AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Hva tenker dere om denne? Anonymkode: f437e...d91
hotfudge Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg ser uten tvil to streker, syns også det ser ut som streken er like tykk som kontrollstreken. Vanskelig å si om det er farge på den, men syns resultatet absolutt ser lovende ut. Jeg ville tatt en ny test om et par dager, jeg tror du er gravid 😊
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 Hadde vært fint om du kunne poste denne i kun tråden egnet for tolkning av graviditetstester. Trenger ikke lage en egen tråd i tillegg. Synes jeg ser en tydelig strek. Vet ikke om den er positiv, men tror det. Anonymkode: 66fd2...6aa 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært fint om du kunne poste denne i kun tråden egnet for tolkning av graviditetstester. Trenger ikke lage en egen tråd i tillegg. Synes jeg ser en tydelig strek. Vet ikke om den er positiv, men tror det. Anonymkode: 66fd2...6aa Skjønner. Er noob her inne så tenkte ikke over det. Vet ikke om jeg får slettet denne? Beklager. Anonymkode: f437e...d91
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #5 Skrevet 17. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Er noob her inne så tenkte ikke over det. Vet ikke om jeg får slettet denne? Beklager. Anonymkode: f437e...d91 Det går fint. Beklager sur tone, er bare så lei av å se innlegg som dette når det finnes en helt egen tråd. Bare la tråden stå du, det går bra. Anonymkode: 66fd2...6aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå