Gjest indiangranny Skrevet 4. september 2002 #1 Del Skrevet 4. september 2002 Hei :D Dette skjedde for noen år siden jeg jobbet på SØF i Fredrikstad og skulle ta ferge over til Gamlebyen. Det var høst og mørket hadde falt på jeg kom opp trappa langs ferje leie,der i kroken er det alltid mørkt men blir belyst av ei lykt fra vollen over. Jeg har aldri vært mørkeredd og plutselig hører jeg plystring og snur meg.Nysgerrig som jeg var glante jeg opp mot lykta der stod blotteren gett.Mange tanker for gjennom hodet mitt og jeg roper"Har du ikke noe bedre enn det der å vise fram går jeg hjem til gubben i stedet" Jeg har aldri sett en blotter få på seg fillene i så rask fart og tok beina fatt.Jeg gikk stille og rolig hjem og måtte flire for meg selv av hele episoden.Jeg tror ikke blotteren fikk noe ytbytte av den morroa den dagen. Hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. september 2002 #2 Del Skrevet 4. september 2002 Kjekt å ha noen kjappe replikker på lageret da, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 4. september 2002 #3 Del Skrevet 4. september 2002 Virkelig godt svart IndianLady, og blotteren slutta vel kanskje for godt med å skremme damer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 4. september 2002 #4 Del Skrevet 4. september 2002 Hvorfor tok du ikke tak i xxx og klemte til? (den tåler en del!!!) Da hadde han nok fått en lærepenge han sent ville ha glemt. Nå skifter han nok bare sted for å slippe å treffe deg mer. Selv har jeg aldri blitt utsatt for blotting!!!! Tror ikke det finnes så mange jente-blottere heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. september 2002 #5 Del Skrevet 5. september 2002 Må bare fortelle om en gang jeg møtte en blotter også: Jeg gikk alene i mørket og snakket i telefonen med kjæresten min. Plutselig sto det en fyr foran meg i frakk og med buksa på knærne (skikkelig typisk blotterantrekk). Jeg så jo at han var naken, men jeg registrerte det liksom ikke, så jeg bare hevet øyebrynene og så på ham mens jeg snakket videre. Da ble han skikkelig paff og pakket sammen sakene! Kjæresten min i andre enden fikk helt spader da jeg rolig fortalte at oj, der var det en blotter. Så gikk jeg hjem og ringte politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 6. september 2002 #6 Del Skrevet 6. september 2002 Bra gjort Indianerlady!! :D Opplevde selv å møte en blotter, eller hva han var for noe da jeg var ca 5 år! Han stoppa litt fra huset til mormor, et litt øde sted. Han spurte om jeg kunne sitte på med ham for å vise ham hvor xxxx bodde. Jeg hadde aldir hørt om dem engang, så det ville jeg ikke. Dessuten syntes jeg han var ekkel, for at han satt i bilen med buksa ned på knærna! Grøsser i dag når jeg tenker på hva som kunne ha skjedd! Jeg fortalte det heldigvis til mamma, så hun ringte politiet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå