er skikkelig fine. Når de er så små er de ikke så lenge ute at de må ha like gode sko som feks en 4 åring Og hvor gammel er gutten din, da? Anonymkode: eba31...8e8
Jacko30 Skrevet 17. oktober 2019 #8 Skrevet 17. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvor gammel er gutten din, da? Anonymkode: eba31...8e8 Gutten min?
Ulrikke Skrevet 17. oktober 2019 #9 Skrevet 17. oktober 2019 Viking goretex brukte vi hver vinter fra hun var 13 mnd...
Skogkløver Skrevet 17. oktober 2019 #10 Skrevet 17. oktober 2019 https://www.zalando.no/superfit-husky-vinterstovler-blaurosa-le313k02d-k11.html Vi brukte superfit goretex til mini fra hun var 1-2.5 år. Altså samme skoen. De var for stor i begynnelsen g hun vokser utrolig sakte 😅 men de skoene er altså like fine enda! De har holdt utrolig godt! Vi impregnerte et par ganger, men de var helt tett selv etter to vintersesonger. Denne modellen har de i mange farger. Nå som hun har vokst har vi gått opp i størrelse, de fikk hun til jul i fjor. De er fremdeles like fine. Brukes i barnehagen, ofte i stedet for støvler. Holder vann og slaps ute selv på Vestlandet 😂
Bringebær Skrevet 17. oktober 2019 #11 Skrevet 17. oktober 2019 19 minutter siden, Skogkløver skrev: https://www.zalando.no/superfit-husky-vinterstovler-blaurosa-le313k02d-k11.html Vi brukte superfit goretex til mini fra hun var 1-2.5 år. Altså samme skoen. De var for stor i begynnelsen g hun vokser utrolig sakte 😅 men de skoene er altså like fine enda! De har holdt utrolig godt! Vi impregnerte et par ganger, men de var helt tett selv etter to vintersesonger. Denne modellen har de i mange farger. Nå som hun har vokst har vi gått opp i størrelse, de fikk hun til jul i fjor. De er fremdeles like fine. Brukes i barnehagen, ofte i stedet for støvler. Holder vann og slaps ute selv på Vestlandet 😂 Må si meg enig her, dette er de beste skoene våre barn har hatt. Så lette, vannavstøtende, varme og holder seg veldig godt. Itillegg tørker de fort om de skulle bli våte (det gjør ikke viking sine). Har prøvd andre vintersko til dem, men superfit sine er best 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #12 Skrevet 17. oktober 2019 4 timer siden, Jacko30 skrev: Gutten min? Ja? Eller er det kanskje en jente? Du sa i hvertfall at du kjøpte Friboo-vintersko til barnet ditt i fjor... Anonymkode: eba31...8e8
Jacko30 Skrevet 17. oktober 2019 #13 Skrevet 17. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja? Eller er det kanskje en jente? Du sa i hvertfall at du kjøpte Friboo-vintersko til barnet ditt i fjor... Anonymkode: eba31...8e8 Åja sånn ja. Jeg har en sønn også skjønner du hehe. Frøkna er 2, blir nok friboo i år også.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #14 Skrevet 17. oktober 2019 Vi har vanntette sko med for fra Spar Kjøp enn så lenge til mini. Vår går ikke enda, men det er like før. Han har små føtter, men kjøpte dem i str 20 selv om de var for store. De sitter veldig godt på og de er gode nok enda. Fikk tak i et par brukte Kavat i str 20 også, men de er aaaltfor store så de står bare og venter. Pluss at vi har fotposer fra Reima. Anonymkode: 8fd26...f99
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #15 Skrevet 17. oktober 2019 Vi har superfit husky til vår ettåring. Veldig lette og sitter godt på foten. Vi har versjonen med snøring, for synes den får bedre feste enn borrelåssko. Anonymkode: 3c2c8...06f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #16 Skrevet 18. oktober 2019 19 timer siden, Jacko30 skrev: Åja sånn ja. Jeg har en sønn også skjønner du hehe. Frøkna er 2, blir nok friboo i år også. Og brutter'n er litt yngre? 1 år, eller noe? Anonymkode: eba31...8e8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #17 Skrevet 19. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Og brutter'n er litt yngre? 1 år, eller noe? Anonymkode: eba31...8e8 Nei han er mye eldre. I fjor var jenta mi 1 år. Kjøpte da friboo, kjøper nok det samme til henne i år Anonymkode: bd266...956
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #18 Skrevet 19. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei han er mye eldre. I fjor var jenta mi 1 år. Kjøpte da friboo, kjøper nok det samme til henne i år Anonymkode: bd266...956 Eh, hvorfor skriver du plutselig som anonym nå, når du ikke gjorde det de andre gangene du svarte her? Anonymkode: eba31...8e8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #19 Skrevet 22. oktober 2019 Takk for svar! Jeg bor på et lite sted og har vært i den lokale skobutikken. Dessverre ikke hjelp å få der så da kjøper jeg på nett. Med god samvittighet Anonymkode: cb8b4...789
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #20 Skrevet 27. oktober 2019 Noen her som har erfaring av Dock boots nå på høsten? Anonymkode: cb8b4...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå