Cr@sh Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2005 Nei' date=' jeg er ikke fornøyd.[/quote'] Hvem var din favoritt da? *lurer*
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 22. mai 2005 #7 Skrevet 22. mai 2005 Britt var den eneste verdige vinneren av BB 2005. Hurra for Britt! British Britt
Cinnamon Skrevet 22. mai 2005 #10 Skrevet 22. mai 2005 Ja, vel fortjent. Makan til mer energisk og positiv jente skal man lete lenge etter!
CecilieB Skrevet 22. mai 2005 #11 Skrevet 22. mai 2005 Hadde nok stemt på Carl-Fredrik om jeg skulle stemt. Synes Britt var utrolig slitsom. Veldig glad for at jeg ikke var der inne med henne. Hadde blitt trøtt og lei av henne den første kvelden. Høy på livet hele tiden, utrolig slitsomt. I tillegg til det å blande seg hele tiden. Hvis noen var nedfor og lei seg så var hun der som en klegg. La folk få fred da hadde jeg lyst å skrike
Charmina Skrevet 23. mai 2005 #12 Skrevet 23. mai 2005 Håpet på Carl, men syntes det var ok at Britt vant også
Gjest Turbo Skrevet 23. mai 2005 #14 Skrevet 23. mai 2005 Har ikke fulgt med helt, men jeg hørte programlederne sa at hun hadde gjort en bragd, en prestasjon....var det noen som fikk med seg hva det var hun hadde prestert?
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2005 #15 Skrevet 23. mai 2005 Har ikke fulgt med helt' date=' men jeg hørte programlederne sa at hun hadde gjort en bragd, en prestasjon....var det noen som fikk med seg hva det var hun hadde prestert?[/quote'] Hu var konstant blid og positiv da.. Ganske godt gjort tror jeg :-)
Gjest Turbo Skrevet 23. mai 2005 #16 Skrevet 23. mai 2005 Hu var konstant blid og positiv da.. Får man en million i premie for det? Programlederne snakket jo om en bragd/prestasjon? På linje med en idrettsutøver eller polfarer?
Sarabi Skrevet 23. mai 2005 #18 Skrevet 23. mai 2005 Britt er helt klart en verdig vinner :D Hvis hun ikke hadde vunnet, så hadde jeg tatt meg et lån på en mill å gi det til henne bare for å få se henne bli glad.... Jenta er hærlig!!!
Gjest VilleValle Skrevet 23. mai 2005 #19 Skrevet 23. mai 2005 Britt er helt klart en verdig vinner :D Hvis hun ikke hadde vunnet, så hadde jeg tatt meg et lån på en mill å gi det til henne bare for å få se henne bli glad.... Jenta er hærlig!!! Et skrekkeksempel på hvor skrudd verden har blitt. Hvis man først skulle låne en million for å gi til noen som var "verdig", så velger man altså en deltager i et TV-program der drikking og puling er hovedunderholdningen. *Huff*
Aurora20 Skrevet 23. mai 2005 #20 Skrevet 23. mai 2005 Hurra for Britt Uten henne hadde vel BB- huset vært utrolig dafft.. En verdig vinner, uten tvil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå